GPW centralnie sterowana

Data: 2009-03-06 14:18:34
Autor: tomek
GPW centralnie sterowana
ma ktoś jeszcze złudzenia co do tego? rynek jest kreowany pod potrzeby pewnej grupy inwestorów, a jego ruchy nie są w żaden sposób uzasadnione realnymi czynnikami. A pan prezes S. spokojnie na to patrzy. Smutne, ale prawdziwe.

Data: 2009-03-06 09:02:40
Autor: macieks
GPW centralnie sterowana
On 6 Mar, 14:18, "tomek" <aster...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zasada numer jeden.
RYNEK MA ZAWSZE RACJE.

ALE
Jak USA odbije chwała L, za podjęcie wcześniej decyzji o wzroście.
Jak USA powoli będzie pogłębiała dołki, to Polska jeszcze nie Chiny,
przyjedzie walec i wyrówna.

Data: 2009-03-06 14:21:17
Autor: Robert Wicik
GPW centralnie sterowana
Użytkownik "tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gor7rd$nbl$1omega.artcom.pl...
[...]

Niewidzialna ręka rynku :)

Data: 2009-03-06 14:41:28
Autor: george
GPW centralnie sterowana

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:gor7rd$nbl$1omega.artcom.pl...
[...]

jak przestaniesz rysowac sobie "prawą" strone .. bedzie łatwiej.

Data: 2009-03-06 14:58:20
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
GPW centralnie sterowana
Pewnie kolega się nie załapał na ostry UP, który mamy od kilku dni, bo Ameryka spadała i teraz smutek.
DJ

Data: 2009-03-06 17:30:09
Autor: Jan Werbiński
GPW centralnie sterowana
Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:gora5p$tdr$1news.onet.pl...
Pewnie kolega się nie załapał na ostry UP, który mamy od kilku dni, bo Ameryka spadała i teraz smutek.

Kolega czekał na walec, co miał wyrównać. :-D

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-07 09:18:04
Autor: SlawcioD
GPW centralnie sterowana

Data: 2009-03-06 15:00:36
Autor: totus
GPW centralnie sterowana
tomek wrote:

[...]

Co Ty za brednie opowiadasz. Jak powinno być? I kto o tym decyduje? Może
byśmy referendum strzelili, w którą strone idziemy w przyszłym tygodniu. Po
prostu zmień pozycje i tyle. Prześledź jeszcze raz rozumowanie, które
zawiodło Cie na S.

Data: 2009-03-06 15:19:44
Autor: tomek
GPW centralnie sterowana

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goraa2$895$2inews.gazeta.pl...
tomek wrote:

[...]

a co takiego pozytywnego wydarzyło się ostatnio co uzasadniałoby powrót optymizmu ?? kolejne wielkie firmy ogłaszają bankructwa, bezrobocie rośnie, stóp % już bardziej nie przytną. Czy drukowanie pieniędzy to wyjście z sytuacji ??

Data: 2009-03-06 15:21:35
Autor: cgl
GPW centralnie sterowana

tomek wrote:

[...]

Teraz zadaj sobie pytanie czy to wszystko co napisales dzieje sie w Polsce.

Data: 2009-03-06 15:24:59
Autor: george
GPW centralnie sterowana

tomek wrote:

[...]

no cóż pozytywne jest to że opcje walutowe osiągnely apogeum...
zresztą gdzie ty widzisz tu "optymizm" ?

george

Data: 2009-03-06 15:27:46
Autor: Virck
GPW centralnie sterowana
Wszystko dawno w cenach.....Dyskontujemy nawet ten koniec swiata z 2012 wiec kto na S ten bankrut....-;)))))))

Data: 2009-03-06 15:27:57
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
GPW centralnie sterowana
A od kiedy to rynki zależą od pozytywnych bądź negatywnych wydarzeń?
Jak syfy typu masters lub IBS rosły po kilkaset % to było pozytywnie?
DJ

Data: 2009-03-06 15:38:33
Autor: tomek
GPW centralnie sterowana

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:gorbte$3j1$1news.onet.pl...
A od kiedy to rynki zależą od pozytywnych bądź negatywnych wydarzeń?
Jak syfy typu masters lub IBS rosły po kilkaset % to było pozytywnie?
DJ

no właśnie, doszliśmy do sedna - gpw centralnie sterowana

Data: 2009-03-06 15:47:49
Autor: george
GPW centralnie sterowana

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:gorchc$14il$1omega.artcom.pl...

[...]

zgodzisz sie pewnie z jednym.. "sutacja jest wysoce niestabilna"
jesli odpowiedz brzmi tak to dlaczego zakładać że trend spadkowy ma byc stabilny ?

george

Data: 2009-03-06 16:17:25
Autor: tomek
GPW centralnie sterowana

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gord6f$etu$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

można rozmawiać o stabilności trendu jeśli wynika z logicznych przesłanek, jednak jeśli pewna silna grupa inwestorów robi wszystko aby ustawić rynek pod swoje preferencje trudno o jakimkolwiek trendzie dyskutować. po tym kryzysie inwestowanie na giełdach już nie będzie wyglądało tak jak kiedyś. coś się zmieniło. inwestorzy mają o wiele więcej narzędzi i instrumentów finansowych które należy analizować. AT i AF to już o wiele za mało.

Data: 2009-03-06 15:24:36
Autor: Gonzo
GPW centralnie sterowana

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:goreq8$1a2f$1omega.artcom.pl...
finansowych które należy analizować. AT i AF to już o wiele za mało.

Bzdury

Data: 2009-03-06 22:52:26
Autor: totus
GPW centralnie sterowana
tomek wrote:

[...]

Przez kogo? Pokaż ten mechanizm. Dopóki tak będziesz usprawiedliwiał swoje
niepowodzenia nie zarobisz na handlu na giełdzie. Jest w tej chwili 75488
otwartych pozycji tzn na L jest 75488 kontraktów. Duża ta twoja sitwa. Jak
to możliwe, że 75488 sprawiedliwych nie może sobie z nimi poradzić.

Data: 2009-03-06 23:17:20
Autor: sorden
GPW centralnie sterowana
totus wrote:

Jest w tej chwili 75488
otwartych pozycji tzn na L jest 75488 kontraktów. Duża ta twoja sitwa. Jak
to możliwe, że 75488 sprawiedliwych nie może sobie z nimi poradzić.

Czy widzisz również wartość każdej otwartej pozycji ?

--
in

Data: 2009-03-06 23:23:01
Autor: totus
GPW centralnie sterowana
sorden wrote:

totus wrote:

[...]

Ty widzisz? Skąd zatem twierdzenie o sterowaniu? Wiem zamiast dowodu
wystarczy Ci wiara. Wiara czyni cuda.

Data: 2009-03-07 00:19:10
Autor: sorden
GPW centralnie sterowana
totus wrote:

Ty widzisz? Skąd zatem twierdzenie o sterowaniu? Wiem zamiast dowodu
wystarczy Ci wiara. Wiara czyni cuda.

Stosujesz nadinterpretacje, a ja zadalem jedynie proste pytanie.

--
in

Data: 2009-03-06 16:18:53
Autor: flower
GPW centralnie sterowana
> [...]

> zawiodło Cie na S.

a co takiego pozytywnego wydarzyło się ostatnio co uzasadniałoby powrót

A co podczas hossy uzasadnia przypływ pesymizmu?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-06 15:25:20
Autor: Gonzo
GPW centralnie sterowana

"flower" <flower19737@wp.pl> wrote in message news:gorf0h$j4n$1atlantis.news.neostrada.pl...
A co podczas hossy uzasadnia przypływ pesymizmu?

tomek ma zal ze nie spada.
G (tez na S)

Data: 2009-03-06 22:47:55
Autor: totus
GPW centralnie sterowana

tomek wrote:

[...]

Jeżeli na tym się opierałeś biorąc S to wynika z tego, że popełniłeś błąd.
Widać nie wszystkie czynniki wziąłeś pod uwagę. Zamiast starać się
przewidywać naucz się dobrze reagować. Nie handluj pod to co myślisz o
gospodarce tylko pod to co widzisz na wykresie. Zrobisz dobrze swojemu
portfelowi.

Data: 2009-03-06 14:30:30
Autor: macieks
GPW centralnie sterowana
totus

Nie handluj pod to co myślisz o
gospodarce tylko pod to co widzisz na wykresie. Zrobisz dobrze swojemu
portfelowi.

Jedna z może pięciu merytorycznych wypowiedzi na tej grupie w tym
tygodniu.

Małe ale
"Jest w tej chwili 75488
otwartych pozycji tzn na L jest 75488 kontraktów."

i S :)

Oczywiście nie do końca, bo część S jest zabezpieczeniem pod akcje i
opcje i tak samo L.

Data: 2009-03-06 20:50:08
Autor: Pester
GPW centralnie sterowana
"totus" <totus@poczta.onet.pl> wrote in message news:goraa2$895$2inews.gazeta.pl...
tomek wrote:

[...]

Sluchaj ty totusie imbecylusie. Co ty za referenda chcesz tu urzadzac?
Ze gielda jest sterowana to wie kazdy, tyle ze zadne rządy i zadne kraje niewiele maja tu do powiedzenia. O wszystkim decuduja DUZI inwestorzy i to "ne wiadomo" z jakiego kraju.

Pester

Data: 2009-03-06 17:26:21
Autor: skippy
GPW centralnie sterowana

[...]

kurcze juz to pisalismy jak go wsyawiał mały łysy od kotów, brawa jestes bystry jak woda

Data: 2009-03-06 17:30:06
Autor: PM
GPW centralnie sterowana
Jeśli się uważasz za barana którego strzygą ci lepsi i bogatsi to zacznij
grac na innych rynkach zamiast narzekać - co za problem ? Jest pełno
możliwości z forexem na czele :)

Data: 2009-03-06 20:47:20
Autor: Pester
GPW centralnie sterowana
[...]
Ty chyba jakis dziwny jestes albo nienormalny. Ameryke odkryles? Wszyscy dobrze wiedza ze sterowanie zachodzi, ale do tego nie potrzeba zadnej teorii sposkowej. Po to jest gielda, zeby duzi inwestorzy robili na niej co zechca. I robia wode z mozgu leszczom i motlochowi, ktory daje sie robic w konia i jest wyzyskiwany jak chlop panszczyzniany w wiekach srednich.

Pester

GPW centralnie sterowana