GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele

Data: 2012-05-07 15:46:14
Autor: Obserwator
GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele

...Ukrainy. !!

http://niezalezna.pl/27937-euro-2012-gra-o-polske-i-ukraine

 *Zarwno Polska, jak i Ukraina AD 2012 to zupenie inne pastwa ni w 2007 r., kiedy w Cardiff podejmowano decyzj o organizacji Euro. Polityczny kontekst by jasny zarwno dla UE, dla Ukrainy, jak i dla samej Polski. Plan ekspansji politycznej wsplnoty europejskiej i wczenia Ukrainy w zachodni porzdek prawny i ekonomiczny mia wwczas wszelkie podstawy i szanse na realizacj.

 Od tego czasu UE znalaza si jednak w kryzysie, na Ukrainie wadz przeja Partia Regionw, ktra za najwaniejszy plan polityczny uznaa odnowienie cisej wsppracy z Rosj. W Polsce wraz z tragicznym finaem prezydentury Lecha Kaczyskiego zakoczy si okres cisej wsppracy sojuszniczej w ramach NATO ze Stanami Zjednoczonymi. Zakoczy si te okres wsppracy w sprawach zwizanych z bezpieczestwem midzynarodowym oraz ekonomicznym pastw lecych w regionie Adriatyku, Batyku i Morza Czarnego.*

* Fakty niestety s takie, e przy okazji turnieju Euro 2012 na stadionach w Polsce i na Ukrainie odbywa si mecz pomidzy Rosj a osabion Uni Europejsk o dominacj w Europie rodkowej. Ten mecz rozpocz si ju dawno i od dawna jasne jest, kto w nim wygrywa.

W tym sensie gos sprzeciwu wobec azjatyckich praktyk, jakimi s niewtpliwie prby trucia przeciwnikw politycznych dioksynami, areszty prewencyjne politykw z szansami na zwycistwo wyborcze czy wreszcie fizyczna likwidacja gw pastw, jest ze wszech miar potrzebny. Adresatem tego bojkotu nie s bowiem ani wadze Ukrainy, ani tym bardziej obywatele zaprzyjanionego z nami pastwa. Adresat bojkotu jest jeden: Wadimir Putin. Jedyny polityk na wschd od Bugu, ktry zareagowa na polski gos w sprawie bojkotu Euro.*

Data: 2012-05-07 18:15:02
Autor: u2
W dniu 2012-05-07 17:46,  Obserwator pisze:
..Ukrainy. !!

http://niezalezna.pl/27937-euro-2012-gra-o-polske-i-ukraine

Gdybys wiernie cytowal, to widac by bylo, ze artykul jest duzo bardziej
rozbudowany :

Wśród osób zajmujących się zawodowo organizacją międzynarodowych imprez
sportowych funkcjonuje pogląd, że zaplanowana i wpisana do kalendarza
impreza sportowa, jeśli się odbędzie – będzie sukcesem. Wynika to z
samej natury imprez sportowych, w których niezależnie od intencji
organizatorów, sponsorów czy kibiców rywalizacja sprowadza się do
odpowiedzi na pytanie: kto skoczy wyżej, pobiegnie szybciej czy strzeli
celniej. A zawsze ktoś wygrywa.

Ten uproszczony pogląd ma oczywiście kilka zastrzeżeń: sędziowie,
wsparcie biznesowe czy wreszcie otoczenie polityczne. Każdy z tych
elementów mniej lub bardziej wpływa na ogólne wrażenia, z punktu
widzenia kibica mają one jednak znaczenie nie większe niż noty za styl w
lotach narciarskich na mamuciej skoczni. Warto jednak z perspektywy
pięciu lat, które minęły od przyznania nam organizacji tej imprezy,
przyjrzeć się, jak wygląda sprawa owego stylu.

Zarówno Polska, jak i Ukraina AD 2012 to zupełnie inne państwa niż w
2007 r., kiedy w Cardiff podejmowano decyzję o organizacji Euro.
Polityczny kontekst był jasny zarówno dla UE, dla Ukrainy, jak i dla
samej Polski. Plan ekspansji politycznej wspólnoty europejskiej i
włączenia Ukrainy w zachodni porządek prawny i ekonomiczny miał wówczas
wszelkie podstawy i szanse na realizację. Od tego czasu UE znalazła się
jednak w kryzysie, na Ukrainie władzę przejęła Partia Regionów, która za
najważniejszy plan polityczny uznała odnowienie ścisłej współpracy z
Rosją. W Polsce wraz z tragicznym finałem prezydentury Lecha
Kaczyńskiego zakończył się okres ścisłej współpracy sojuszniczej w
ramach NATO ze Stanami Zjednoczonymi. Zakończył się też okres współpracy
w sprawach związanych z bezpieczeństwem międzynarodowym oraz
ekonomicznym państw leżących w regionie Adriatyku, Bałtyku i Morza Czarnego.

Ponieważ tak polityka, jak i sport nie znoszą próżni – w miejsce
zwolnione przez UE, Polskę i Ukrainę wkroczyła ze swoją doktryną
bezpieczeństwa Federacja Rosyjska. Zgodnie z tą doktryną zarówno Polska,
jak i Ukraina są terenami, na których Rosja będzie prowadziła ewentualne
działania militarne. Na Ukrainie ciągle obecna jest rosyjska armia, w
polskie miasta wycelowane są z obwodu kaliningradzkiego rakiety. Polskie
władze nie tylko pozwalają na rezygnację z tarczy antyrakietowej i
blokadę polskich portów przez gazową rurę, ale i zgadzają się na
eksterytorialny korytarz pomiędzy Berlinem a Moskwą w formie pociągu
przejeżdżającego przez „Priwislański Kraj” bez zatrzymywania się na
polskich stacjach kolejowych. Władimir Putin i Dmitrij Miedwiediew grają
w tym turnieju nie tylko o utrzymanie status quo na Ukrainie. Grają
również o zwiększenie kontroli nad Polską.

