GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!

Data: 2014-09-11 11:39:29
Autor: dars
GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!
Piszcie ile jeszcze was jest
kto gra na FW20 ?

pzdr
Dars

Data: 2014-09-11 20:45:09
Autor: totus3
GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!
dars wrote:

Piszcie ile jeszcze was jest
kto gra na FW20 ?

Ja

Data: 2014-09-22 13:07:02
Autor: dars
GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!
W dniu czwartek, 11 września 2014 20:39:29 UTC+2 użytkownik dars napisał:
Piszcie ile jeszcze was jest

kto gra na FW20 ?

pzdr

Dars

Ale was mało :(

szkoda :(

pzdr
Dars

Data: 2014-09-24 09:33:13
Autor: Alibaba8
GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!
Dars, a było kiedy więcej? Ci co kiedyś pisywali, to studenci, tacy co może by chcieli łatwo zdobyć kasę, a reszta, to naganiacze z biur maklerskich, ewentualnie różnych pism.

Data: 2014-09-24 12:37:24
Autor: dars
GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!
W dniu środa, 24 września 2014 09:33:13 UTC+2 użytkownik Alibaba8 napisał:
Dars, a by�o kiedy wi�cej? Ci co kiedy� pisywali, to studenci, tacy co mo�e by chcieli �atwo zdoby� kas�, a reszta, to naganiacze z biur maklerskich, ewentualnie r�nych pism.

Uďż˝ytkownik "dars"  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci grup dyskusyjnych:642eeed5-8ae2-4ee3-9fd0-8b188533644f@googlegroups.com...

W dniu czwartek, 11 wrze�nia 2014 20:39:29 UTC+2 u�ytkownik dars napisa�:

> Piszcie ile jeszcze was jest

> kto gra na FW20 ?

> pzdr

> Dars

Ale was ma�o :(

szkoda :(

pzdr

Dars -- -

Ta wiadomo�� e-mail jest wolna od wirus�w i z�o�liwego oprogramowania, poniewa� ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Alibaba a Ty dalej grasz ?
Podaj mi swój e-mail :)

Data: 2014-11-05 01:00:26
Autor: 1634Racine
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
dars in news:d9a96acd-05e6-4c81-8294-4b9e7d3cf1a3googlegroups.com
Piszcie ile jeszcze was jest
kto gra na FW20 ?
pzdr
Dars

znany jest powod dla ktorego grupa padla?

Data: 2014-11-05 19:47:52
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
1634Racine wrote:

[...]

Bardzo dobrze znany

Ciągłe naśmiewanie się i kpiny z wypowiedzi innych. Bezustanne zarzuty, że wypowiedzi są nie na temat grupy. No i wycieczki personalne oraz obraźliwe wpisy. Ci, którzy są za czystością wypowiedzi na grupie i zawsze mają coś obraźliwego do powiedzenia na temat autora komentowanej wypowiedzi sami nie mają nic do powiedzenia. Takie polskie piekiełko.

Tak to widzę.

Data: 2014-11-05 21:09:59
Autor: 1634Racine
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
totus in news:m3drcc$okd$1speranza.aioe.org
1634Racine wrote:
[...]

no tak... Czyli jedna z najbardziej na czasie grup i jedna z
tych tzw niesmiertelnych  - a tez padła na dżumę...

Data: 2014-12-07 20:16:03
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
[...]

Siema Totus żyjesz ?. Grywasz co jeszcze ?. Ciekawe co z resztą i  tłuściochem Fatso. Cielawe czy w 2011 gdy było na to odpwiedni czas ...:

http://tiny.pl/qbd5w

"[...] Dzis po raz pierwszy iloraz spadl ponizej 40 i ja uwazam, ze teraz
bedzie zjezdzac po rowni [...]".

 ...sprzedał te swoje sreberka...:

http://taxfreegold.co.uk/goldsilverratio.html

"[...] Gold Silver ratio (2014.12.07) 73,22 [...]"

--
Pozdrawiam Endriu

Data: 2014-12-07 22:04:55
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

Siema Totus żyjesz ?. Grywasz co jeszcze ?

Tak. Nie grywam bo to co robię to nie jest gra. Handluje na kontraktach bez przerwy (choć ściśle mówiąc to obrót kontaktami to nie jest handel - ale mniejsza o detale). Właśnie mija najgorszy rok w mojej historii na gpw. Mam potężną stratę. Pierwsza strata roczna od 8 lat. Smutek.

Data: 2014-12-07 22:04:55
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!

Data: 2014-12-13 14:09:00
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!

[...]

Na kontraktach na gpw handlujesz ?.  Przecież od dwóch lat odkąd Donek zapierdzielił kasę OFE, które to mogły ładować tylko w nasze rodzime spólki, to WGPW stoi w praktycznie w miejscu.

Endriu

Data: 2014-12-13 14:56:41
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

Na kontraktach na gpw handlujesz ?.  Przecież od dwóch lat odkąd Donek
zapierdzielił kasę OFE, które to mogły ładować tylko w nasze rodzime
spólki, to WGPW stoi w praktycznie w miejscu.

