GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogr omne środki na „Aktion Demokratie”

Data: 2018-10-22 23:57:20
Autor: Lord Donald
GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogr omne środki na „Aktion Demokratie”
GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na ,,Aktion Demokratie"

Tylko w pierwszej połowie 2017 r. antyrządowa Akcja Demokracja otrzymała z podmiotów powiązanych z Niemcami niemal 100 tys. euro - wynika z najnowszych danych fundacji. Jak sprawdziła ,,Gazeta Polska", wcześniej na zebranie połowy tak ogromnej kwoty fundacja potrzebowała całego roku. Czy tegoroczna hojność sponsorów z Niemiec ma związek z wyjątkową intensywnością ulicznych protestów w Warszawie?

http://wdolnymslasku.com/2017/09/06/gp-nowe-przelewy-z-niemiec-na-walke-z-pis-ogromne-srodki-na-aktion-demokratie/?fbclid=IwAR004Do4onUhBfLZRUII76P0N5Rhiezm_DDB3cn1V1Si2XNEeJaQnFopH-Y

Data: 2018-10-22 15:15:30
Autor: japanizer
On Monday, October 22, 2018 at 11:57:22 PM UTC+2, Lord Donald wrote:
[...]

I jeszcze link:

https://www.akcjademokracja.pl/

Antypolska targowica, czyli TVPiS dostała z budżetu kilka miliardów zł!

Data: 2018-10-23 10:18:34
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To mówisz piździak, że lepiej ustawiać wybory przez Niemca?

boukun

Data: 2018-10-23 10:35:57
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

Dla Niemiec?  Jak najbardziej.

--
A. Filip

Data: 2018-10-23 01:44:39
Autor: japanizer
On Tuesday, October 23, 2018 at 10:35:58 AM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
>
> To mówisz piździak, że lepiej ustawiać wybory przez Niemca?

Ale sugerujecie, że wybory były nie po myśli PiS, bo były sfałszowane przez Niemców, czy co teraz powymyślacie, pisiorki?

Data: 2018-10-23 09:35:19
Autor: Gondolier Kuśka
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Ale sugerujecie, że wybory były nie po myśli PiS, bo były sfałszowane przez Niemców, czy co teraz powymyślacie, pisiorki?

Chodzi o to że w kanadzie też były takie masowe transfery luda z jednych okręgów
do drugich w czasie wyborków:)

54% dla trzaskoskiego? No łej.

Jest podejrzenie że pisiorstwo samo się podłożyło. Przeca ostatnio
kontrolowali wyborki i zliczali w locie, a teraz?

Wystawić blokersa do wawki? Toż to ewidentnie podłożenie się.

Data: 2018-10-23 13:44:15
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na ,,Aktion Demokratie"
I jest super. Zamiast mostow beda kladki. Nie bedzie nowych linii metra i duzo jeszcze nie bedzie bo rzad da tylko niezbedne minimum i jeszcze o to minimum poprosic beda musieli. A nadwyzka hup siu i jest w Lodzi.

Data: 2018-10-24 01:02:49
Autor: japanizer
On Tuesday, October 23, 2018 at 10:44:16 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
I jest super. Zamiast mostow beda kladki. Nie bedzie nowych linii metra i duzo jeszcze nie bedzie bo rzad da tylko niezbedne minimum i jeszcze o to minimum poprosic beda musieli. A nadwyzka hup siu i jest w Lodzi.

Ano, rząd kasy nie da, bo prezydenci miast nie są z PiS. Piękny argument do wywiezienia na taczkach pisiorstwa w wyborach parlamentarnych.

Data: 2018-10-24 09:59:24
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na ,,Aktion Demokratie"
Niedawno zes sie odgrazal ze pis w wyborach samorzadowych przegra i bedzie uciekal az sie za nim bedzie kurzylo. A wyszlo tak ze placforma i nowosmieszna przegraly przez KO. W wyborach do sejmu bedzie tak samo albo jeszcze lepiej dla pisu. W tej chwili kazdy parlamentarzysta z pelo i nowosmiesznej a takze z psl ma dwoch wrogow. To jego koledzy siedzacy obok na lawach sejmowych.

Data: 2018-10-24 19:07:26
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Teraz znowu przegrali ale "tylko" tyle bym przeszacował w dół szansę PiS
na zwycięstwo w najbliższych wyborach Sejmowych.  PiS dalej je raczej
wygra ale to "bardziej niepewne".

Data: 2018-10-24 22:46:31
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

A wyszlo tak ze placforma i nowosmieszna przegraly przez KO.

pamiętaj
po+psl = 40%
pis = 33%

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-24 23:07:53
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

PSL w wyborach do Sejmu też dostanie 16% a nie "tradycyjne" okolice 5%?

Te wyniki znaczą "tylko i aż" że PO+PSL ma całkiem realne szanse wygrać już
najbliższe wybory Sejmowe.  Tyle że Kaczyński nie zapadnie w sen zimowy.

