GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe

Data: 2010-08-27 11:38:17
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
spotkanie kursu emisyjnego a byla jednak duza redukacja.

Czeka nas resplit.

Oddaja Ci co nie lubią czekać, mimo deklaracji Glownych podmiotów , iz nawet po resplicie nie oddadza niżej niż 15 groszy, bo obowiazuje czas 6 miesiecy!!! Taki zadeklarowali-zatem CIEKAWE. Kary moga byc spore.

Malo kto czyta te deklaracje.

kroovka

Data: 2010-08-27 17:31:06
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
Zbiegly sie notowania serii A-miliony sztuk od 26 sierpnia i serii F notowane jako GPFA. To, ze nie spadl kurs do 1 grosza to przypadek. Nie mozna tak w jednym dniu topić notowań spolki. Chociaż w Warszawie; kogo to obchodzi.

Jesli spolka sie z tym godziła, to ma tez w tym swoj interes. Jaki?

Sporo akcji jest w "obcych rękach" - wiec okazja po 1 czy 2 grosze odebrac je z rynku i potem jakby od nowa zacząć notoweania..Kto na to pójdzie??

Idzie, idzie idzie i to sporo Inwestorow poszlo..hehe.

Po III kwartale po resplicie kurs przekroczy 15 czy 16 groszy a to daje 49% zysku w ok 3 miesiace-to mi sie podoba jako dywersyfiakcja upodobań.

kroovka

Data: 2010-08-27 17:41:06
Autor: marzena
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
, ze nie spadl kurs do 1 grosza to przypadek. Nie mozna tak w
jednym dniu topić notowań spolki. Chociaż w Warszawie; kogo to obchodzi.

w pn tez jest sesja:-))

Po III kwartale po resplicie kurs przekroczy 15 czy >16 groszy a to daje 49%
zysku w ok 3 miesiace-to mi sie podoba jako >dywersyfiakcja upodobań.

zbaczmy najpierw czy EEX przekroczy 5 zeta we wrzesniu. jak przekroczy masz duzego browca
pozdr
m.

Data: 2010-08-27 18:25:52
Autor: kroovka
> [...]

zbaczmy najpierw czy EEX przekroczy 5 zeta we wrzesniu. jak przekroczy masz duzego browca

Jesli nie przekroczy 5 zlotych to kupię Ci..... zastanawiam sie nad sukienką, elegancka bielizną, lub innym ciuchem...moe byc też biżuteria wielkości...by było elegancko w stosunku do EEX, ...to wielkości mikrosfery.

:-)

pozdrawiam

czy to nie jest juz mobbing? :)

A jesteś pełnoletnia?

Wszystko wskazuje ze zatem Ci nie kupie, musiałbym postawic warunek -ja wiem? może 6 złotych, by się udało. Ale czy TY chcesz?

Data: 2010-08-27 18:42:34
Autor: marzena
[...]

choruje na skóre na "motóra", ale wiem, ze to za drogo przy kilku akcjach EEX:-)), ale jak mi zafundujesz jakąs fajową bandamke/uprzedzam, ze koszt kiele 20 zeta/ to bedzie mi milo...
chociaz i tak bede musiala kupiic tego browca:-))
i... jestem pelnoletnia... i wystarczy 5 zeta... nie podnos do 6...
pozdr i milego wekendu
m.

Data: 2010-08-27 21:46:32
Autor: kroovka
[...]

OK, jestem już w temacie: http://www.metro.nysa.pl/index.php?d=katalog&k_id=8

Chyba kupię po jednej z każdej trupy? Wiem, że jest czasami wrażenie, że strzelamy do celu, ale czasami mamy wiecej
wiedzy a czasami mniej. Odnośnie EEX proponuję Ci dokup sobie akcji za 3 tys.
zl. najbliższy  pon. lub wtorek; nie późnej.  Za zysk w styczniu 2011 kupisz
sobie dowolna skóre na motor, nawet wybijaną złoceniami lub platynowymi
nitkami.. Jeśli nie to ja zaplace za skóre twoja fakture. Obiecuje.

