GPS w samochodzie

Data: 2015-12-04 15:35:53
Autor: radekp@konto.pl
GPS w samochodzie
Fri, 4 Dec 2015 05:13:15 -0800 (PST), w
<55ff18ae-255a-4952-8554-e53d95914c90@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Czasami słyszę że ktoś zabładził bo GPS.

Bo powinno się używać nawigacji (najlepiej dobrej), a nie GPS.

Data: 2015-12-05 08:14:45
Autor: Uncle Pete
GPS w samochodzie
Bo powinno się używać nawigacji (najlepiej dobrej), a nie GPS.

Wytłumacz różnicę.

Data: 2015-12-05 10:27:23
Autor: Marek
GPS w samochodzie
On Sat, 5 Dec 2015 08:14:45 +0100, Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:
> Bo powinno się używać nawigacji (najlepiej dobrej), a nie GPS.
Wytłumacz różnicę.

Zdefinujcie wpierw oba pojęcia, domyślam się, że jazda "na GPS" to jazda na azymut, jak w kompasem w harcerstwie?

--
Marek

Data: 2015-12-05 17:52:50
Autor: Uncle Pete
GPS w samochodzie
On 2015-12-05 10:27, Marek wrote:
> [...]

Zdefinujcie wpierw oba pojęcia, domyślam się, że jazda "na GPS" to jazda
na azymut, jak w kompasem w harcerstwie?

No właśnie, chodziło mi o dwie definicje ;)

GPS w samochodzie