Tak. Wszystkie główne ruchy na giełdach są za sprawą polityków. GPW rosło bo politycy wymyślili OFE teraz stoi bo zmniejszyli transfery. Tak mówisz. Na giełdach amerykańskich jest podobnie. Drukują to rośnie. Horyzont na GPW trwa dłużej niż 2 lata ale zmienność w 2014 drastycznie spadła. Zbliża się wybicie. Będzie wybicie to wrócę do zdrowia.
Naturalny ruch cen to ich spadek. Na skutek wzrostu wydajności, na skutek gubienia i niszczenia pieniędzy oraz wycofywania ich z obiegu w inne miejsca niż banki. Cały wzrost cen jest na skutek psucia pieniądza przez polityków.

Data: 2014-12-13 20:45:36
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Zbliża się wybicie. Będzie wybicie to wrócę do zdrowia.

Ale na którym instrumencie i w którą strone ?.

Endriu

Data: 2014-12-13 21:04:52
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

Ale na którym instrumencie i w którą strone ?

Na kontrakcie. Strona nie ważna.

Data: 2014-12-13 21:15:14
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Na kontrakcie. Strona nie ważna.

Znaczy się na wybicia na jakiś mizernych tf-ach "handlujesz" ?.

--
Endriu

Data: 2014-12-13 21:58:15
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

Na kontrakcie. Strona nie ważna.

Znaczy się na wybicia na jakiś mizernych tf-ach "handlujesz" ?.

Nie wiem co to są tf-y. Handluje kontaktami na wig20.

Data: 2014-12-13 22:16:29
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Znaczy się na wybicia na jakiś mizernych tf-ach "handlujesz" ?.

Nie wiem co to są tf-y. Handluje kontaktami na wig20.

Totus nie ściemnaj.

--
Endriu

Data: 2014-12-13 22:37:24
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

Znaczy się na wybicia na jakiś mizernych tf-ach "handlujesz" ?.

Nie wiem co to są tf-y. Handluje kontaktami na wig20.

Totus nie ściemnaj.

O co Ci chodzi?

Data: 2014-12-13 22:41:23
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
O co Ci chodzi?

Chce ci pomóc .

Endriu

Data: 2014-12-14 00:27:44
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

O co Ci chodzi?

Chce ci pomóc .

O!? A w czym? To ja jestem w potrzebie?

Data: 2014-12-14 14:07:00
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
O!? A w czym? To ja jestem w potrzebie?

Na takiego wyglądasz od paru lat totus :).

Endriu

Data: 2014-12-14 17:16:14
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

O!? A w czym? To ja jestem w potrzebie?

Na takiego wyglądasz od paru lat totus :).

Widać, ze ludzie się nie zmieniają. Rozmowa z Tobą wygląda jak dawniej. Ja pytam w czym możesz mi pomóc, a Ty opowiadasz jak wyglądam.

Data: 2014-12-14 17:59:36
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Widać, ze ludzie się nie zmieniają. Rozmowa z Tobą wygląda jak dawniej. Ja
pytam w czym możesz mi pomóc, a Ty opowiadasz jak wyglądam.

Ogólnie to jednak jakoś się dogadujemy :). Ty nie chesz mówić to ja nie pytam :).

--
Endriu

Data: 2014-12-14 19:10:58
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

[...]

hahaha Piękna paranoja. Oferujesz pomoc nieproszony. Próbuję się dowiedzieć od Ciebie w czym chcesz mi pomóc. Na to mówisz, że ja nie chcę mówić. W czym chcesz mi pomóc i czego nie chcę mówić? Piękne.

Data: 2014-12-14 19:21:33
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
hahaha Piękna paranoja. Oferujesz pomoc nieproszony. Próbuję się dowiedzieć
od Ciebie w czym chcesz mi pomóc. Na to mówisz, że ja nie chcę mówić. W czym
chcesz mi pomóc i czego nie chcę mówić? Piękne.

A tak ogólnie to na jakiej platformie działasz, przypomnij proszę ....

Endriu

Data: 2014-12-14 19:39:41
Autor: totus
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
Endriu wrote:

[...]

Handluję przez biuro maklerskie jednego z banków. Nic nie zapomniałeś. Nie wiedziałeś bo nigdy o tym nie pisałem.

Data: 2014-12-14 20:53:28
Autor: Endriu
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!

Handluję przez biuro maklerskie jednego z banków. Nic nie zapomniałeś. Nie
wiedziałeś bo nigdy o tym nie pisałem.

ok.

Endriu

Data: 2015-07-09 23:18:43
Autor: root
GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
W dniu środa, 5 listopada 2014 19:47:46 UTC+1 użytkownik totus napisał:
1634Racine wrote:

> [...]

Ciągłe naśmiewanie się i kpiny z wypowiedzi innych. Bezustanne zarzuty, że wypowiedzi są nie na temat grupy. No i wycieczki personalne oraz obraźliwe wpisy. Ci, którzy są za czystością wypowiedzi na grupie i zawsze mają coś obraźliwego do powiedzenia na temat autora komentowanej wypowiedzi sami nie mają nic do powiedzenia. Takie polskie piekiełko.

....Czyli to co trzymało grupę w kupie, choć skutecznie powstrzymywało normalnych od zabierania głosu ;)

Swoją drogą powodem jest może również rezygnacja z Usenetu przez onet.

GRUPO powstań !!!!!!!!!!!!