GP Katalonii

Data: 2009-06-14 17:45:15
Autor: Soulsick
GP Katalonii
BartekGSXF pisze:
Witam

Kto nie ogladal ten niech zaluje.
Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

:/ tyle, ze nie ma wersji offline dla tych bez sporklubu :/

--
Soulsick

Data: 2009-06-14 19:19:08
Autor: Jarecki [KenLee]
GP Katalonii
Użytkownik "Soulsick"  napisał

:/ tyle, ze nie ma wersji offline dla tych bez sporklubu :/

*** Chrzan Sportklub- kup najtanszy talerz z jednym LNB kawalkiem kabla i reciverem (kiedys po marketach mozna to bylo dostac w jednym pudelku za 100 PLN, albo za grosze uzywki z netu), nakieruj na Astre i ogladaj na DSF-ie za darmo.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2009-06-14 21:08:02
Autor: Soulsick
GP Katalonii
Jarecki [KenLee] pisze:
[...]

Sprawa jest prostsza...
Mam sportklub nawet kupiony (w jakimś posranym pakiecie), ale moja karta telewizyjna tego kanału nie ogarnia :/. Telewizora się nie dorobiłem, zawsze jak mi coś zostanie na koncie to wsiadam na motor 8).

--
Soulsick

Data: 2009-06-14 21:17:57
Autor: Karambol
GP Katalonii

Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <razmus@op.pl> napisał w wiadomości news:h13c22$ht0$1mx1.internetia.pl...
[...]

KURDE@@ dopiero teraz piszesz ze na DSF leci - na cyfrowym polsacie mam dsf - moglem ogladac:((((((((
A juz tyle razy pytalem dzie to leci....

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-06-14 21:18:53
Autor: Karambol
GP Katalonii

Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomości news:h13i92$29t$1news.wp.pl...

[...]

NA szczecie o 22:30 bedzie powtorka:D

Data: 2009-06-15 12:37:55
Autor: Jarecki [KenLee]
GP Katalonii
Użytkownik "Karambol":

KURDE@@ dopiero teraz piszesz ze na DSF leci - na cyfrowym polsacie mam dsf - moglem ogladac:((((((((
A juz tyle razy pytalem dzie to leci....

*** To slabo pytales, albo na innej grupie, bo ja o DSF dowiedzialem sie wlasnie z precla, a po pierwszym wyscigu nawet nascibolilem na grupe posta o ich stosunku do GP w zestawieniu z Bundesliga :)