GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im

Data: 2012-07-10 22:24:14
Autor: Observatore
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im

...pomoc UMORZYLI Polsce dlug 20 miliardow $$, pomogli przeszkolic w najlepszych jankeskich jednostkach specjalnych - Polakow  oraz wyposazyc w
najlepszy specjalistyczny sprzet wojskowy jednostke cichociemnych - GROM.

GROM - nalezy do CZTERECH najlepszych tego typu jednostek specjalnych na
SWIECIE !!

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=egK40STneUo

*Jednostka Wojskowa GROM im. Cichociemnych Spadochroniarzy Armii Krajowej –
jednostka wojskowa Wojsk Specjalnych Rzeczypospolitej Polskiej, sformowana 13
sierpnia 1990 (Jednostka Wojskowa 2305).

JW GROM przygotowana jest do prowadzenia szerokiej gamy operacji specjalnych:
działań ratunkowych, akcji bezpośrednich, działań antyterrorystycznych, oraz
kontrterrorystycznych. Jej tworzenie rozpoczęto w 1990 r., dzięki pomocy Amerykanów, wykorzystując
najlepsze doświadczenia zagraniczne, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki i
Wielkiej Brytanii. Jednostki, do których można porównać JW GROM pod względem
przeznaczenia, to amerykańskie 1st Special Forces Operational Detachment
*Delta* (tzw. Delta Force), SEALs NSWDG – Naval Special Warfare Development
Group), brytyjska SAS czy izraelski Sayeret Matkal.

Data: 2012-07-10 22:31:26
Autor: Observatore
ILE KOSZTUJE WYSZKOLENIE JEDNEGO ZOLNIERZA
...GROM?

Ponad 1 000 000.0 $$ !! Placili jankesi !

http://orka2.sejm.gov.pl/Debata4.nsf/main/21658F4B

Data: 2012-07-11 15:54:33
Autor: Przemysław M.
ILE KOSZTUJE WYSZKOLENIE JEDNEGO ZOLNIERZA
Dnia Tue, 10 Jul 2012 22:31:26 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: ILE KOSZTUJE WYSZKOLENIE JEDNEGO ZOLNIERZA
Date: Tue, 10 Jul 2012 22:31:26 +0000 (UTC)

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-07-11 00:40:12
Autor: Lorn
W dniu 2012-07-11 00:24,  Observatore pisze:
, pomogli przeszkolic
w najlepszych jankeskich jednostkach specjalnych

Dlaczego pomogli? :> Historia: Skoro nasi agenci wywieźli ich idiotów... Teraz pytanie... Podaj tytuł filmu, który powstał na podstawie tych zdarzeń? :>

Data: 2012-07-13 20:12:56
Autor: pluton
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
Teraz pytanie... Podaj tytuł filmu, który powstał na podstawie tych
zdarzeń? :>

Jak Hup i Hop wyruchali sternika ?

Nullification

Data: 2012-07-14 01:26:48
Autor: Lorn
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
W dniu 2012-07-13 20:12, pluton pisze:
Teraz pytanie... Podaj tytu� filmu, kt�ry powsta� na podstawie tych
zdarzeďż˝? :>

Jak Hup i Hop wyruchali sternika ?

Nie... Sternik wyruchał Hup i Hop`a :>

Data: 2012-07-11 00:52:09
Autor: Piter
[...]

*Jednostka Wojskowa GROM im. Cichociemnych Spadochroniarzy Armii Krajowej &#8211;
[...]

*Delta* (tzw. Delta Force), SEALs NSWDG &#8211; Naval Special Warfare Development
Group), brytyjska SAS czy izraelski Sayeret Matkal.

A ty obsrywator wiesz ze w legii Cudzoziemskiej sluzy tez wielu polakow i zjedli by tych koniotrzepow z gromu na sniadanie.

Data: 2012-07-10 23:08:00
Autor: Observatore
Piter <niepisztu@spam.com> napisał(a):

A ty obsrywator wiesz ze w legii Cudzoziemskiej sluzy tez wielu polakow i zjedli by tych koniotrzepow z gromu na sniadanie.

*Polakow*, sowieciarzu i glupia, chamska mendo, sie pisze.

Data: 2012-07-10 23:11:29
Autor: Observatore
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Piter <niepisztu@spam.com> napisał(a): > > A ty obsrywator wiesz ze w legii Cudzoziemskiej sluzy tez wielu polakow > i zjedli by tych koniotrzepow z gromu na sniadanie.

*Polakow*, sowieciarzu i glupia, chamska mendo, sie pisze.

zapomnialem zamiescic jeden z komentarzy tego sowieciarza *Pity -cipy* w sieci:

Piter
Wyświetl profil  Więcej opcji 4 Lip, 03:35
W dniu 2012-07-04 02:18, J.F. pisze:

- Pokaż cytowany tekst -

*Podobno sami zydzi z izraela zalatwili ten spęd do izraela, bo podobno
potrzebowali inteligencji w nowo tworzonym panstwie. *

Sporo was do polskiej sieci wpuscili - czerwone, sowieckie padalce.

