GRECJA na skraju bankructwa!!!!

Data: 2011-05-24 17:47:22
Autor:
GRECJA na skraju bankructwa!!!!
Oglądajcie wiadomości GRECJA na skraju bankructwa

ja własnie uciekłam z wszystkimi oszczędnościami z polbanku

cholera wie co to sie stanie

a wy?

Data: 2011-05-24 20:34:10
Autor: Rafał
GRECJA na skraju bankructwa!!!!
W dniu 2011-05-24 19:47, wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
cholera wie co to sie stanie

a wy?

A my nie wciągamy towaru nieznanego pochodzenia.

--
Raf

Data: 2011-05-24 20:44:11
Autor: Q
GRECJA na skraju bankructwa!!!!
Oglądajcie wiadomości GRECJA na skraju bankructwa

Niemozliwe! - przeciez dostali kase i obiecali, ze sie poprawia!
OBIECALI!!!

ja własnie uciekłam z wszystkimi oszczędnościami z polbanku

Z niemieckich i francuskich tez uciekaj - Grecja nie predko je splaci.

cholera wie co to sie stanie

To co bylo nieuniknione - powrot do drachmy
i powolny rozpad strefy euro.

a wy?

Wybralem wszystko co sie da i zainwestowalem w cukier.

Data: 2011-05-24 21:11:38
Autor: DanW
W dniu 2011-05-24 20:44, Q pisze:
[...]

To teraz czas uciekać z BZWBK bo Hiszpania nie lepiej stoi :)

Data: 2011-05-24 21:24:06
Autor: maciek
"DanW" <mybox_wytnij@poczta.onet.pl> wrote in message news:irgvta$m7i$1news.onet.pl...
To teraz czas uciekać z BZWBK bo Hiszpania nie lepiej stoi :)

Różnica polega na tym, że BZ WBK jak na razie podpada pod polski BFG, a Polbank nie ;-)

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2011-05-25 11:37:51
Autor: Q
GRECJA na skraju bankructwa!!!!
To teraz czas uciekać z BZWBK bo Hiszpania nie lepiej stoi :)

Polbank zawczasu pomyslal i ma limit 5k PLN na sume dziennych
przelewow wychodzacych i mozesz to zwiekszyc jedynie w placowce.
Nie szybko stamtad uciekna, oj nie szybko :).

Data: 2011-05-24 23:21:43
Autor: Arek
Q napisał(a) w wiadomości: ...
Oglądajcie wiadomości GRECJA na skraju bankructwa

To co bylo nieuniknione - powrot do drachmy
i powolny rozpad strefy euro.

Któryś z niemieckich ekonomistów nawet przyznał, że powrót Grecji
do drachmy byłaby "mniejszym złem". Przy drożejącej Chorwacji
byłaby to coraz ciekawsza alternatywa na wakacje.
Niestety EUR to projekt polityczny, a przynajmniej kwestia prestiżu
i ambicji. Będą się trzymać niczym pijany ściany i wolą dopłacić
do Grecji niż przyznać do porażki.

Wybralem wszystko co sie da i zainwestowalem w cukier.

A w drożdże?

Arek

Data: 2011-05-24 22:23:20
Autor: krzysztofsf
On 24 Maj, 23:21, "Arek" <abc...@poczta.onet.pl.usun_cde> wrote:
Q napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]

do drachmy byłaby "mniejszym złem". Przy drożejącej Chorwacji
byłaby to coraz ciekawsza alternatywa na wakacje.

Ciekawe.
Wlasnie wzialem dostep online do resztek ich roduktow, i zamiast ZL

Data: 2011-05-25 11:52:05
Autor: maciek
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:d0c03133-4c5f-4a81-ba09-cd3d70321541p23g2000vbl.googlegroups.com...
On 24 Maj, 23:21, "Arek" <abc...@poczta.onet.pl.usun_cde> wrote:

Ciekawe.
Wlasnie wzialem dostep online do resztek ich roduktow, i zamiast ZL
pisze DR przy moich transakcjach :)

DR i CR są oznaczeniem typów operacji (debit/credit).

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2011-05-25 11:57:08
Autor: MarekZ
Użytkownik "maciek" <e-m@il.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ddcd153$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...

