GPS a brak miejsca na uchwyt

Data: 2009-05-06 14:07:19
Autor: Piotr Klimek
GPS a brak miejsca na uchwyt
Dnia (Wed, 6 May 2009 06:59:39 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za artur.zabronski@gmail.com
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam,

przymierzam się do GPS-a na motocyklu ale z tego co zdążyłem się
zorientować to wszystkie uchwyty są przykręcane obejmą na kierownicę a
niestety w Zygzaku nie ma za bardzo jak bo jest pompa od sprzęgła :-(

Ktoś widział jakieś ciekawe patenty lub uchwyty które dają się w tym
wypadku gdzieś przymocować?

Ja na swoja kierownice clip-on przyczepilem polowe uchwytu rowerowego
(takiego, ktory obejmuje rure kierownicy) do polki kolo stacyjki (w SV jest asymetryczna) za pomoca trytytek. Koszt to 20zl, tylko trzeba pokombinowac. Niestety nie mam zdjecia. W poprzednim motocyklu mialem wiecej miejsca na szybie i sprawdzalo sie
zwykle mocowanie samochodowe z przyssawka. Jesli masz mocowanie dla GPSa do samochodu to pomysl jak mozna go uzyc w
motocyklu. Zazwyczaj mocowania sa w systemie HR i wtedy kolyske na GPS
mozesz przenosic pomiedzy samochodem a motocyklem w dosc wygodny sposob
nie ruszajac samego mocowania.

Powodzenia :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3