GRUBO Tusk chce pokonywać bolszewików

Data: 2018-11-10 11:35:41
Autor: z
GRUBO Tusk chce pokonywać bolszewików
Wku... znaczy zdenerwowało się nasze "słońce peru"

Data: 2018-11-10 12:20:05
Autor: Pajdak
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Wku... znaczy zdenerwowało się nasze "słońce peru"

Boli pachołku nowogrodzki? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-10 12:45:12
Autor: z
GRUBO Tusk chce pokonywać bolszewików
Jak zauważyli eksperci tvn24 Donald idzie na prezydenta i za grosz nie ma refleksji nad błędami instytucji europejskich.

Taki "unijny donkiszot"  tylko jeszcze bez konia ;-)

Data: 2018-11-10 13:57:04
Autor: Pajdak
PiS w strachu!
Jak zauważyli eksperci tvn24 Donald idzie na prezydenta i za grosz nie ma
refleksji nad błędami instytucji europejskich.

Taki "unijny donkiszot"  tylko jeszcze bez konia ;-)

Może zamiast europejskiej kobyły dosiądzie na oklep nowogrodzkiego kota? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-10 15:03:39
Autor: z
PiS w strachu!
Najpierw niech doczyta kto to był bolszewik jak ma zamiar błysnąć historycznym porównaniem.

Jak na razie się ośmieszył choć jurny to one jeszcze jest i niejeden leming będzie mu czyścił lakierki.

Data: 2018-11-11 08:19:24
Autor: Pajdak
PiS w strachu!
pajac"z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Najpierw niech doczyta

czy ja nie daje? niech sobie "doczyta". może sie czegoś naumie.

kto to był bolszewik

to coś takiego jak ty. ograniczony umysł, silna wiara w "bóstwo".

jak ma zamiar błysnąć historycznym porównaniem.

jak sobie chce to niech błyska. jak ma problem.

Jak na razie się ośmieszył

No! ;-)))

choć jurny to one jeszcze jest

nie mów! koci casanova? ;-)))

i niejeden leming będzie mu czyścił lakierki.

jak chce to niech marzy ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-11 13:43:15
Autor: z
PiS w strachu!
W dniu 2018-11-11 o 08:19,  Pajdak pisze:
[...]

Dwója z historii. Bolszewicy byli postępowi i wprowadzili świat na wyższy poziom rozwoju.
Każdy lewak Ci to wytłumaczy.
Co innego mieńszewicy.

Ale co tu z tępakami dyskutować

Data: 2018-11-11 05:06:13
Autor: japanizer
PiS w strachu!
On Sunday, November 11, 2018 at 9:43:18 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-11 o 08:19,  Pajdak pisze:
> pajac"z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

Dwója z historii. Bolszewicy byli postępowi i wprowadzili świat na wyższy poziom rozwoju.

Postępowi w stosunku do czego?

Data: 2018-11-11 14:43:16
Autor: z
PiS w strachu!
W dniu 2018-11-11 o 14:06, japanizer@japanizer.org pisze:

Postępowi w stosunku do czego?

Młodyś. Nie kumasz komunistycznego, lewicowego, postępowego języka.

Kiedyś zrozumiesz.

Data: 2018-11-12 16:53:35
Autor: z
PiS w strachu!
W dniu 2018-11-12 o 16:26, Bruno Brunowski pisze:
z wydumał "Każde dziecko wie kogo Tusk miał na myśli."

Udowodnij kogo miał na myśli :P

A ty prawnik? :-)

PS. Słuchałeś całego "wykładu"?

Data: 2018-11-12 08:05:30
Autor: Bruno Brunowski
PiS w strachu!
Słuchałem i nie usłyszałem w nim nic zdrożnego.

--
Bruno

Data: 2018-11-12 21:10:51
Autor: z
PiS w strachu!
W dniu 2018-11-12 o 17:05, Bruno Brunowski pisze:
Słuchałem i nie usłyszałem w nim nic zdrożnego.

Zdrożnego nie było. Było tylko porównanie PiSu do bolszewików. A teraz Tusk się tłumaczy że nie PiS miał na myśli.

Żałosne

Data: 2018-11-12 14:46:18
Autor: Bruno Brunowski
PiS w strachu!
z wydumał:"Zdrożnego nie było. Było tylko porównanie PiSu do bolszewików"

No kto by pomyślał, że pisiory takie delikatne. Na co dzień sami wyzywają innych od najgorszych, a tu jedna zawoalowana aluzja i już obraza majestatu.

"Żałosne"

Pełna zgoda.

--
Bruno

Data: 2018-11-13 08:04:42
Autor: z
PiS w strachu!
Tusk dokładnie wiedział co mówi i niech teraz nie udaje mniej cwanego niż jest.

Data: 2018-11-13 11:38:25
Autor: Pajdak
strach ma wielkie oczy
Tusk dokładnie wiedział co mówi i niech teraz nie udaje mniej cwanego niż
jest.

Nie udaje. Jesteście "bolszewikami" w wykonaniu PiS.

Tusk PO prostu z was się nabija w "wilcze oczy"! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 15:11:51
Autor: z
strach ma wielkie oczy
W dniu 2018-11-13 o 11:38,  Pajdak pisze:
Tusk PO prostu z was się nabija w "wilcze oczy"! ;-)))

Tusk się nie nabija tylko głupio odgryza a Ty nadal nie wiesz co znaczy bolszewik. Historycy na antenie opozycyjnych stacji jednoznacznie skrytykowali takie porównywanie. Równie dobrze mógł od razu pojechać "debile". Taki sam poziom .