DR i CR są oznaczeniem typów operacji (debit/credit).

Akurat...

DR to drachma a CR to cash redirect (to Greece)...

Data: 2011-05-25 12:49:27
Autor: maciek
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:iriic6$2ee$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Człowiek się uczy każdego dnia...

Data: 2011-05-25 12:55:50
Autor: G W
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
> [...]

> DR i CR są oznaczeniem typów operacji (debit/credit).

Akurat...

DR to drachma a CR to cash redirect (to Greece)...

Z tym DR jesteś pewien ?
OMG... czyżby juz po herbacie ???

george

Data: 2011-05-25 17:04:33
Autor: Tomasz Chmielewski
On 25.05.2011 14:55, G W wrote:
[...]

Czytanie ze zrozumieniem sie klania? ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-25 22:37:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
GRECJA na skraju bankructwa!!!!

"Q" irgu7g$j8d$1@news.net.icm.edu.pl

i powolny rozpad strefy euro.

Co Ty wygadujesz -- euro rozszerza się!
Na początku tego roku nowe państwo wstąpiło do euro!
(liczebnie mniejsze niż Warszawa, ale jednak!)

Napisałem całe państwo -- ale że nie jestem zgryźliwy...
Może jakaś Estonka czyta a ja może nie umrę do jutra i pojadę, aby obejrzeć Tallinn...
Jak Estonka przeczyta i obrazi się... Może być krucho...

Data: 2011-05-25 07:28:31
Autor: Sebastian
[...]

Bo to załatwi niemieckie banki?
Raiffeisen kupił 70% Polbanku na początku roku.

Pozdrawiam
Sebastian

Data: 2011-05-25 04:00:16
Autor: Krzysiek
On 25 Maj, 07:28, Sebastian <nos...@nospam.com> wrote:

Bo to załatwi niemieckie banki?

Ktoś te greckie długi będzie spłacał, może ktos z Niemiec i Austrii ;)

Data: 2011-05-25 16:07:49
Autor: Q
GRECJA na skraju bankructwa!!!!
Bo to załatwi niemieckie banki?

Ktoś te greckie długi będzie spłacał, może ktos z Niemiec i Austrii ;)

Przypomnialo mi sie, ze kiedys chcialem uciec do francuzow -
- taki bnp paribas mial calkiem fajna propozycje (pakiet s + oszcz.)
i z ciekawosci sprawdzilem czy cos sie zmienilo i niestety:
- 5.8% tylko do 15k zl (bezbelkowe tylko do ok 5k zl)
- 0.5 zl za przelew
- nieliczne darmowe bankomaty (np. 2 na Trojmiasto :)

Wyglada, ze tzatziki nadal prowadza wsrod wysoko% rorow.

Data: 2011-05-26 14:01:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
GRECJA na skraju bankructwa!!!!

"Krzysiek" e68ddf26-ec8e-44c2-8da6-8f7e4b36fc84@x1g2000yqb.googlegroups.com

Bo to załatwi niemieckie banki?

: Ktoś te greckie długi będzie spłacał, może ktos z Niemiec i Austrii ;)

-=-

Ja Ci powiem -- kto. :) Grecja dostała szmal (nie pamiętam ile -- 110 miliardów
euro?) na spłacanie tego długu. Więc dług spłacać będzie Europa, a że w Polsce
jest sporo przedsiębiorstw europejskich i mamy tradycję w finansowaniu życia
innych miast (Berlin Zachodni) czy państw... Europa spłaci Greckie długi
swoim bankom z pieniędzy ściągniętych z takich krajów jak Polska.

I dobrze Ci radzę -- zacznij wierzyć w Boga, przestań być niedowiarkiem,
czyli pogódź się z tym, że mądre[_inaczej] prywatyzowanie [czyli rabunkowe
wyprzedawanie] polskiego majątku dopiero przyniesie efekty naszej gospodarce. ;)

[mam nadzieję, że zrozumie, iż chodzi mi o to, aby zabezpieczał się jakoś
przed skutkami tego, co niechybnie nastąpi -- drenażem naszych kieszeni]

GRECJA na skraju bankructwa!!!!