Umyjci se nogi, bo wam ruskim gnojem smierdza.

Data: 2012-07-11 12:48:13
Autor: Piter
[...]

Jakbys glupi chuju troche znal historie znal sie na polityce i znal zycie to pewnie bys znal wypowiedzi zydow z izraela ktorzy organizowali ten sped w 1968.

Data: 2012-07-11 11:59:14
Autor: Obseervatore
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
Piter <niepisztu@spam.com> napisał(a): (...) spierdalaj kolejny glupi chuju sowiecki... --

Data: 2012-07-11 13:54:14
Autor: u2
W dniu 2012-07-11 01:11,  Observatore pisze:
*Podobno sami zydzi z izraela zalatwili ten spęd do izraela, bo podobno
potrzebowali inteligencji w nowo tworzonym panstwie. *

Jesli chodzi o 1968 to oczywista sprawa. Izrael potrzebowal fachowcow do
swojej armii, stad te wyslanieZydow do Izraela przez Gomulke. Gomulka
mial zonke zydowke, ktora obasadzala najwazniejsze stanowiska w PRL
sowieckimi zydami. Ogolnie znana sprawa.

Data: 2012-07-11 12:10:20
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

mial zonke zydowke, ktora obasadzala najwazniejsze stanowiska w PRL
sowieckimi zydami. Ogolnie znana sprawa.

no dobra, ale dlaczego opowiadacie te brednie mnie, a nie sowieciarzowi ktory
te brednie napisala, kolejny debilu ruski??

Data: 2012-07-11 14:13:47
Autor: u2
W dniu 2012-07-11 14:10,  Observatore pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Bo nie umiesz cytowac :-)

Data: 2012-07-11 12:23:42
Autor: Observtore
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Bo nie umiesz cytowac :-)
 przeciez wiem doskonale, ze jestescie tez ruskim prowokatorem. do *towarzystwa*
w ktorym gracie role dobrego policjana w tym burdelu na grupach w sieci, ktory
tworza pozyteczni idioci i platni prowokatorzy.
Juz dawono wam o tym pisalem. Tak wredni jak wy sa tylko wlasnie ci ze wschodu.

Ale radze wam uwazac, bo ja jestem tez bezwzgledny jak mam  z takimi jak wy do
czynienia. Zegar odlicza....

Data: 2012-07-11 14:25:56
Autor: u2

Data: 2012-07-11 12:33:26
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
>  > > przeciez wiem doskonale, ze jestescie tez ruskim prowokatorem.

Oj tam, obrazasz sie kiedy pisze prawde o was zydach sowieckich :-)

jak prawde piszeszecie, sowiecki provokatorze? ten tekst pokazuje kolejny raz,
kim jestescie. --

Data: 2012-07-11 14:42:07
Autor: u2
W dniu 2012-07-11 14:33,  Observatore pisze:
Oj tam, obrazasz sie kiedy pisze prawde o was zydach sowieckich :-)
jak prawde piszeszecie, sowiecki provokatorze? ten tekst pokazuje kolejny raz,
kim jestescie. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2012-07-11 13:10:23
Autor: Observatore
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): (...)

wypierdalajcie na sciepe  i tam szukajcie Zydow, dorobicie sobie na piwo..

Data: 2012-07-11 15:56:21
Autor: Przemysław M.
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
Dnia Wed, 11 Jul 2012 13:10:23 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisaů(a): (...)

wypierdalajcie na sciepe  i tam szukajcie Zydow, dorobicie sobie na piwo..

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
Date: Wed, 11 Jul 2012 13:10:23 +0000 (UTC)

Data: 2012-07-11 18:37:14
Autor: u2
W dniu 2012-07-11 15:10,  Observatore pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): (...)

wypierdalajcie na sciepe  i tam szukajcie Zydow, dorobicie sobie na piwo..

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Oj tam, tlumaczylem juz, ze ja polskich Zydow szanuje, a tych sowieckich
oprawcow nie.

Data: 2012-07-11 17:04:55
Autor: Obserwatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oj tam, tlumaczylem juz, ze ja polskich Zydow szanuje, a tych sowieckich
oprawcow nie.

  nikogo nie musicie szanowac ruski trollu, tylko nauczcie sie myslec logicznie.

Jak wam brakuje gotowki, to sprobujcie ja zarabiac UCZCIWIE, a nie na podlosci i falszu ktore uprawiacie na bezczelnego w polskiej sieci, ruski trollu.

