GPS a brak miejsca na uchwyt

Data: 2009-05-06 21:24:08
Autor: Traffic
GPS a brak miejsca na uchwyt

Użytkownik <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ec52fad9-95c8-47e8-b541-

przymierzam się do GPS-a na motocyklu ale z tego co zdążyłem się
zorientować to wszystkie uchwyty są przykręcane obejmą na kierownicę a
niestety w Zygzaku nie ma za bardzo jak bo jest pompa od sprzęgła :-(

Ktoś widział jakieś ciekawe patenty lub uchwyty które dają się w tym
wypadku gdzieś przymocować?

witam

ja mam zamontowany na tak przyssawke jak do auta, tylko ze zamiast do szyby, chwytak jest przyssany do obrotomierza, a i wskazowke obrotomierza tez jeszcze widac, patent wyprobowany, nie spada nie odkleja sie i w widocznym miejscu jest

jutro jak bede mial chwile to wstawie fote

pzdr
--
Traffic R6 '00

GPS a brak miejsca na uchwyt