GPS

Data: 2011-01-25 18:27:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
GPS
W dniu 2011-01-25 18:24, Crimson pisze:

- eksluzywny wyglÄ…d

???

- szczegółowość map,

To 7 stów masz na urządzenie, czy na urządzenie + mapy ?

- 5 cali.

Z czystym sumieniem mogę polecić CRUSERa, choć sam używam 7 calowego, wiem, że 5 calowe, też sprawują się poprawnie, do tego masz gprs w środku, więc możesz sobie pogadać z trafficiem w wykonaniu AM, który jako tako się sprawuje.
Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-01-25 18:28:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
GPS

[...]

A ! Jeśli zdecydujesz się na coś z AM, pamiętaj o gównianym supporcie, który z prostymi problemami nie potrafi sobie poradzić miesiącami.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-01-27 18:24:51
Autor: Adam P³aszczyca
GPS
Dnia Tue, 25 Jan 2011 18:28:29 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

A ! Je¶li zdecydujesz siê na co¶ z AM, pamiêtaj o gównianym supporcie, który z prostymi problemami nie potrafi sobie poradziæ miesi±cami.

WUC rzondzi ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2011-01-28 22:40:18
Autor: jerzu
GPS
On Tue, 25 Jan 2011 18:28:29 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

A ! Je¶li zdecydujesz siê na co¶ z AM, pamiêtaj o gównianym supporcie, który z prostymi problemami nie potrafi sobie poradziæ miesi±cami.

Dobrze ¿e chocia¿ próbuje, ew. udaje ¿e próbuje. Spróbuj dogadaæ siê z
supportem MapaMap - bez odzewu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-25 20:01:19
Autor: Crimson
GPS
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ihn168$ves$1@node1.news.atman.pl...

To 7 stów masz na urządzenie, czy na urządzenie + mapy ?
________
Może być bez map.

GPS