Data: 2012-07-11 19:20:22
Autor: u2
W dniu 2012-07-11 19:04,  Obserwatore pisze:
> [...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

Akurat, z nas dwoch, to ty nadajesz z gwna, siedliska sowieckich zydkow :-)

Data: 2012-07-11 01:10:22
Autor: Lorn
W dniu 2012-07-11 01:08, Observatore pisze:
[...]

*Kanadyjska* menda dała głos ;-)

Data: 2012-07-10 23:24:07
Autor: Observatore
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
Piter <niepisztu@spam.com> napisał(a):
A ty obsrywator wiesz ze w legii Cudzoziemskiej sluzy tez wielu polakow i zjedli by tych koniotrzepow z gromu na sniadanie.

IP address [?]: 78.8.209.229 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: Poland
IP address state: Lubuskie
IP address city: Gubin
IP address latitude: 51.9496
IP address longitude: 14.7276
ISP of this IP [?]: Telefonia Dialog S.A.

*Nimcem* juz jestescie sowieciarzu? Tam  byla duza sowiecka jednostka. Nie wyjechaliscie do swoich?? http://pl.wikipedia.org/wiki/Garnizon_Gubin

Data: 2012-07-11 01:29:40
Autor: Lorn
W dniu 2012-07-11 01:24,  Observatore pisze:
*Nimcem*  juz jestescie sowieciarzu? Tam  byla duza sowiecka jednostka.
Nie wyjechaliscie do swoich??

Co ci do tego Kanadyjska łajzo... Akurat ty masz najmniej do powiedzenia. Boże co za troll... Gdybyś moje ip wkleił, to bardzo proszę :> Mieszkam sobie w Łomży, tu zawsze była jednostka WP.. Fajnie? :>

Data: 2012-07-10 23:39:37
Autor: Observatore
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Co ci do tego Kanadyjska łajzo... Akurat ty masz najmniej do powiedzenia. Boże co za troll... Gdybyś moje ip wkleił, to bardzo proszę :> Mieszkam sobie w Łomży, tu zawsze była jednostka WP.. Fajnie? :>

to jest POLSKA grupa dyskusyjna, a nie wasz ruski chlew w Lomzy - prymitywny
pustaku i durny wymozdzony platfusie.
Wynocha na ruskie grupy pieprzyc trzy po trzy, jak sie tu nie podoba.

Data: 2012-07-11 02:04:19
Autor: Lorn
W dniu 2012-07-11 01:39,  Observatore pisze:
[...]

Słusznie.. Polska grupa dyskusyjna, a nie wasz folwark ubecka emigracjo na obczyźnie... Póki nie zgadzacie się na lustracje jesteście jedynie wypierdkami i rzygowinami *POLSKIEJ* ziemi.

Data: 2012-07-11 00:53:17
Autor: Observatore
> [...]

Słusznie.. Polska grupa dyskusyjna, a nie wasz folwark ubecka emigracjo na obczyźnie... Póki nie zgadzacie się na lustracje jesteście jedynie wypierdkami i rzygowinami *POLSKIEJ* ziemi.

a co ja  mam z tymi waszymi wymyslami wspolnego?
Pewnie wy jestescie potomkiem ubeka, skoro tak zawziecie bronicie partii
zalozonej przez ubekow, ktora niszczy Polske, a jej lider sciska sie z Putinem
na oczach calego swiata.

 KLMIE bezczelnie w zywe oczy jak najety..

W Polsce platfusow, mordowani sa ludzie. Gen S. Petelicki wyraznie powiedzial,
ze nawet w czasie II wojny swiatowej nie zginelo tylu generalow co w okresie
rzadow Tuska.

Senator PO oswiadczyl publicznie, ze takiego zlodziejstwa i bezprawia on nie widzial nigdy w swoim zyciu, nawet za pierwszego PRL-u.

A facet ma sporo lat..

Okrada sie spoleczenstwo, na chama, a wy jeszcze wyzywacie i oczerniacie w sieci tych ludzi, ktorzy o tym pisza??

Wy jebnieci jestescie na maksa, debilny platfusie, albo macie jakis interes
aby tego burdelu bronic. A to polski interes na pewno nie jest, tylko wlasnie
ubecki. Grupa internetowa jest miejscem dyskusji o polityce, a nie miejscem gdzie
zakompleksone polgowki oderagowuja swoje niepowpdzenia zyciowe.

Data: 2012-07-11 02:59:23
Autor: Lorn
W dniu 2012-07-11 02:53,  Observatore pisze:
a co ja  mam z tymi waszymi wymyslami wspolnego?

To jak każdy polak na emigracji boi sie jak diabeł święconej wody, by go tylko nie zlustrowali... Dlaczego odmawiacie lustracji? Dlaczego polonia USA i Kanady boi się lustracji? Boście ubecja pierdolona, która wyjechała sobie w najlepsze po upadku komuny... Dlaczego Rydzyk jeździ do was po kasę? :> Doi ubeków ile się da... Przestań pierdolić o ubecji czytającej GW, zacznij od siebie ubecki grupowy trollu.