--
A. Filip

Data: 2018-10-24 14:33:51
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na ,,Aktion Demokratie"
Ogromne szanse dla po i psl daja ich wyborcy dostajacy 500+. Oczywiscie w czasie agitacji uwierza ze dzisiejsza opozycja da im nie tylko na drugie dziecko ale i na pierwsze i nie 500 a tysiac na kazde. Ale jak zostana sam na sam z kartka na ktorej beda stawiali krzyzyk przy nazwisku to z obrzydzeniem postawia go przy kandydacie pisu. W wyborach samorzadowych mogli pojsc na zywiol, ale przy parlamentarnych beda mieli zagwozdke na kogo glosowac. I wybiora wrobla w garsci a nie kanarka na dachu. Z 500+ korzysta 2,5 miliona rodzin czyli cirka jebalt prawie 5 milionow wyborcow. Do tego dochodza rodzice rodzicow dzieci. Ale niech bedzie ze bez dziadkow, przy trzydziestu milionach uprawnionych do glosowania i frekwencji 50% 5 milionow to trzydziesci procent. Do tego dojda ci co tradycyjnie glosuja na pis. Grubo ponad 50% moze pis zebrac w wyborach parlamentarnych.

Data: 2018-10-26 06:40:29
Autor: z
W dniu 2018-10-24 o 22:46, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Dobrze wiesz że takie procenty się nie sumują i że to inne wybory.
Popatrz na słupki PO i PiS w samorządowych i parlamentarnych

Takie głodne kawałki to możesz sprzedawać dzieciom w piaskownicy.

Podpowiem Ci że możesz jeszcze spróbować podzielić te wyniki przez 2 w związku z ferkwencją i wtedy Pis ma tylko 11,6 % poparcia narodu ;-)

Nie wpadłeś na to? Jak mi przykro.

Data: 2018-10-25 22:44:47
Autor: Bruno Brunowski
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na ,,Aktion Demokratie"
Bezpośrednio się nie sumują, ale sposób przeliczania głosów na mandaty powoduje że 3% dodane do 30% jest więcej warte od 6% samodzielnie.

--
Bruno

Data: 2018-10-26 08:26:35
Autor: Pajdak
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

Właśnie. Zwłaszcza wtedy kiedy POkazują, że PiS dostał łupnia.
Tak dla przypomnienia. W 2015 roku na PiS zagłosowała "większość
wyborców" - 19% uprawnionych do głosowania.

--
Pajdak

Data: 2018-10-26 11:21:58
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na "Aktion Demokratie"
Jasne ze dostal lupnia. W wyscigu z ko pis jest przedostatni a ko zajela zaszczytne drugie miejsce. No i jak nijaki Schetyna mowil sa najbardziej skuteczni w walce z pis. To ja sie do kurwy nedzy pytam jak byli tacy dobrzy to dlaczego pis wygral wybory prezydenckie i parlamentarne. Jak by byli dobrzy to pis by wachal ich skarpetki a nie teraz rzadzi i sie umacnial.

Data: 2018-10-26 10:11:13
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

> po+psl = 40%
> pis = 33%

Dobrze wiesz że takie procenty się nie sumują i że to inne wybory.
Popatrz na słupki PO i PiS w samorządowych i parlamentarnych

przynajmniej teraz zapamiętasz:
po+psl = 40%
pis = 33%

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-26 10:39:40
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

Dobrze wiesz że takie procenty się nie sumują i że to inne wybory.
Popatrz na słupki PO i PiS w samorządowych i parlamentarnych

Koalicja "oni POPSuLi" musi wrócić? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-26 14:19:00
Autor: Pajdak
Nowe przelewy z Niemiec - będą reparacje!!!.
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+q6shqvd15f-iaq5@wp.eu...
Koalicja "oni POPSuLi" musi wrócić? :-)

Nie poPiSuj się ;-)))

Od zawsze twierdzę, że PSL to sprzedajna sitwa i dla żłobów wejdą z koalicję nawet z PiS-em.

--
Pajdak

Data: 2018-10-25 07:36:42
Autor: Pajdak
pajkac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c202b3f1-c319-4ada-b756-ae6268905d3egooglegroups.com...
Niedawno zes sie odgrazal ze pis w wyborach samorzadowych przegra i bedzie uciekal az sie za nim bedzie kurzylo.

Nie mów! Cienkie 30%  to wygrana? 70% to jest wygrana! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-23 20:10:56
Autor: Pisiorowy Escobar
Gondolier Kuśka <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał(-a):

Wystawić blokersa do wawki? Toż to ewidentnie podłożenie się.

teraz to celowo podłożyli się
weź stoperan :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-23 10:59:18
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Ale sugerujecie, że wybory były nie po myśli PiS, bo były sfałszowane
przez Niemców, czy co teraz powymyślacie, pisiorki?

