GPW

Data: 2010-11-16 11:38:54
Autor: Grzegorz Brycki
GPW
Witam,

Czy ktoś z Was może zaryzykować wyważoną opinię na temat najbliższej (miesięcznej) przyszłości akcji GPW?

Dokupiłem ich za ok 53 zł. Zastanawiam się czy poczekać na 53,5 i sprzedać czy może warto poczekać bo może jednak trochę wzrosnąć chociażby do tych 56-57 zł ?

Dzięki za opinie z góry!
GB

Data: 2010-11-16 12:21:05
Autor: EM
GPW
Dokupiłem ich za ok 53 zł. Zastanawiam się czy poczekać na 53,5 i sprzedać czy może warto poczekać bo może jednak trochę wzrosnąć chociażby do tych 56-57 zł ?

Pytasz czy wychodzić przy 1% zysku, czy 8%?
:)
EM

Data: 2010-11-16 12:58:12
Autor: Grzegorz Brycki
GPW
W dniu 2010-11-16 12:21, EM pisze:
[...]

Tak to może śmieszne, ale właśnie o to pytam :)

GB

Data: 2010-11-16 13:01:09
Autor: DJ\(Dominik\)
GPW
A zakładasz jaki¶ plan awaryjny? Tzn gdyby tak spadło np. do 45 zł?

DJ

Data: 2010-11-16 13:25:52
Autor: Grzegorz Brycki
GPW
W dniu 2010-11-16 13:01, DJ(Dominik) pisze:
A zak�adasz jaki� plan awaryjny? Tzn gdyby tak spad�o np. do 45 z�?

Tak pytasz z ciekawości? Zastanowię się - potrzymam w tedy ze 2-3 miesiące, ni mam pojęcia.

Ale pytasz bo?

GB

Data: 2010-11-16 13:36:02
Autor: DJ\(Dominik\)
GPW
Pytam bo na giełdzie różne rzeczy się dziej± i warto mieć jakie¶ założenia, których można się trzymać.

Je¶li my¶lisz tylko o jednym kierunku, a nie dopuszczasz scenariuszy niekorzystnych dla portfela, to możesz się wystawić na ostry drenaż.

Kup i trzymaj to strategia bardzo dobra, ale tylko wtedy gdy rynek będzie jeszcze długo w trendzie wzrostowym i zd±żysz wyskoczyć przed zmian± kierunku jazdy.
Dlatego sam musisz chronić kapitał, nikt inny tego za Ciebie nie zrobi.

DJ

Data: 2010-11-16 13:38:08
Autor: Jan Werbinski
GPW
Jeśli Tobie to pomoże, to ja swoje 25 akcji trzymam jeszcze miesiąc do kilku. Mam zamiar je odsprzedać drożej instytucjom, ale dokupować nie zamierzam.
Teraz zdaniem niektórych powinieneś zrobić odwrotnie niż ja. Na początek zrobiłeś dobrze, czyli dokupiłeś, kiedy ja nie dokupowałem.
--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-11-16 15:48:09
Autor: nazgul
GPW

Je¶li Tobie to pomoże, to ja swoje 25 akcji trzymam jeszcze miesi±c do kilku. Mam zamiar je odsprzedać drożej instytucjom, ale dokupować nie zamierzam.
Teraz zdaniem niektórych powiniene¶ zrobić odwrotnie niż ja. Na pocz±tek zrobiłe¶ dobrze, czyli dokupiłe¶, kiedy ja nie dokupowałem.

no nie wiem czy dokupowanie po 53 było takie dobre.

Data: 2010-11-16 18:42:00
Autor: kurdybanek
GPW

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce299a6$0$21008$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teraz to łatwo powiedzieć. Oczywi¶cie, że nie było dobre. Jutro 50 powinno się obronić, ale kto wie...

Data: 2010-11-16 22:43:42
Autor: Waldek
GPW

[...]

Chyba nie bylo takie zle, skoro moje poszly po 54

Pozdrawiam

Data: 2010-11-17 08:07:39
Autor: nazgul
GPW

no nie wiem czy dokupowanie po 53 było takie dobre.

Chyba nie bylo takie zle, skoro moje poszly po 54

ale to chyba było udane cięcie strat a nie realizacja zysku ;-)

Data: 2010-11-17 09:48:40
Autor: Waldek
GPW

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce37f39$0$27033$65785112news.neostrada.pl...

no nie wiem czy dokupowanie po 53 było takie dobre.

Chyba nie bylo takie zle, skoro moje poszly po 54

ale to chyba było udane cięcie strat a nie realizacja zysku ;-)

W tym wypadku byla to czysta realizacja zysku z 25 szt  x2  ... LOL
coz,  jakos nie przemawia do mnie ten papier  ;)

Data: 2010-11-17 10:31:47
Autor: ffiona
GPW

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał

W tym wypadku byla to czysta realizacja zysku z 25 szt  x2  ... LOL
coz,  jakos nie przemawia do mnie ten papier  ;)

Razy 2? Czy można było kupić 2 razy maj±c np. dwa rachunki maklerskie?

Pozdr.
A.

Data: 2010-11-17 10:32:57
Autor: Jan Werbinski
GPW
Nie.
Maj±c rachunki na inne osoby.

Data: 2010-11-17 07:29:13
Autor: EM
GPW
Pytasz czy wychodzić przy 1% zysku, czy 8%?
:)

Tak to może śmieszne, ale właśnie o to pytam :)

No przynajmniej dziwne.
Sensowna strategia polega na założeniu określonego poziomu zysku lub straty i czasem pewnych ram czasowych.
I te 1% wyglada bez sensu, bo pewnie będziesz chciał sprzedać jeśli będzie strata powiedzmy 10-15%.
Czyli statystycznie inwestujesz po to, by stracić.

Poza tym 1% nie zawsze zapewnia pokrycie prowizji kupna + sprzedaĹĽy.
--
Pozdr
EM

Data: 2010-11-16 13:54:10
Autor: skippy
GPW
Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:ibtmvp$f15$1news.onet.pl...
Witam,

Czy ktoś z Was może zaryzykować wyważoną opinię na temat najbliższej (miesięcznej) przyszłości akcji GPW?

Wg mnie debiut był w idealnym momencie.

GPW