GPS na rower

Data: 2014-08-20 09:43:26
Autor: atm
GPS na rower
On 2014-08-20 09:24, Krzychu wrote:
Witam!

Prawie zdecydowałem się na Garmina Dakotę 20. Do tego ta mapa:
http://garminwpolsce.pl/
Obawy ma tylko takie, że to chyba dość stare urządzenie. Niema Glonasa.
Jak sobie ten odbiornik poradzi w lesie? Nie zależy mi na pozycjonowaniu
z idealną dokładnością. Bardziej chodzi mi oto aby z grubsza zorientować
się gdzie jestem. Nie chciałbym jednak aby ciągle gubił sygnał.
Etrex 30 jakoś mnie nie przekonuje, mniejszy ekran i dżojstik i wolny
procesor.

Mam starego 60CSx, ktory rowniez nie obsluguje Glonassa i swietnie sobie radzi z wyszukiwaniem sygnalu i jego utrzymaniem np w gestym lesie.

Data: 2014-08-20 11:54:38
Autor: Czesław Wiśniak
GPS na rower
[...]

Za chwile pojawi sie Galileo i beda pytania czy nie lepiej miec 3w1 bo bez tego moze gubic sygnal w lesie, a jedyny który tak sie zachowywal to byl niedorobiony pierwszy "zoltek" sprzed x lat :)

GPS na rower