GPU w CPU - jak to wszystko wyglÄ…da?

Data: 2011-09-10 19:04:35
Autor: m4rkiz
GPU w CPU - jak to wszystko wyglÄ…da?
"Ireneusz Brycki" <ireneusz.brycki@gazeta.pl> wrote in message news:j4fpt8>
Wytłumaczcie mi proszę, czy GPU we współczesnych CPU mają na tyle dobre parametry, że myśląc o tym by czasami zagrać na średnich-wyższych ustawieniach w gry typu Dirt2-3, można brać je pod uwagę?

niespecjalnie
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Ile kosztowałaby karta dedykowana o wydajności dobrego GPU w CPU?

niewiele, grafika w cpu to cos dla uzytkownikow ktorzy wlasnie grac
w nowe 3d nie chca, a juz napewno nie w wysokich rozdzielczosciach

Czy różnica pomiędzy procesorem ze zintegrowaną grafiką, a procesorem bez grafiki jest na tyle duża, że warto rozważyć zakup kart osobnych z uwagi na np 50% większą wydajność grafiki przy dopłacie rzędu 10%?

zajrzyj w linka - najwydajniejsze i7 to ok. 600 punktow czyli
odpowiednik geforce 9600 GS, wystarczy do wszystkiego poza graniem

w obecnym sprzecie do grania to ponizej geforce gtx 285 czyli 2000 punktow
nie ma sensu schodzic

Data: 2011-09-11 04:41:49
Autor: Szymon von Ulezalka
GPU w CPU - jak to wszystko wygl±da?
niespecjalniehttp://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

hm... czy to tylko ja, czy nie widac tam nic o apu'ach od amdeka?

szymon

Data: 2011-09-11 16:43:41
Autor: Ireneusz Brycki
W dniu 2011-09-11 13:41, Szymon von Ulezalka pisze:
niespecjalniehttp://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

hm... czy to tylko ja, czy nie widac tam nic o apu'ach od amdeka?

szymon

A co, lepsze?

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki