GPRS w .th i .id

Data: 2011-09-07 10:28:28
Autor: Michal Sawicki
GPRS w .th i .id
Jakie lokalne karty prepaid GSM najlepiej kupić w Tajlandii i Indonezji do
poloczen glosowych lokalnych oraz sporadycznego (rzedu 100 MB) Internetu w ciagu
kilkunastu dni?

M.

Data: 2011-09-07 07:38:30
Autor: Pszemol
GPRS w .th i .id
"Michal Sawicki" <msawicWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:5a65.00000569.4e672b2cnewsgate.onet.pl...
Jakie lokalne karty prepaid GSM najlepiej kupić w Tajlandii i Indonezji do
poloczen glosowych lokalnych oraz sporadycznego (rzedu 100 MB)
Internetu w ciagu kilkunastu dni?

Sam jestem ciekaw bo wybieram się niedługo w te rejony na nurkowanie.
Daj proszę znać tu na grupę jak się dowiesz z innych źródeł - dzięki!
Niedawno pytałem o Egipt i Meksyk - szansa że ktoś się tu odezwie jest mała.

Data: 2011-09-08 09:24:49
Autor: Qlfon
GPRS w .th i .id

Zajrzyjcie na stronę http://www.indo-explorer.com/ - właściciel jest Polakiem, mieszka tam (Bali) od kilku lat i prowadzi między innymi szkołę nurkową i biuro turystyczne. Byłem u niego w ub. roku i takiego drobiazgu jak porada w zakresie sieci komórkowej na pewno Wam nie odmówi. Poza tym to super gość.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

GPRS w .th i .id