GPU w CPU - jak to wszystko wygl膮da?

Data: 2011-09-11 18:49:30
Autor: MC
GPU w CPU - jak to wszystko wygl膮da?
U偶ytkownik "Ireneusz Brycki" <ireneusz.brycki@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j4fpt8$mqu$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Wyt艂umaczcie mi prosz臋, czy GPU we wsp贸艂czesnych CPU maj膮 na tyle dobre parametry,

Nie maj膮 i nigdy nie b臋d膮 mia艂y. To s膮 inne procesory wyspecjalizowane do obs艂ugi innych rodzaj贸w instrukcji.

Data: 2011-09-18 10:00:55
Autor: janusz_kk1
GPU w CPU - jak to wszystko wygl膮da?
Dnia 11-09-2011 o 18:49:30 MC <m5c@go2.pl> napisa艂(a):

[...]

Co ty pleciesz, jakie inne procesory, to s膮 zwyk艂e amd z dostawion膮
grafik膮 kt贸re musz膮 wsp贸艂dzieli膰 szyn臋 pami臋ci i dlatego maj膮 troch臋  s艂absze
wydajno艣ci ni偶 samodzielnie, zyskiem jest ni偶szy koszt, mniejsze zu偶ycie  energi i mniejsze wymiary.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-09-18 23:56:56
Autor: MC
GPU w CPU - jak to wszystko wygl膮da?
U偶ytkownik "janusz_kk1" <janusz_kk@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:op.v1zu7tdw1cvm6glap...
[...]

Sam napisa艂e艣 to samo a mnie wyzywasz od pleciugi.

GPU w CPU - jak to wszystko wygl膮da?