[PIˇTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny

Data: 2012-07-09 08:06:12
Autor: DoQ
[PIˇTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny
Witam,

http://youtu.be/C2TrWsOT9zs

To chyba na bazie ostatnich PMSowych m±dro¶ci. W roli głównej Adam Płaszczyca i Futrzak :)

--
Pozdr.

Data: 2012-07-09 14:39:42
Autor: J.F
[PIˇTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny
Użytkownik "DoQ"  napisał w wiadomo¶ci
http://youtu.be/C2TrWsOT9zs
To chyba na bazie ostatnich PMSowych m±dro¶ci. W roli głównej Adam Płaszczyca i Futrzak :)

Jak piatkowo to piatkowo
http://www.youtube.com/watch?v=C2TrWsOT9zs

J.

Data: 2012-07-09 15:19:02
Autor: Axel
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
[...]

I co chciales przez to powiedziec?
A tu mam jeszcze lepsze:
http://www.youtube.com/watch?v=C2TrWsOT9zs

:-P

--
Axel

Data: 2012-07-09 18:02:38
Autor: DoQ

To jest mocne: http://www.youtube.com/watch?v=C2TrWsOT9zs

--
Pozdr.

Data: 2012-07-09 22:03:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIÄ„TKOWO] GPS i duma prawdziwego mÄ™ ĹĽczyzny
W dniu 2012-07-09 18:02, DoQ pisze:

http://youtu.be/C2TrWsOT9zs
To chyba na bazie ostatnich PMSowych mądrości. W roli
głównej Adam
PĹ‚aszczyca i Futrzak :)
[...]

A malucha w stronę słońca i dzidka widziałeś ?

Walisz sucharami strasznie. To jest teraz na topie: http://www.youtube.com/watch?v=C2TrWsOT9zs&feature=youtu.be

Data: 2012-07-09 22:10:58
Autor: Grejon
[PIˇTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny

[ciach]

No do penisa batona, te same linki po pińdziesi±t razy?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-07-09 22:14:36
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-07-09 22:10, Grejon pisze:

[ciach]

No do penisa batona, te same linki po pińdziesi±t razy?

Daj chłopakom spokój - pasuje im tak wysublimowana forma rozrywki to
niech się bawi± :)

Data: 2012-07-09 21:07:07
Autor: to
[PIˇTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny
begin Artur Maśląg
Daj chłopakom spokój - pasuje im tak wysublimowana forma rozrywki to
niech siÄ™ bawiÄ… :)

A Ty jak siÄ™ bawisz? Robisz jeĹĽyka?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-09 23:09:20
Autor: DoQ
W dniu 09-07-2012 23:07, to pisze:
Daj chłopakom spokój - pasuje im tak wysublimowana forma rozrywki to
niech się bawi± :)
A Ty jak się bawisz? Robisz jeżyka?

Jakiego jeżyka?
Może to lwia duma :)))

--
Pozdr.

Data: 2012-07-09 21:11:54
Autor: to
[PIˇTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny
begin DoQ
Jakiego jeĹĽyka?

Nie wiem, moĹĽe takiego, jak z tego dowcipu?

Jacek budzi się rano i patrzy do lustra i widzi, że nie ma zębów i lewe oko ma podbite. Wkurzony idzie do kolegi:
- Marek, czemu mnie tak pobiłeś, przecież cię prosiłem żebyś tego więcej nie robił!
Marek na to:
- Powiem ci dlaczego cię pobiłem.
- Najpierw poszliśmy do baru gdzie się upiłeś, a potem zacząłeś mnie wyzywać od kretynów i idiotów. Zdenerwowałem się ale, skoro mnie wcześniej prosiłeś, to ci nic nie zrobiłem. Potem poszliśmy do mnie do domu. Gdy weszliśmy zacząłeś się dobierać do mojej mamusi. Byłem wściekły, ale nic ci nie zrobiłem bo mnie prosiłeś. Ale gdy wskoczyłeś do łóżka mojej dziewczyny, to już musieli mnie trzymać żebym nic ci nie zrobił. Potem poszedłeś do mojej sypialni zrobiłeś kupę na środku łóżka, włożyłeś w nią kredki i powiedziałeś, że jeżyk będzie spał z nami, to nie wytrzymałem!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-09 22:33:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[PIÄ„TKOWO] GPS i duma prawdziwego mÄ™ ĹĽczyzny
W dniu 2012-07-09 22:14, Artur Maśląg pisze:

[ciach]
No do penisa batona, te same linki po pińdziesiąt razy?
Daj chłopakom spokój - pasuje im tak wysublimowana forma
rozrywki to
niech siÄ™ bawiÄ… :)

Coś wnieśliście do piątkowego wątku ? Nie ?

Podpowiem:

Gdzie do kurwy nędzy są jakieś ciekawe linki ? Np: http://www.youtube.com/watch?v=C2TrWsOT9zs&feature=player_detailpage#t=0s

IMHO koleĹ› przechodzi samego siebie.

Data: 2012-07-09 23:14:53
Autor: DoQ

Pewnie dałe¶ się nabrać na mit gry wstępnej: http://youtu.be/84QvQnyd2ik

--
Pozdr.

Data: 2012-07-10 01:23:48
Autor: J.F.
Dnia Mon, 9 Jul 2012 15:19:02 +0200, Axel napisał(a):
[...]

Oj, tam, pomylilem sie, to chcialem powiedziec
http://www.youtube.com/watch?v=YtQwhAkyULw

J.

Data: 2012-07-11 13:25:44
Autor: Marcin N
W dniu 2012-07-10 01:23, J.F. pisze:

Oj, tam, pomylilem sie, to chcialem powiedziec
http://www.youtube.com/watch?v=YtQwhAkyULw

Widzisz, Ty się pomyliłe¶, a w±tek przez to błyskawicznie się rozrósł. Narodziło się wiele nowych przyjaĽni a może i ze dwa małżeństwa. Tak trzymaj!

--
MN

[PIˇTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny