GPRS w Plusie w k750i

Data: 2009-10-03 10:24:47
Autor: jijomo
GPRS w Plusie w k750i
Witam.
Ktore z ustawien dostepnych na stronie
http://www.plus.pl/oferta_dla_firm/plus_abonament/telefony/konfiguruj_telefon_przez_internet/?idx=805228
nalezy wybrac, aby w k750i przegladac strony internetowe za pomoca Opery Mini, korzystac z mobilnego GMaila, Google Maps, GG oraz odbierac i wysylac MMSy?
Mialem to skonfigurowane tak, ze dzialalo, ale wydawalo mi sie, ze pobiera mi za duzo danych (sprawdzenie poczty w GMailu zzeralo 100 kB, a sama aplikacja GMail twierdzila, ze kilka), wiec pousuwalem wszystkie profile, ktore mialem (a bylo ich 3) i probowalem zainstalowac ktorys z tych z powyzszej strony, ale jakos zaden nie chce dzialac.
Mam wylaczony Roaming i wlaczony GPRS/MMS.
Na tej stronie dostepne sa takie profile:

     * sek750i intc - ustawienia int csd dla K750i
     * sek750i intg - ustawienia int gprs dla K750i
     * sek750i mms - ustawienia mms dla K750i
     * sek750i video - ustawienia video dla K750i
     * sek750i wapc - ustawienia wap csd dla K750i
     * sek750i wapg - ustawienia wap gprs dla K750i

Z gory dzieki za odpowiedzi.
pzdr. jijomo

Data: 2009-10-03 10:32:07
Autor: qwerty
GPRS w Plusie w k750i
Użytkownik "jijomo" <lost2usun@usun.op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ha71oc$j6k$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Prawidłowo naliczyło 100 KiB.

Data: 2009-10-03 10:42:20
Autor: jijomo
GPRS w Plusie w k750i
qwerty pisze:

[...]

Dlaczego? Czy to, ze jednostka taryfikacyjna to 100 kB oznacza, ze kazde   rozpoczete 100 kB sie liczy?

pzdr. jijomo

Data: 2009-10-03 12:28:29
Autor: darnok
GPRS w Plusie w k750i
jijomo wrote:
qwerty pisze:

[...]

Dokladnie i to najczesciej operatorzy oddzielnie licza dane wyslane i odebrane. Wiec wyciagaja oplate za 200kB.

Co do pytania - powinienes wybrac:

do przegladania netu:
     * sek750i intg - ustawienia int gprs dla K750i

jesli by nie dzialalo (nie uzywam SE bo nie lubie to nie mam 100% pewnosci ze tam czesgo dziwnego nie wymodzili) to ewnetualnie:
    * sek750i wapg - ustawienia wap gprs dla K750i
ale powyzsze jest drozsze bo mniejsze pakieciki sa a chyba cena ta sama.

do mmsow:
     * sek750i mms - ustawienia mms dla K750i

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-10-03 15:20:11
Autor: jijomo
GPRS w Plusie w k750i
darnok pisze:

[...]

Dzieki.
Po sciagnieciu tych pakietow one instaluja sie w systemie, ale jeszcze trzeba je w odpowiednich miejscach przyporzadkowac. Te miejsca to:
Ustawienia internetowe -> Profile internetowe -> lacz uzywajac
Opcje transmisji strumieniowej -> lacz uzywajac
Ustawienia Java -> lacz uzywajac

Ktory profil ustawic w ktorej opcji?
Oczywiscie chce korzystac z GPRS, a nie z WAP, wczesniej tak to dzialalo.

pzdr. jijomo

Data: 2009-10-03 18:05:55
Autor: darnok
GPRS w Plusie w k750i
jijomo wrote:

Po sciagnieciu tych pakietow one instaluja sie w systemie, ale jeszcze trzeba je w odpowiednich miejscach przyporzadkowac. Te miejsca to:
Ustawienia internetowe -> Profile internetowe -> lacz uzywajac

intg

Opcje transmisji strumieniowej -> lacz uzywajac

video

Data: 2009-10-04 00:37:12
Autor: Janeo
GPRS w Plusie w k750i
On 3 Paź, 10:24, jijomo <lost2u...@usun.op.pl> wrote:
[...]

PLUS.
I. INTERNET GPRS - TYLKO TAKI, NIE CSD):
- wap gprs (naliczania co 10kB w 2 strony) - strony internetowe, Opera
Mini, mobilny GMail, Google Maps.
- int gprs (naliczania co 100kB w 2 strony) - jak wyżej. Do tego każda
poczta email, GG (GG na wapie nie dziala).
Oba w cenie odpowiednio: 12 gr/10kB, 12 gr/100kB.
Pakiet internetowy w Plusie np. 25 MB obejmuje naliczanie zdaje się
90% rozliczania po 100kB (internet gprs), 10% po 10kB (wap gprs).
Przekroczenie 10%-ego limitu wap gprs powoduje dalsze naliczanie 10kB
jako 100kB.

II. MMS - dla mms, jak nazwa wskazuje

Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-10-04 11:32:27
Autor: Krasnal
GPRS w Plusie w k750i
To był 4 październik (niedziela), gdy o godz. 9:37 *Janeo* napisał(a):

- wap gprs (naliczania co 10kB w 2 strony) - strony internetowe, Opera
Mini, mobilny GMail, Google Maps.

U mnie zawsze Opera działała na internet a nie wap, co nawet taniej
wychodzi.

- int gprs (naliczania co 100kB w 2 strony) - jak wyżej. Do tego każda
poczta email, GG (GG na wapie nie dziala).

Jest nawet jakaś promocja GG w Plusie, nie płaci się za pakiety danych ale
przez wap.

--
Krasnal...

Data: 2009-10-04 22:50:50
Autor: Janeo
GPRS w Plusie w k750i
On 4 Paź, 11:32, Krasnal <krasnal74U...@o2.pl> wrote:
U mnie zawsze Opera działała na internet a nie wap, co nawet taniej
wychodzi.
Zależy od pakietu. Ja mam taki, co akceptuje gprs WAP i INTERNET
niezależnie. Więc pakiet taki przy używaniu WAP pozwala np. na 10x
więcej połączeń (20kB zamiast 200kB/połączenie). Tylko wtedy, jak chcę
używać GPS, przełączam na INTERNET gprs (AGPS wymaga pakietu DANYCH +
GG na podtrzymanie sesji).
Co do Opery, powinna chodzić na WAP, wystarczy wejść na www po WAP-ie
i ją zainstalować.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-10-06 12:42:03
Autor: jijomo
GPRS w Plusie w k750i
Janeo pisze:
On 3 PaĹş, 10:24, jijomo <lost2u...@usun.op.pl> wrote:

PLUS.
I. INTERNET GPRS - TYLKO TAKI, NIE CSD):
- wap gprs (naliczania co 10kB w 2 strony) - strony internetowe, Opera
Mini, mobilny GMail, Google Maps.
- int gprs (naliczania co 100kB w 2 strony) - jak wyĹźej. Do tego kaĹźda
[...]

Dzieki, okazalo sie, ze zaczelo dzialac dopiero kiedy zainstalowalem tez profil MMS, sam int gprs nic nie dawal.

pzdr. jijomo

Data: 2009-10-06 22:03:11
Autor: Janeo
GPRS w Plusie w k750i
On 6 Paź, 12:42, jijomo <lost2u...@usun.op.pl> wrote:
zaczelo dzialac dopiero kiedy zainstalowalem tez
profil MMS, sam int gprs nic nie dawal.
Totalnie niemożliwe.

Data: 2009-10-07 12:53:51
Autor: jijomo
GPRS w Plusie w k750i
Janeo pisze:

zaczelo dzialac dopiero kiedy zainstalowalem tez
profil MMS, sam int gprs nic nie dawal.
Totalnie niemoĹźliwe.

A jednak.

pzdr. jijomo

Data: 2009-10-07 05:13:15
Autor: Janeo
GPRS w Plusie w k750i
On 7 Paź, 12:53, jijomo <lost2u...@usun.op.pl> wrote:
Janeo pisze:

> Totalnie niemożliwe.

A jednak.
Człowieku, zastanów się, jak coś piszesz.

Data: 2009-10-07 15:06:11
Autor: jijomo
GPRS w Plusie w k750i
Janeo pisze:

zaczelo dzialac dopiero kiedy zainstalowalem tez
profil MMS, sam int gprs nic nie dawal.
Totalnie niemoĹźliwe.
A jednak.
Człowieku, zastanów się, jak coś piszesz.

Pisze tak jak bylo, gdybym sie na tym znal, to bym nie zadawal pytania. Jesli mialem zainstalowany tylko profil int gprs, to nie mialem w ogole zasiegu GPRS na telefonie, zmienilo sie to dopiero po instalacji profilu MMS.

pzdr. jijomo

GPRS w Plusie w k750i