Oczywiści kupisz za zarobione pieniądze, a te powyzsze 3 tys zl wydasz osobno na
zlot np. do Francji, lub wydasz na benzynę do motoru.  i pozdrawiam

kroovka

GPFA po 2 grosze to inny biznes, ten jest ryzykowny (na EEX już nie ma RYZYKA)
ale Sadzę, iz juz w lutym 2011 osiągne na tych akcjach 6 groszy. Nie mów o tym
nikomu-to nasza tajemnica. Spółka dokonała radykalnej zmiany wizerunku. Spełnia
obecnie moje standardy biznesowe, długo się tego uczyłem. Pora na zbiory. --

Data: 2010-08-28 09:14:35
Autor: marzena
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
OK, jestem już w temacie: http://www.metro.nysa.pl/index.php?d=katalog&k_id=8

:-))))
pozdrowka:-))))
m.
ps. co do reeszty nie przyjmuje zakladu, ze zaplacisz za fakture. to mabyc zabawa:-))
pozdr
m.

Data: 2010-08-28 12:14:41
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
OK, oczywiscie,

zreszta zabawa jest swietna na tym forum od dawna,

Ty teraz masz juz nawet na Futra, chyba 79 punktow...:-) wiec i na Skóre tez uzbierasz.  Niech Asz otworzy konkurs:

"Skóra futura":

tam od poniedziałku Ty sys-tematycznie ograsz "wszech i wobec":
 powodzenia,
udaneho, nawet słoneczneho week and-u.
kroovka

> [...]

m.
ps. co do reeszty nie przyjmuje zakladu, ze zaplacisz za fakture. to mabyc zabawa:-))
Masz racje ! Zaszumiał mi browarek :-)))

Data: 2010-08-30 14:01:52
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
Mały Mw Trade uczy sie biznasu-szybko to robi.

jeszcze paru smutnych szybkich inwestorow cos odda a potem winien byc resplit???

zapewnienie zarzadu o 15 groszach robi wrażenie.

kroovka

Data: 2010-08-30 19:43:50
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
miara sprawnosci bedzie szybkie sprawne zaabsorbowanie duzych obecnie posiadanych srodkow finansowych zadziwiajaco duzych po takiej redukcji zatrudnienia w spolce. POLACZENIE OBU serii w jedna spolke i powrot szybki -
musi byc NWZA-moze juz we wrzesniu/pazdzierniku??- pozwoli na wyznaczenie 4-5 priorytetowych nurtow pozyskiwania srodkow i zmuszenia załogi do efektywnej pracy.

Kibicuje sprawie windykacji bo to przy obecnych ustawach swietne zrodlo uzyskiwania plynnosci dla Jednostek a dla Causa zywy naplyw gotowki.

kroovka

Cala spolka kosztuje 2 mln zl a ma 1 mln w kasie???? CIEKAWE jak dlugo nikt tego sie nie doliczy.

Data: 2010-09-07 13:40:52
Autor: Gość
[...]

Witaj!
Patrz, a jakoś nie bardzo wierzyłem w Twoje prognozy:)A tu już dzisiaj po 3
grosze chętni na pda są. Jeszcze żeby tylko te 25baniek ich łyknęli i droga ku górze prosta i wspaniała:))
Pozdro
Gość

Data: 2010-09-07 13:49:53
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
20 mln lykneli od niechetnych po 2 grosze.

w spolce sporo sie dzieje dobrego, wiec tez blokada ponizej 15 groszy tez ma znaczenie (to oznacza 3 grosze obecnie).

od 2 do 3 groszy to juz 50%....niedlugo do zrealizowania-warto czekac nawet 2 miesiace.

M trade stara sie jak moze a dolaczy za chwile EEX, potem GPFCAUSA...bede mial udany TOK 2010.

krovka

Data: 2010-09-08 14:14:09
Autor: Mindek
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
2mln to spore nadużycie, przy 2gr cena rynkowa to 3mln, przy 3gr już
4.5mln. trzymaj się faktów, acji jest blisko 150mln.

Jeżeli wierzysz w spółkę to czekam na komunikat o przekroczeniu 5%, to
tylko 7.5mln akcji wartości 150k(po 3 to pewnie nie weźmiesz), stać
cię na odrobinę odwagi?

Data: 2010-09-08 23:56:57
Autor: kroovka
> [...]

> kroovka

> Cala spolka kosztuje 2 mln zl a ma 1 mln w kasie???? CIEKAWE jak dlugo nikt

2 mln plus 1 mln (ma w kasie)  to 3 mln. Toz to przecie napisalem...czytaj kochany.

Tez sledzisz i skupujeszz te akcje ale chcesz miec dodatkowe po 2 grosze... Jeszcze pare dni to sie uda.

po resplicie bedzie 3-4 grosze.

pozdrawiam

kroovka

Data: 2010-09-08 23:42:54
Autor: Anna Pieron
On 8 Wrz, 23:56, kroo...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

kochany.

