GPS turystyczny

Data: 2014-05-16 08:32:22
Autor: bbjk
GPS turystyczny
W dniu 2014-05-12 22:40, Smok Eustachy pisze:

Chyba ot ju偶 by艂o, ale mam pytanko o gps turystyczny z przeznaczeniem na
Beskidy i ni偶sze masywy.

To raczej nie problem, te Beskidy nie s膮 zbyt skomplikowane. I "ni偶sze masywy" :) Mam w kom贸rce aplikacje Here i Where am I? Sprawdzi艂y si臋 w Tatrach, Beskidach rozmaitych, Karpatach. id臋 z map膮 papierow膮, a w razie niepewno艣ci odpalam na moment (bateria) te aplikacje. Nie ma szans si臋 zgubi膰. Inna rzecz, 偶e nie wymagam prowadzenia za r膮czk臋 (skr臋膰 w lewo, a teraz prosto).
Tylko trzeba uwa偶a膰 za granic膮, bo jak si臋 okaza艂o, pobiera dane kom贸rkowe, nie tylko GPS i rachunek mo偶e by膰 zaskoczeniem.
--
Bbjk

Data: 2014-05-16 14:05:53
Autor: Smok Eustachy
GPS turystyczny
W dniu 16.05.2014 08:32, bbjk pisze:

/.../
[...]

A to prowadzenie ze r臋k臋 jak ma wygl膮da膰? Mam chodzi膰 po lesie ze s艂uchawkami 偶eby wiedzie膰, jak wira偶e bra膰?

2. Niestety wymagam po艂膮czenia kom贸rki z map膮, bo 2 rzeczy i ludzie si臋 gubi膮. Szukam rozwi膮zania nie dla mnie, dlatego musi by膰 maksymalnie proste.

Data: 2014-05-16 14:14:43
Autor: bbjk
GPS turystyczny
W dniu 2014-05-16 14:05, Smok Eustachy pisze:
> Inna rzecz, 偶e nie wymagam prowadzenia za r膮czk臋 (skr臋膰 w
lewo, a teraz prosto).

A to prowadzenie ze r臋k臋 jak ma wygl膮da膰?

A tego to ja nie wiem, jako, ze stoi czarno na bia艂ym, ze nie wymagam prowadzenia za r膮czk臋.

2. Niestety wymagam po艂膮czenia kom贸rki z map膮, bo 2 rzeczy i ludzie si臋
gubi膮. Szukam rozwi膮zania nie dla mnie, dlatego musi by膰 maksymalnie
proste.
No to sorry, 偶e nie spe艂ni艂am Twoich oczekiwa艅.
--
Bbjk

Data: 2014-05-17 10:36:39
Autor: Grze艣
GPS turystyczny
Hello Smok Eustachy !:

2. Niestety wymagam po艂膮czenia kom贸rki z map膮, bo 2 rzeczy i ludzie si臋
gubi膮. Szukam rozwi膮zania nie dla mnie, dlatego musi by膰 maksymalnie
proste.

No to B2710 - sprawdzone. I np. Trekbuddy.

G.

GPS turystyczny