Data: 2012-07-11 01:12:12
Autor: Observatore
> [...]

To jak każdy polak na emigracji boi sie jak diabeł święconej wody, by go tylko nie zlustrowali... Dlaczego odmawiacie lustracji? Dlaczego polonia USA i Kanady boi się lustracji? Boście ubecja pierdolona, która wyjechała sobie w najlepsze po upadku komuny... Dlaczego Rydzyk jeździ do was po kasę? :> Doi ubeków ile się da... Przestań pierdolić o ubecji czytającej GW, zacznij od siebie ubecki grupowy trollu.

a co mnie Polacy na emigracji obchodza, chory platfusie? Zreszta co oni maja
do gadania? Lustracji nie chce ciemny matolku, wlasnie twoj idol Tusk.

Jego zapytajcie, polgowku platfusiany, DLACZEGO nie chce kontynuowac lustracji
nie tylko w Polsce, ale i na emigracji.

Wasza partia platfusiana, to wlasnie partia pilnujaca interesow ubeckich
Wiec jesli ja popieracie, to kim jestescie jak nie ubekiem lub potomkiem ubeka
....albo po prostu pozytecznym idiota i przyglupem?

Data: 2012-07-13 23:14:08
Autor: Lorn
W dniu 2012-07-11 03:12,  Observatore pisze:

a co mnie Polacy na emigracji obchodza, chory platfusie?

Sam nim jesteś albo zwykłym trollem na usługach PiS`u.

Zreszta co oni maja
do gadania?

Jak widać, to samo co ty... Czyli nic ciekawego.

Lustracji nie chce ciemny matolku, wlasnie twoj idol Tusk.

Wyjaśnij...

Jego zapytajcie, polgowku platfusiany, DLACZEGO nie chce kontynuowac lustracji
nie tylko w Polsce, ale i na emigracji.

Głupiś... W Polsce działa bardzo sprawnie lustracja. Polonia nie zamierza się lustrować, ciekawe dlaczego...

Wasza partia platfusiana,

Nie ma takiej partii.

 to wlasnie partia pilnujaca interesow ubeckich

Czyli jaka?

Wiec jesli ja popieracie,

Jaką partię?

Data: 2012-07-11 01:08:09
Autor: Lorn

Data: 2012-07-11 08:58:46
Autor: WW
[...]

A z doniesień mediów wynika, że coś słabo właśnie im idzie zwalczanie "terroryzmu".
Może, zamiast od nich, warto było by się uczyć od najlepszych?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
   Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-07-11 12:17:06
Autor: Observatore
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): A z doniesień mediów wynika, że coś słabo właśnie im idzie zwalczanie "terroryzmu".
Może, zamiast od nich, warto było by się uczyć od najlepszych?

niech zgadne, od sowietow....tylko, ze jest maly problem, ci wasi ukochani
sowieci, ten terroryzm na swiecie organizuja i finasuja, bo to glupie czerwone
malpy...ktore tylko mordowac potrafia, tak jak zamordowaly Polakow w Katyniu
i stworzylu PRL, a teraz pomogli wymordowac Polakow w Smolensku.

Jednak jestescie bezczelny ruski debil.

Data: 2012-07-11 14:35:40
Autor: Trybun
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
W dniu 2012-07-11 00:52, Piter pisze:

A ty obsrywator wiesz ze w legii Cudzoziemskiej sluzy tez wielu polakow i zjedli by tych koniotrzepow z gromu na sniadanie.

Taki GROM to też można powiedzieć - legia cudzoziemska.. Robią w świecie wrogów Polski i Polaków broniąc nie naszych interesów, a różnią się tylko od klasycznej Legii tym że finansowani są z naszych kieszeni. .

Data: 2012-07-11 13:08:19
Autor: Observatore
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):

Taki GROM to też można powiedzieć - legia cudzoziemska.. Robią w świecie wrogów Polski i Polaków broniąc nie naszych interesów, a różnią się tylko od klasycznej Legii tym że finansowani są z naszych kieszeni. .

ale wy nie jestescie Polakiem, tylko ruskim przybleda i prowokatorem
antypolskim. Tacy jak wy wymordowali wlasnie Polakow i teraz rzadza Polska.

Data: 2012-07-13 20:11:36
Autor: pluton
GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im
GROM - nalezy do CZTERECH najlepszych tego typu jednostek specjalnych na
SWIECIE !!

Ale mi stoi. Jak brzoza. Chyba ze 3 razy dam dzis rade.

Nullification

GROM Prawdziwa Historia. Amerykanie za udzielona im