Tez sledzisz i skupujeszz te akcje ale chcesz miec dodatkowe po 2 grosze....

Poprawnie byłoby, że cała spółka kosztuje 3mln... co ma w kasie to
inna sprawa. Zresztą można to napisać tak, kosztuje 3mln z czego w
kasie ma 1mln i jest póki co nierentowna.

Data: 2010-09-09 09:08:43
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
Zresztą można to napisać tak, kosztuje 3mln z czego w
kasie ma 1mln i jest póki co nierentowna.

-- -- -- -- --

można:

....i póki co BYŁA NIERENTOWNA, bo to wiedza historyczna, a obecna sytuacja będzie znana po III kwartale.

kroovka

Sama windykacja to juz sukces.

Data: 2010-09-20 18:39:03
Autor: mecenas na tropie
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
Witam tych co jeszcze tu szukaja gieldy:

przeszlo juz 2 i 3 grosze. Rownowaga dzisiajsza to 4 grosze ale jutro mozemy wystartowac klawisz wyzej.

Skupienie sie Grupy Finansowej na podstawowej dzialalnosci i zaprzestanie FPB , "filantropii przeciw bezrobociu" - czyli sporo zwolnień a nawet odlaczenie zbednego czlonu ze stolicy dalo zgrany zaespol i pojawily sie glowne wątki dzialalnosci-Efekty sa juz widoczne. TO POCZATEK.

mecenas na tropie :-)  juz go nie odpuszcze.

Data: 2010-09-20 18:49:12
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
Takie byly poczatki grupy wielu mecenasow:

20.10.Warszawa (PAP) - Grupa Prawno-Finansowa Causa, świadcząca usługi prawnicze oraz usługi pomocy przy pozyskiwaniu kapitału, pozyskała z oferty 0,5 mln zł. Planuje zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie października i listopada - podała spółka w komunikacie prasowym.
Spółka informowała wcześniej, że z emisji chce pozyskać ok. 1,2 mln zł.

"Pozyskane środki przeznaczymy głównie na rozwój firmy i rozbudowę działu sprzedaży. Dzięki realizacji tych planów możliwe będzie dynamiczne zwiększenie przychodów i zysków. Chcemy zdobyć istotną część rynku usług dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, których jest w Polsce ponad 3,75 mln, a rocznie przybywa ok. 100 tysięcy" - powiedział cytowany w komunikacie Piotr Szalbierz, prezes GPF CAUSA.

GPF Causa posiada centralę we Wrocławiu i oddział w Warszawie. W fazie przygotowania są otwarcia kolejnych oddziałów: w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu oraz rozbudowa istniejących placówek.

W 2008 roku GPF CAUSA osiągnęła przychody na poziomie 1,4 mln zł i wypracowała 91 tys. zł zysku netto.

Grupa Prawno-Finansowa Causa świadczy usługi w zakresie pomocy w pozyskaniu kapitału na finansowanie rozwoju i wzrostu działalności oraz obsługi prawnej dla małych i średnich przedsiębiorstw. (PAP)

pel/ gor/

teraz mecenasi poszli po bandzie wybierajac zyski nad rozbudowa gtupy tracac rozped i pieniadze.

mecenas na tropie to jeden pies mysliwski-ma wiecej sukcesow niz cala banda zajecy goniaca lisa.

kroovka

Data: 2010-09-21 19:00:35
Autor: kroovka
GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
no to mamy przejsciowe 4 grosze na obu seriach.

Sadze ze 5-6 groszy to obecny poziom do czasu wynikow za III kwartal a po roku 2010 ustali sie cena ok 35-40 groszy ( wynikiem resplitu 5 do 1).

To co istotne to kontrakty i ich przebieg w 2011.

Okres bledow w spolce sie skonczyl ( w paru przypadkach wymuszony przez WDM, obecnie uciekajacy juz od tej nazwy...). Niech im sie tez jak sobie zapracowali.

mecenas

Data: 2010-10-08 15:15:53
Autor: jarzabek
On 21 Wrz, 19:00, kroo...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Straszna kicha ostatnio, po 4 nikt nie chce łykać...

Data: 2010-08-27 18:26:09
Autor: ichi
marzena wrote:

zbaczmy najpierw czy EEX przekroczy 5 zeta we wrzesniu. jak przekroczy
masz duzego browca

wczoraj i dziś na EEX były ładne sesje. akumulacja trwa.

--
ichi

GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe