GP o remoncie TU 154M

Data: 2017-04-06 00:26:27
Autor: u2
GP o remoncie TU 154M
http://niezalezna.pl/96616-siemoniakowi-puscily-nerwy-zamiast-odpowiedzi-atak-na-nasza-dziennikarke-wideo

Dodano: 05.04.2017 [22:17]

Siemoniakowi puściły nerwy. Zamiast odpowiedzi, atak na naszą dziennikarkę. WIDEO - niezalezna.pl

Atak zamiast odpowiedzi na pytanie o remont Tu-154. - Ja sam doświadczyłem takich kłamstw ze strony ,,Gazety Polskiej", takich manipulacji, że nie traktuję absolutnie poważnie niczego, co pisze ,,GP" - usłyszała dziś dziennikarka Telewizji Gazeta Polska VOD od byłego szefa MON Tomasza Siemoniaka.

Głównym tekstem najnowszego numeru ,,GP" jest artykuł Doroty Kani i Grzegorza Wierzchołowskiego ,,Ogrodnik remontował tupolewa". Można w nim przeczytać m.in.: ,,Przetarg na remont rządowego tupolewa wygrała firma, której właściciel jest z wykształcenia ogrodnikiem, a w latach 80. organizował koncerty polskich zespołów dla Polaków pracujących w ZSRS. Żoną człowieka, który skierował Tu-154M do zakładów ludzi Putina, była Rosjanka z Kaliningradu".

Dziennikarski duet postanowił rozłożyć na czynniki pierwsze kontrowersyjny temat dotyczący serwisowania rządowych samolotów (również Tu-154M o numerze bocznym 101, który rozbił się pod Smoleńskiem) za rządów PO-PSL. W artykule autorzy ujawniają, kim są ludzie odpowiedzialni za tamte przetargi, dlaczego koszt remontu maszyny, a także późniejsze zlecenia dla serwisującej firmy opiewały na gigantyczne kwoty.

O komentarz do tego tekstu dziennikarka Telewizji Gazeta Polska VOD poprosiła Siemoniaka, obecnie wiceprzewodniczącego PO.
  Ja sam doświadczyłem takich kłamstw ze strony ,,Gazety Polskiej", takich manipulacji, że nie traktuję absolutnie poważnie niczego, co pisze ,,GP". Tyle o mnie nakłamaliście państwo, że - proszę wybaczyć - nie będę komentował tego, co państwo podają
- usłyszała nasza dziennikarka w odpowiedzi.

Tymczasem komentarza na temat artykułu w najnowszym ,,GP" udzielił poseł PiS Andrzej Melak.

- Przetarg na remont Tutek w Samarze wygrało dwóch przyjaciół Putina. Wcześniej te remonty odbywały się w zakładach Tupolewa. To nie dziwi? - zapytała polityka dziennikarka.
  Dziwi oczywiście i wskazuje na wielką manipulację, jak również udział służb specjalnych. To jest bardzo podejrzane i jest bardzo dobrym śladem, który powinien prowadzić do prześwietlenia z każdej strony przegotowanie do przetargów, a także jego przebieg
- powiedział poseł PiS.

Zobacz wideo:

https://www.youtube.com/watch?v=Frky8rjQGg8

--