GPRS prepaidowy w polnocnej Rosji

Data: 2009-05-20 18:14:22
Autor: Adampio
GPRS prepaidowy w polnocnej Rosji
Witam,

potrzebuje miec kontakt z internetem (PDA + komorka na BT, odbierana emalii w tym z zacznikami) na Polwyspie Kolskim i w Karelii. Po dluzszym kopaniu w  Sieci wyszlo mi ze ma to chyba byc "Megafon"
Pytam bo ceny roamingu rosyjskiego sa(byy) zabojcze o czym sie przekonaem raz przez przypadek podczas rozmowy w Estonii gdy zalapleme BTS-a rosyjskiego i mocno sie potem zdziwilem rachunkiem - ok.10 zl za minute.
Dlatego mam pytanie do Kolezenstwa jaka karte SIM by poradzili kupic?

PZDR

Piotr

Data: 2009-05-20 10:41:36
Autor: paczek.grzegorz

www.prepaidgsm.net/en/russia.html

Data: 2009-05-20 20:40:36
Autor: Adampio
paczek.grzegorz@gmail.com pisze:
www.prepaidgsm.net/en/russia.html

Ha, czyli z punktu widzenie pokrycia to MTS jest lepszy od Megafonu ale nie moge na jego stronie znalezc "Тариф без абонентской платы" podczas gdu "u Megafona" jest ich kilka

Data: 2009-05-24 21:43:47
Autor: Uncle Pete
Adampio wrote:
[...]

Większość taryf MTS to są prepaidy. W Rosji w ogóle abonament jest znacznie mniej popularny, niż w Polsce. Musisz po prostu poklikać np. tu: http://www.karelia.mts.ru/mts_tariffes.htm. Wybierasz taryfę, klikasz w zakładkę "полная версия" i w dziale "Ежемесячные и разовые платежи" w pierwszym wierszu sprawdzasz, czy abonament wynosi zero.

Aha, pamiętaj, że w Rosji jest tzw. roaming wewnętrzny - Twój numer będzie przypisany do określonego regionu (np. obłasti). Kiedy będziesz poza regionem, zostaniesz narażony na dodatkowe opłaty, w tym często za rozmowy odbierane.

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2009-05-20 19:17:10
Autor: zbigi
GPRS prepaidowy w polnocnej Rosji
Adampio napisa(a):
[...]
Pytam bo ceny roamingu rosyjskiego sa(byy) zabojcze o czym sie przekonaem raz przez przypadek podczas rozmowy w Estonii gdy zalapleme BTS-a rosyjskiego i mocno sie potem zdziwilem rachunkiem - ok.10 zl za minute.

Hue, hue... W 2005 kolega za 1'03" rozmowy ze mna zaplacil cos kolo 32PLN :)

Dlatego mam pytanie do Kolezenstwa jaka karte SIM by poradzili kupic?

Jakiegos Rosjanina wypadaloby zapytac.

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-26 10:15:50
Autor: McZapkie
GPRS prepaidowy w polnocnej Rosji
Kupienie prepaida nie jest trywialne w Rosji.
Myslalem ze sobie kupie jak jechalem pociagiem transsyberyjskim,
ale wymagaja paszportu i registrowki (zameldowania),
z oczywistych wzgledow nie mialem wiec mi nie sprzedali.

Mc

GPRS prepaidowy w polnocnej Rosji