Zgodnie z planami, w których powstaniu uczestniczyłem, pracując w MSWiA,
Euro 2012 miało być projektem łączącym infrastrukturalnie Ukrainę i
Polskę. Nowe przejścia graniczne, linie kolejowe, o autostradach i
teleinformatycznych systemach bezpieczeństwa nie wspominając. Dziś plany
te wyglądają żałośnie. Polska po 20 latach od upadku komunizmu nie ma
szybkiej linii kolejowej łączącej porty ze stolicą. Nasza infrastruktura
energetyczna może zostać unieruchomiona za pomocą trzech punktowych
awarii, a sposób reagowania na poważne międzynarodowe kryzysy widać w
ramach tzw. śledztwa smoleńskiego.

Fakty niestety są takie, że przy okazji turnieju Euro 2012 na stadionach
w Polsce i na Ukrainie odbywa się mecz pomiędzy Rosją a osłabioną Unią
Europejską o dominację w Europie Środkowej. Ten mecz rozpoczął się już
dawno i od dawna jasne jest, kto w nim wygrywa.

W tym sensie głos sprzeciwu wobec azjatyckich praktyk, jakimi są
niewątpliwie próby trucia przeciwników politycznych dioksynami, areszty
prewencyjne polityków z szansami na zwycięstwo wyborcze czy wreszcie
fizyczna likwidacja głów państw, jest ze wszech miar potrzebny.
Adresatem tego bojkotu nie są bowiem ani władze Ukrainy, ani tym
bardziej obywatele zaprzyjaźnionego z nami państwa. Adresat bojkotu jest
jeden: Władimir Putin. Jedyny polityk na wschód od Bugu, który
zareagował na polski głos w sprawie bojkotu Euro.

Data: 2012-05-07 16:27:53
Autor: Obserwatore
GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2012-05-07 17:46,  Obserwator pisze:
> ..Ukrainy. !!

Gdybys wiernie cytowal, to widac by bylo, ze artykul jest duzo bardziej
rozbudowany :

a po co calosc wklejac? Jest link, mozna calosc przeczytac. Przecietni ludzie
 nie maja czasu i nie lubia czytac dlugich tekstow.

Wybralem wiec fragmenty najistotniesze. Jesli kogos one zainteresuja, to
przeczyta calosc.

Ale dzieki, ze wkleiles calosc. Ciesze sie, ze jednak wyrabiasz sie politycznie.

Data: 2012-05-07 18:33:01
Autor: u2
W dniu 2012-05-07 18:27,  Obserwatore pisze:
[...]

No i tytul jest zupelnie inny. To nie puta decyduje, tylko wraza
razwietka, a ta lubi stagnacje i zastoj :)

"Euro 2012: gra o Polsk i Ukrain"

Data: 2012-05-07 16:41:10
Autor: Obserwator
> [...]

No i tytul jest zupelnie inny. To nie puta decyduje, tylko wraza
razwietka, a ta lubi stagnacje i zastoj :)

Hitler i Stalin tez nie decydowali, bo za nich decydowali ci co ich popierali?

To on jakas kukielka i bezmyslny cyborg jest tak jak Komorowski i Tusk?

Kaczynskim nie da sie np. tak sterowac. Pilsudzkim tez sie nie dalo, jak pisza
historycy.

Putin to PRZYWODCA tej mafii.

Data: 2012-05-07 19:29:40
Autor: u2
W dniu 2012-05-07 18:41,  Obserwator pisze:
"Euro 2012: gra o Polsk i Ukrain"
Hitler i Stalin tez nie decydowali, bo za nich decydowali ci co ich popierali?

Popierali, bo nie mieli innego wyjscia. Taka sistiema u sruskich, a u
szwabow ordnung.

Znasz na pewno eksperyment wiezienny Zimbardo. W sprzyjajacych
okolicznosciach poczucie wladzy jest zabojcze dla populacji.

Obawiam sie, ze doszlismy do takiego punktu w czeciej peloskiej. Nigdy
bym sie nie udzielal w usenecie, gdybym nie byl tym zaniepokojony.

Data: 2012-05-08 12:16:10
Autor: Pan hrabia Bobrowski
GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4fa80688$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zimbardo udowodni, e dorwanie si do wadzy kurdupli umysowych i fizycznych jest grone.  Reszta to twoje komusze brednie by podliza si sobie.

BBR

Data: 2012-05-08 12:14:41
Autor: Pan hrabia Bobrowski
GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jo8tv6$kcj$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Mafia ma dugie rce! Uwaaj chopie.

BBR

Data: 2012-05-08 12:14:06
Autor: Pan hrabia Bobrowski
GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4fa7f941$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

Nastpnu nudziarz.

BBR

Data: 2012-05-08 12:13:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski
GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele

Uytkownik " Obserwatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jo8t69$iau$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Dajcie sobie buzi! ;))))

BBR

Data: 2012-05-08 12:13:21
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa7f50a$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znów mu liżesz tyłeczek? ;)

BBR

Data: 2012-05-08 12:12:54
Autor: Pan hrabia Bobrowski
GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jo8qo5$br3$1inews.gazeta.pl...

..Ukrainy. !!

Wiesz co, spadaj std. Robisz si monotematyczny, a tym samym nudny.

BBR

GRA o Polske. Adresatem bojkotu jest Puti, a nie obywatele