Data: 2018-11-13 06:15:19
Autor: Bruno Brunowski
strach ma wielkie oczy
W dniu wtorek, 13 listopada 2018 15:11:55 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Tusk się nie nabija tylko głupio odgryza a Ty nadal nie wiesz co znaczy bolszewik. Historycy na antenie opozycyjnych stacji jednoznacznie skrytykowali takie porównywanie. Równie dobrze mógł od razu pojechać "debile". Taki sam poziom .

Ale cię ciska. Cały "lepszy sort" tak ma?

--
Bruno

Data: 2018-11-13 19:49:53
Autor: Pajdak
strach ma wielkie oczy

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5beadbaa$0$510$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-11-13 o 11:38,  Pajdak pisze:
Tusk PO prostu z was się nabija w "wilcze oczy"! ;-)))

Tusk się nie nabija tylko głupio odgryza a Ty nadal nie wiesz co znaczy bolszewik.

Nie jest z mojej bajki ale sądzę, że to cos takiego jak ty.

Historycy na antenie opozycyjnych stacji jednoznacznie skrytykowali takie porównywanie.

No i?

Równie dobrze mógł od razu pojechać "debile".

Moim zdaniem właściwe.

Taki sam poziom .

Jak "kanalie" czy "mordy zdradzieckie"?

--
Pajdak

Data: 2018-11-12 18:05:46
Autor: the_foe
PiS w strachu!
W dniu 2018-11-12 o 14:26, japanizer@japanizer.org pisze:
On Monday, November 12, 2018 at 10:19:08 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-12 o 08:07,  Pajdak pisze:

O D P O W I E D Z !!! Nie bądź Antoś! ;-))

Do mieńszewików BARANIE bez szkoły

Wymień obecne kraje komunistyczne ;-)))

Tusk żyje tymi czasami jak mu wygodnie. Jego się pytaj.

PS. Właśnie się na ekranie tvn głupio tłumaczy z użycia tego słowa. Się
chłopina zagalopował

Ahaha, brawo Tusk:

Tusk o "bolszewikach": Wszyscy uznali, że to było o PiS. Nawet PiS tak pomyślał

Czyli uderz w stół, a nożyce się odezwą. I odezwały się...

no właśnie... jakby JKM nazwać bolszewikiem to wszyscy robili by ROTFL. To tak jak z tym Petru. Chłopina się znowu przejęzyczył. Chciał powiedzieć, ze Duda jest na koncu układu pokarmowego, a powiedział coś odwrotnego - na końcu łancucha pokarmowego (w tym przypadku tu jest prezes). Ale PISowcy i tak zrozumieli, bo sami wiedzą jaka jest rola prezydenta w tym układzie i każdy wie, ze Petru nie mógł tak chwalić PRP bo to się z rzeczywistościa mija jak xuj

--
@foe_pl

Data: 2018-11-12 09:25:32
Autor: Zenek Kapelinder
PiS w strachu!
Petru trzyma wszystkich w szachownicy.

Data: 2018-11-13 07:51:23
Autor: Pajdak
PiS w strachu!
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5be98667$0$485$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-11-12 o 14:26, japanizer@japanizer.org pisze:

Czyli uderz w stół, a nożyce się odezwą. I odezwały się...

Każde dziecko wie kogo Tusk miał na myśli.

Oczywiście. Strzał był celny! Kpi z was w "wilcze oczy"! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 07:58:57
Autor: Pajdak
PiS w strachu!
psina zacwelona "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2018-11-12 o 08:07,  Pajdak pisze:

O D P O W I E D Z !!! Nie bądź Antoś! ;-))

Do mieńszewików BARANIE bez szkoły

Nie znasz odpowiedzi osrany geniuszu?

Wymień obecne kraje komunistyczne ;-)))

Tusk żyje tymi czasami jak mu wygodnie. Jego się pytaj.

Kiedy urodził się właściel kota? W czasach "wolnej Polski" czy PRL?

Ciebie się pytam baranie po WUML.

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 07:50:02
Autor: Pajdak
'z' w strachu!
psina zacwelona "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5be97eea$0$498$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-11-12 o 08:05,  Pajdak pisze:
Bolszewicy byli postępowi i wprowadzili świat na wyższy poziom rozwoju.

Przykłady mozna mnożyc. Dzisiejsza Korea Płn, Kuba, Wenezuela.

Taka jest doktryna lewactwa. Cieszy mnie że Ciebie też razi ;-)

Chyba ciebie jako komucha - rajcuje bardziej!

(Ale Ty proste chwyty łykasz jak pelikan)

PO prostu dobrze się bawię! ;-))))

Jak widać udławiłeś się "mienszewikami" i nie wiesz jak to strawić ;-)

Gie mnie obchodzą twoi mieńszewicy. Nie jestem z twojego POkolenia komuchów.

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 13:23:59
Autor: Pisiorowy Escobar
PiS w strachu!
z <z@z.pl> napisał(-a):

Najpierw niech doczyta kto to był bolszewik jak ma zamiar błysnąć historycznym porównaniem.

a o kim tusk mówił ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy