GPU zintegrowane + dodatkowe

Data: 2017-10-29 22:34:24
Autor: ToMasz
GPU zintegrowane + dodatkowe
Czy mamy już taki poziom software że taski obliczeniowe zostaną podzielone pomiędzy te dwa GPU i dodatkowo CPU?
wprost nie odpowiem. kiedyś jednak, próbowałem tak poskładac komputer, aby wewnętrzna grafika jakoś tam współpracowała z taką wtykaną w pcie. Nie wiem czy to wogóle miało prawo działać, ale jak sprawdziłem wydajność kraty PCIe w porównaniu do wewnętrznej - to było niebo a ziemia. reasumując, nawet jeśli zaprzęgniesz obydwie do obliczeń, to pomoc tej wewnętrznej może być żenująco mała.

ToMasz

Data: 2017-10-29 23:11:31
Autor: (c)RaSz
W dniu 2017-10-29 o 22:34, ToMasz pisze:

nawet jeśli zaprzęgniesz obydwie do obliczeń, to pomoc tej wewnętrznej może być żenująco mała.

Zaś jeśli kol. wątkotwórcę serce boli, że marnuje się obliczeniowa moc
(moc!), to może zatrudnić swe nadwyżki tejże, zarówno na CPU, jak i GPU,
dołączając do wielo-projektowej platformy przetwarzania rozproszonego, o
nazwie BOINC:
http://www.boincatpoland.org/wiki/Lista_projekt%C3%B3w
Warto wesprzeć naukę!null

GPU zintegrowane + dodatkowe