GPS Nawigacja

Data: 2014-09-15 11:23:15
Autor: radekp@konto.pl
GPS Nawigacja
Thu, 14 Aug 2014 16:45:23 +0200, w
<53eccb7e$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>, Użytkownik_zyga
<zyga_k@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Witam,

Mialem GPS-a marki Lark FreeB. 35.7, ale cos mu sie stalo i jestem zmuszony kupic nowy.
Teraz moje pytanie, jaki GPS kupic, ktorej firmy polecacie?
Przy Larku mialem aktualizacje platne, a widze ze w innych firmach jest uaktualnienie dozywotnie.
Jeszcz eraz prosze o dorade, ajki GPS kupic?

Smartfon z transmisją danych. Roczny abo na Naviexperta 37zł.

Data: 2014-09-15 11:55:06
Autor: J.F.
GPS Nawigacja
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Smartfon/tablet z Androidem to niezly wybor, ale naviexperta widze 99zl, gdzie ta promocja za 37 ?

No i wybor map jest wtedy wiekszy - darmowe Mapfactor i BeOnRoad sa calkiem niezle, a mapy OSM w miare dobre i aktualne, przynajmniej w Polsce.
A moze nawet osmand zadziala.

Ale tak patrze na allegro - jest troche dziwnych sprzetow ponize 200zl, rzekomo z aktualizacjami map ...

J.

Data: 2014-09-22 10:36:02
Autor: radekp@konto.pl
GPS Nawigacja
Mon, 15 Sep 2014 11:55:06 +0200, w
<5416b77d$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Smartfon z transmisją danych. Roczny abo na Naviexperta 37zł.

Smartfon/tablet z Androidem to niezly wybor, ale naviexperta widze 99zl, gdzie ta promocja za 37 ?

Pewien portal.

No i wybor map jest wtedy wiekszy - darmowe Mapfactor i BeOnRoad sa calkiem niezle, a mapy OSM w miare dobre i aktualne, przynajmniej w Polsce.
A moze nawet osmand zadziala.

Ale nie masz traffica.
I Naviexpert jest szybki, pójdzie nawet na zabytkach.

GPS Nawigacja