GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogr omne środki na „Aktion Demokratie”

Data: 2018-10-24 12:52:33
Autor: z
GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogr omne środki na „Aktion Demokratie”
A jakie były krzyki w opozycyjnych mediach jak jakiś biznesmen z USA "dokarmiał" popleczników Trumpa w Europie.
To niedopuszczalne, to gwałt na demokracji tooooo... ;-)

Data: 2018-10-24 04:03:58
Autor: japanizer
On Wednesday, October 24, 2018 at 12:52:40 PM UTC+2, z wrote:
A jakie były krzyki w opozycyjnych mediach jak jakiś biznesmen z USA "dokarmiał" popleczników Trumpa w Europie.
To niedopuszczalne, to gwałt na demokracji tooooo... ;-)

Były? Nie przypominam sobie, choć często sięgam do różnych gazet. Dasz parę linków z tymi "krzykami", może coś przeoczyłem?

Data: 2018-10-24 15:27:37
Autor: z
W dniu 2018-10-24 o 13:03, japanizer@japanizer.org pisze:
Były? Nie przypominam sobie, choć często sięgam do różnych gazet. Dasz parę linków z tymi "krzykami", może coś przeoczyłem?

Bo ja słucham tok fm ;-)

PS. A oni "zakodowali" swoje archiwa. Także ten...

Data: 2018-10-24 06:36:58
Autor: japanizer
On Wednesday, October 24, 2018 at 3:27:39 PM UTC+2, z wrote:
> Były? Nie przypominam sobie, choć często sięgam do różnych gazet. Dasz parę linków z tymi "krzykami", może coś przeoczyłem?

Bo ja słucham tok fm ;-)

PS. A oni "zakodowali" swoje archiwa. Także ten...

Aha, czyli nie "krzyki w opozycyjnych mediach", tylko "krzyki w tok fm". I nie "krzyki", tylko "kiedyś tam wspominali w jakiejś audycji". Jak z kawałem z Radia Erewań, że rozdają samochody...

Ot, nałgać, nakłamać, nagiąć prawdę - bez tego życie pisiora jest niespełnione.

Data: 2018-10-24 20:58:43
Autor: z
W dniu 2018-10-24 o 15:36, japanizer@japanizer.org pisze:

Ot, nałgać, nakłamać, nagiąć prawdę - bez tego życie pisiora jest niespełnione.

Nie jedna tylko kilka audycji (słucham to wiem)
Nie będę Ci tłumaczył jak działa tok fm ale potrafi używać też dobitnych słów komentatorów (na czele z osławionym "FASZYŚCI") pamiętając ciągle o mentorskich tłumaczeniach i wyszydzaniu ludzi którzy w tych "finansowaniach" nie widzą nic zdrożnego albo odbiegającego od praktyk przeciwników politycznych.
Nie będę Ci dalej tłumaczyć bo Ty tylko jedziesz przekazami dnia a ruszyć d... i dowiedzieć się czegoś (również pożytecznego bo w tym radiu też jest) to już nie potrafisz.
Za to epitecik na każdą okazję zawsze jest pod ręką
..
..
..
..
..

O właśnie o tym piszę ;-)

Data: 2018-10-24 13:02:01
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
A jakie były krzyki w opozycyjnych mediach jak jakiś biznesmen z USA
"dokarmiał" popleczników Trumpa w Europie.
To niedopuszczalne, to gwałt na demokracji tooooo... ;-)

Ależ nienieckie pieniądze _wspomagają_ demokracje.  Taką demokracje która
jest w interesie Niemiec! ;-)

Takie USA jakie głupi wyborcy w Egipcie wybrali nie tego prezydenta co
trzeba to dały odpór złej demokracji dobrą krwawą dyktaturą na garnuszku
miliardów dolarów wojskowej pomocy USA :-)

GP : Nowe przelewy z Niemiec na walkę z PiS. Ogr omne środki na „Aktion Demokratie”