GPS czyli neverending story

Data: 2009-09-15 12:35:44
Autor: Drutek
GPS czyli neverending story
doktorski pisze:
6, tu doktorski;

Moj PDA po malu juz chyba wybiera sie na emeryture. Rozwazam aktualnie
zakup nawigacji dedykowanenej do motocykla. Na rynku lideruja Zumo i
TomTom. Pytanie "co kupic?" kieruje do tych co mieli doswiadczenie -
najlepiej z jednym i drugim.

Lesor uzywa Beckera i sobie chwali.
Ja tez bym prosi? uzytkowników o podzielenie sie swoimi opiniami na tema GPS do motocykla.

Drutek

--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
Z?oty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-09-15 12:02:15
Autor: lesor
On 15 Wrz, 12:35, Drutek <drut...@wp.pl> wrote:
doktorski pisze:

> [...]

> zakup nawigacji dedykowanenej do motocykla. Na rynku lideruja Zumo i
> TomTom. Pytanie "co kupic?" kieruje do tych co mieli doswiadczenie -

Czeeguooo? (sptytał tonem pani Frał)

Kochany, ja używam Garmina w wersji BMW Motorrad Navigator III
(przebieg ~50kkm) czyli Streetpilot 2820 plus dodatkowy panel
przycisków speszjaly dla kierowcow smigielka ;-) Oczko, ale ten
dodatkowy panel przyciskow jest
n i e o c e n i o n y
i najczesciej uzywany w czasie jazdy.
Tej nawigacji nie chcę zamienić na żadną inną.
_Zalety_:
wystarczająco opisał je kocyk (BTW, dzięki za dane na Bałkany) jeśli
chodzi o samego garmina
przejrzyste menu do dostosowania sobie ''na miare'';
panel dotykowy latwy do ogarniecia w rekawicy (baz problemu w czasie
jazdy mozna sobie wyszukac adres czy POI, np camping;
brak akumulatora;
dodatkowy panel przyciskow w wersji BMW (pisalem wyzej);
bluetooth;
mp3 plajer :)
laczy sie z telefonem, jednak nie udalo mi sie zrobic tak, zeby
pokazywal SMSy,
proste przylacze i relatywnie tanie kabelki;
relatywnie tanie uchwyty touratecha (ja mam samorobny system bmw/
touratech);
pojemna pamiec;
nigdy sie nie zawiesza.
mozna dokupic uchwyt do auta i pilota zeby sobie sterowac z
podlokietnika (fajnie dziala)
_Wady_:
brak akumulatora ;)
brak czytnika kart pamieci ;)
kawal cegly;
w lesie potrafi sie zgubic;
przy intensywnej eksploatacji scieraja sie zlocenia na "stycznicy" i
utleniaja zaciski (wazelina pomaga)
brak serwisu (nie wiem czy TomTom ma)
Niemcy nie chca ich sie pozbywac.

Drski, bylo mowic, bym Cipo zyczyl na wyjazd. Bede mial na felkowskim
do podotykania.
Poczytaj tu: http://42.pl/u/1LX9_drski znajdziesz pare linkow, m.in
to: http://42.pl/u/1LXb_firmowo

--