GPS spoofer app

Data: 2019-01-16 11:46:18
Autor: Pszemol
GPS spoofer app
Czyli apka na smartfona przekłamująca wynik dzialania GPSa.
Widuje apki ktore udaja niebieska kropke na mapie, symulujac nowa
lokalizacje, np Fake GPS...
Nie o to mi chodzi - chce "oszukac" wlasny smartfon i inne apki na nim
zainstalowene ze jestem nie tam gdzie jestem...
Zna ktos cos takiego? Najlepiej na iOS?

Data: 2019-01-16 15:10:49
Autor: J.F.
GPS spoofer app
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q1n5ia$5pe$1@dont-email.me...
[...]

Na ios to nie znam, ale ten Fake GPS przeciez dziala.
Chyba dziala ... Mock GPS na Androida dziala.

J.

Data: 2019-01-19 08:06:13
Autor: Pszemol
GPS spoofer app
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5c3f3bac$0$491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprawdzałeś? Opisz jak sprawdzałeś... :-)
Google maps faktycznie pokazuje Ciebie (niebieska kropke)
w miejscu które chcesz aby pokazywał?

Data: 2019-01-19 09:15:04
Autor: Pszemol
GPS spoofer app
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:q1vash$sk4$1dont-email.me...
[...]

Zerknąłem na Mock GPS z firmy marlove.net i widzę takie coś:

WHAT'S NEW
WARNING: After the security update of March 2017 this app (as well as others) can't simulate anymore a valid GPS.

Elevation of privilege vulnerability in Location Manager -> https://source.android.com/security/bulletin/2017-03-01.html

Source code -> https://android.googlesource.com/platform/frameworks/base/+/d22261fef84481651e12995062105239d5

Czyli kicha. Sądzę, że w iOS też nie ma takiej opcji.

GPS spoofer app