GPS dla wariatow drogowych

Data: 2018-10-26 01:37:35
Autor: przemek.jedrzejczak
GPS dla wariatow drogowych
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,szybcy-i-niebezpieczni-nielegalne-wyscigi-w-warszawie,277314.html

ciakawy pomysl trzeba przyznac :-)

- Jeden z samochodów jechał 101 km/h po ulicy Jagiellońskiej, gdzie dopuszczalna prędkość wynosi 60 km/h. Inny samochód jechał 117 km/h na odcinku al. Niepodległości, gdzie dopuszczalna prędkość wynosi 50 km/h. Kolejny pojazd jechał 123 km/h na ulicy Modlińskiej, gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości do 60 km/h - wylicza Mirosław Marianowski z Gannet Guard Systems S.A.

Data: 2018-10-26 01:45:15
Autor: stalowe
GPS dla wariatow drogowych
W dniu piątek, 26 października 2018 10:37:37 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,szybcy-i-niebezpieczni-nielegalne-wyscigi-w-warszawie,277314.html

ciakawy pomysl trzeba przyznac :-)

A wydawało się że będą kraść
https://niebezpiecznik.pl/post/samochod-zabawka-nadajnik-gps-rajdy/
--
jureko

Data: 2018-10-26 12:29:45
Autor: J.F.
GPS dla wariatow drogowych
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:84f2ba95-4762-4b54-965b-19fa2223fdbf@googlegroups.com...
[...]

A teraz ...
-firma Gannet beknie za RODO ?
-firma zrobila to na zlecenie Ziobry i nie beknie :-)

A ile sie normalnie jezdzi po Jagiellonskiej i Niepodleglosci ? Moze 100 to wcale nie tak duzo ...

J.

Data: 2018-10-26 06:17:55
Autor: sczygiel
GPS dla wariatow drogowych
W dniu piątek, 26 października 2018 05:30:32 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

>A wydawało się że będą kraść
>https://niebezpiecznik.pl/post/samochod-zabawka-nadajnik-gps-rajdy/

A teraz ...
-firma Gannet beknie za RODO ?

RODO?
Maja tylko numer seryjny rejestratora i numer gsm zarejestrowany na tvn.
Co rodo ma do tego?
Mieli zapisane ze rejestrator A byl w samochodzie pana froga a B w samochodzie pana kamela?

Data: 2018-10-26 17:09:28
Autor: J.F.
GPS dla wariatow drogowych
Użytkownik  sczygiel  napisał w wiadomości grup

> [...]

Co rodo ma do tego?
Mieli zapisane ze rejestrator A byl w samochodzie pana froga a B w samochodzie pana kamela?

Ale maja zapisane gdzie pan frog bywal. Moze nawet nie wiedza ze to pan frog, ale maja zapisane.
I jak pan frog zlozy stosowna skarge, to inspektor moze na tworczo spojrzec ...

J.

Data: 2018-10-26 12:56:13
Autor: sczygiel
GPS dla wariatow drogowych
W dniu piątek, 26 października 2018 10:10:16 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

I jak pan frog zlozy stosowna skarge, to inspektor moze na tworczo spojrzec ...

No nie bardzo. Bo maja zapisane gdzie bywaly rejestratory rozdane przypadkowo.
No chyba ze sobie notowali ze rejestrator A zabral gostek w czerwonym ferrari.
Ale pisza ze przypadkowo obdzielili.

Do danych osobowych daleko.
o RODO bym sie nie bal. W praktyce pieron wie jak bedzie ale szanse na problemy z rodo oceniam na niskie...

Data: 2018-10-26 23:18:06
Autor: kk
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 2018-10-26 o 21:56, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Znacznie cięższe zarzuty można wytoczyć

Data: 2018-10-26 15:22:58
Autor: sczygiel
GPS dla wariatow drogowych
W dniu piątek, 26 października 2018 16:18:10 UTC-5 użytkownik kk napisał:

> [...]
> Ale pisza ze przypadkowo obdzielili.
> o RODO bym sie nie bal. W praktyce pieron wie jak bedzie ale szanse na problemy z rodo oceniam na niskie...

A to inna sprawa, ale mysle ze jakis stalking czy podobne to jednak moga byc przykryte legitymacja dziennikarska.

Chyba ze masz na mysli cos czego dziennikarska prowokazja nie pokryje?

Data: 2018-10-29 16:22:06
Autor: SW3
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 26.10.2018 o 21:56 <sczygiel@gmail.com> pisze:

Do danych osobowych daleko.
o RODO bym sie nie bal. W praktyce pieron wie jak bedzie ale szanse na  problemy z rodo oceniam na niskie...

