GPS czyli neverending story

Data: 2009-09-16 05:07:40
Autor: Iguan007
GPS czyli neverending story

"doktorski" <doktorski@gmail.com> wrote in message
6, tu doktorski;

Wbrew temu co pisze wiekszosc komentujacych, ja jednak jestem zwolennikiem
TomToma.Zeby nie bylo ze polecam to z czego akurat korzystam - teraz jezdze
z Garminami. Ale jezdzilem zarowno z Garminem (i3 i zumo) jak i z TomTom
(One i palm). Moim zdaniem sposob wyswietlania map (szczegolnie
skompikowanych wezlow komunikacyjnych) jest znacznie lepszy w TomTomie.
Zdecydowanie moim nastepnym samochodowym/motocyklowym gps bedzie TT.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: