GPS do Nokii E51

Data: 2009-06-20 16:50:34
Autor: KuFeL
GPS do Nokii E51
Ewa pisze:
Witam

Mam komórkę Nokia E51.
Chciałabym dokupić do niej odbiornik GPS.

Czy miałoby sens mocowanie takiego odbiornika na dachu
samochodu i łączenie komórki z nim przez BT?

W co jeszcze (software, hardware) należałoby wyposażyć
komórkę żeby korzystanie z GPS było wygodne?

z tych online to platny naviexpert, albo bezplatny nav4all.com

poza tym jest jeszcze trekbuddy do trekkingu raczej i google mamps. Poza tym rozwija sie projekt ovi maps.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-06-20 17:01:22
Autor: Ewa
GPS do Nokii E51
Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe rady.

Przy okazji, gdzie można znaleźć jakieś dobre źródło
zaawansowanych informacji na temat Nokii E51?
Dostałam małą książeczkę z opisem razem z komórką,
ale nie jest zbyt wygodna, ponadto nawet ja zauważam
braki w opisie.
Znalazłam w Interencie plik z opisem, ale zawiera on dokładny
tekst z tej książeczki.
Czy ktoś znalazł może coś bardziej zaawansowanego?
Może być po angielsku.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-06-20 17:08:36
Autor: FD
GPS do Nokii E51

http://www.nokia-e51.net/

Data: 2009-06-20 18:02:33
Autor: Ewa
GPS do Nokii E51
> http://www.nokia-e51.net/

Bardzo dziękuję. Dobrze wiedzieć, że jest takie forum.
Jest to bardzo dobre gdy chce się zadać jakieś pytanie.

Gdyby jednak ktoś znał adres gdzie można znaleźć
zaawansowany opis, to bardzo proszę o informacje.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-06-20 20:30:52
Autor: KuFeL
GPS do Nokii E51
Ewa pisze:
> [...]

Gdyby jednak ktoś znał adres gdzie można znaleźć
zaawansowany opis, to bardzo proszę o informacje.

jesli chodzi Ci o instrukcje to napewno na stronie nokii ja znajdziesz.

Pzdr,
KuFeL