Jakoś komunikaty o RODO są nie tylko na stronach, na których się podaje  imię i nazwisko.
A samochodzik wręczony konkretnej osobie łatwiej powiązać z konkretną  osobą niż adres IP w logach serwera.

--
SW3
-- --

Data: 2018-10-29 17:12:29
Autor: yabba
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 29-10-2018 o 16:22, SW3 pisze:
[...]

Przykładowe zeznania osób zamieszanych w namierzanie GPS:
Samochodzik nr 3 dostał taki pan, w czarnych spodniach i jasnej kurtce. Z twarzy podobny zupełnie do nikogo. Nie znam jego nazwiska.

:)

yabba

Data: 2018-10-29 17:21:21
Autor: J.F.
GPS dla wariatow drogowych
Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pr7bhf$o3r$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale "mozliwej do zidentyfikowania osobie" ... jedziesz gdzie tam wspolrzedne wskazuja i patrzysz kto wysiada z pojazdu ...

J.

Data: 2018-10-29 19:04:56
Autor: yabba
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 29-10-2018 o 17:21, J.F. pisze:
[...]

Jadę, patrzę, a tam wysiada ten sam człowiek, którego nie znam.

yabba

Data: 2018-10-29 21:03:22
Autor: xyz
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 29.10.2018 o 16:22, SW3 pisze:
W dniu 26.10.2018 o 21:56 <sczygiel@gmail.com> pisze:
A samochodzik wręczony konkretnej osobie łatwiej powiązać z konkretną osobą niż adres IP w logach serwera.

To chyba mało wiesz o ustalaniu tożsamości na podstawie IP :)
Jest to proste jak świński ogon, jak masz IP to wiesz jaki operator a
on wie jaki klient miał ten IP i kiedy. Do sprawdzenia w 5 minut.
Skąd wiesz że samochodziki były wręczane konkretnym osobom?
Jasno stoi w artykule że rozdawane były losowo, nikt odbioru nie kwitował więc teoria o powiązaniu z danymi osobowymi jest mocno naciągana.

--
-- - xyz

Data: 2018-10-30 08:56:10
Autor: SW3
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 29.10.2018 o 21:03 xyz <xyz@interia.pl> pisze:

To chyba mało wiesz o ustalaniu tożsamości na podstawie IP :)
Jest to proste jak świński ogon, jak masz IP to wiesz jaki operator a
on wie jaki klient miał ten IP i kiedy. Do sprawdzenia w 5 minut.

Ja wiem jaki operator, operator wie jaki klient ale mi nie powie (a  przynajmniej nie powinien) jeśli nie jestem prokuratorem. Poza tym z tego,  że wie jaki klient, nie wynika, że wie kto w danej chwili siedział przed  komputerem.
A jak mam lokalizację (czyli więcej niż adres) garażu lub mieszkania i  trasę przejazdu oraz widziałem komu daję zabawkę to absolutnie nie da się  nic ustalić ;)

--
SW3
-- --

Data: 2018-10-28 15:41:18
Autor: T.
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 2018-10-26 o 17:09, J.F. pisze:

> [...]

I jak pan frog zlozy stosowna skarge, to inspektor moze na tworczo spojrzec ...

RODO dotyczy zbierania i ujawniania danych osobowych - oni mieli tylko pozycję samochodu (no chyba że ktoś udowodni, że ten samochodzik był przy konkretnej osobie). Póki co śledzenie jest u nas legalne (vide biura detektywistyczne oraz śledzenie samochodów firmowych).
T.

Data: 2018-10-26 13:00:08
Autor: yabba
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 26-10-2018 o 12:29, J.F. pisze:
[...]

Zależy jaka część tych ulic. Jagiellońska wygląda tak:

https://tiny.pl/gz6qr

Ma też część taką:
https://tiny.pl/gz6qd

Podobnie Aleja Niepodległości ma dwa oblicza:
https://tiny.pl/gz6q4

https://tiny.pl/gz6qn

I Modlińska (przedłużenie Jagiellońskiej):
https://tiny.pl/gz6qs

yabba

Data: 2018-10-26 02:22:35
Autor: Kris
GPS dla wariatow drogowych
[...]

Zaraz taki jeden obrońca piratów drogowych się odezwie ze swoim "kapelusz cośtam";)

Data: 2018-10-26 12:53:22
Autor: yabba
GPS dla wariatow drogowych
W dniu 26-10-2018 o 10:37, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Niech pokażą zapisy jak sami jechali z tymi rejestratorami.

yabba

GPS dla wariatow drogowych