<cynizm> Jak na razie dali za mało "Targowicy" by ta wygrała.  Chodzi o to
by dając znacznie więcej "zarobili" także negatywną reakcję Polaków na
Niemieckie mieszanie się do Polski.  Nie w jeden dzień "mniej dobrowolną"
repolonizację mediów w Polsce się polskim wyborcom sprzeda. </cynizm>

Ty potrafisz grać tylko pod jeden cel na raz?

--
A. Filip

Data: 2018-10-23 03:52:09
Autor: Bruno Brunowski
GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogromne środki na ,,Aktion Demokratie"
Jak już jesteśmy przy zagranicznych funduszach, to PiS i SP już się rozliczyły czy nadal mają brukselskich księgowych na karku?

--
Bruno

Data: 2018-10-23 09:59:09
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

z twojej kieszeni? nie
a rydzyk dostaje z twojej 300mln rusku :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-23 10:04:33
Autor: A. Filip
[...]

No ale o co tym głupim amerykanom chodzi że się czepiają jak im się
Putin miesza w wewnętrzne sprawy USA?   Przecież to nie za amerykańskie
pieniądze! ;-)

Data: 2018-10-24 12:52:33
Autor: z
GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogr omne środki na „Aktion Demokratie”
A jakie były krzyki w opozycyjnych mediach jak jakiś biznesmen z USA "dokarmiał" popleczników Trumpa w Europie.
To niedopuszczalne, to gwałt na demokracji tooooo... ;-)

Data: 2018-10-24 04:03:58
Autor: japanizer
On Wednesday, October 24, 2018 at 12:52:40 PM UTC+2, z wrote:
A jakie były krzyki w opozycyjnych mediach jak jakiś biznesmen z USA "dokarmiał" popleczników Trumpa w Europie.
To niedopuszczalne, to gwałt na demokracji tooooo... ;-)

Były? Nie przypominam sobie, choć często sięgam do różnych gazet. Dasz parę linków z tymi "krzykami", może coś przeoczyłem?

Data: 2018-10-24 15:27:37
Autor: z
W dniu 2018-10-24 o 13:03, japanizer@japanizer.org pisze:
Były? Nie przypominam sobie, choć często sięgam do różnych gazet. Dasz parę linków z tymi "krzykami", może coś przeoczyłem?

Bo ja słucham tok fm ;-)

PS. A oni "zakodowali" swoje archiwa. Także ten...

Data: 2018-10-24 06:36:58
Autor: japanizer
On Wednesday, October 24, 2018 at 3:27:39 PM UTC+2, z wrote:
> Były? Nie przypominam sobie, choć często sięgam do różnych gazet. Dasz parę linków z tymi "krzykami", może coś przeoczyłem?

Bo ja słucham tok fm ;-)

PS. A oni "zakodowali" swoje archiwa. Także ten...

Aha, czyli nie "krzyki w opozycyjnych mediach", tylko "krzyki w tok fm". I nie "krzyki", tylko "kiedyś tam wspominali w jakiejś audycji". Jak z kawałem z Radia Erewań, że rozdają samochody...

Ot, nałgać, nakłamać, nagiąć prawdę - bez tego życie pisiora jest niespełnione.

Data: 2018-10-24 20:58:43
Autor: z
W dniu 2018-10-24 o 15:36, japanizer@japanizer.org pisze:

Ot, nałgać, nakłamać, nagiąć prawdę - bez tego życie pisiora jest niespełnione.

Nie jedna tylko kilka audycji (słucham to wiem)
Nie będę Ci tłumaczył jak działa tok fm ale potrafi używać też dobitnych słów komentatorów (na czele z osławionym "FASZYŚCI") pamiętając ciągle o mentorskich tłumaczeniach i wyszydzaniu ludzi którzy w tych "finansowaniach" nie widzą nic zdrożnego albo odbiegającego od praktyk przeciwników politycznych.
Nie będę Ci dalej tłumaczyć bo Ty tylko jedziesz przekazami dnia a ruszyć d... i dowiedzieć się czegoś (również pożytecznego bo w tym radiu też jest) to już nie potrafisz.
Za to epitecik na każdą okazję zawsze jest pod ręką
..
..
..
..
..

O właśnie o tym piszę ;-)

Data: 2018-10-24 13:02:01
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
A jakie były krzyki w opozycyjnych mediach jak jakiś biznesmen z USA
"dokarmiał" popleczników Trumpa w Europie.
To niedopuszczalne, to gwałt na demokracji tooooo... ;-)

Ależ nienieckie pieniądze _wspomagają_ demokracje.  Taką demokracje która
jest w interesie Niemiec! ;-)

Takie USA jakie głupi wyborcy w Egipcie wybrali nie tego prezydenta co
trzeba to dały odpór złej demokracji dobrą krwawą dyktaturą na garnuszku
miliardów dolarów wojskowej pomocy USA :-)

GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogr omne środki na „Aktion Demokratie”