GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..

Data: 2011-05-24 23:17:45
Autor: MH
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
Ja obstawiam Antenkę...

MH

--

Data: 2011-05-24 16:25:31
Autor: Hans Kloss
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
On 25 Maj, 01:17, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Ja obstawiam Antenkę...
 Jesteś stanowczo zbyt skromny.
J-23

Data: 2011-05-24 23:52:08
Autor: MH
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 25 Maj, 01:17, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Ja obstawiam Antenk=EA...
 Jeste=B6 stanowczo zbyt skromny.
J-23

=================

Chams , rozwiń "myśl" , bo nie nadążam ....

MH

Data: 2011-05-25 01:47:20
Autor: Jaksa
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
On Wed, 25 May 2011 01:17:45 +0200,  MH <logiznam@gazeta.skasuj-to.pl>  wrote:

Ja obstawiam Antenkę...

MH

Moje typy (wszechczasow):

1. Kawecki
   maksymalne stezenie debilizmu: 1 kawecki

2. jan
   stezenie debilizmu: 700 mili-kaweckich

3. cirrus
   stezenie debilizmu: 500 mili-kaweckich

4. bokun
   stezenie debilizmu: 333 mili-kaweckich

5. polok prawdziwy
   stezenie debilizmu: 300 mili-kaweckich

6. jadrys
   stezenie debilizmu: 270 mili-kaweckich

7. hesk
   stezenie debilizmu: 220 mili-kaweckich

8. bombel
   stezenie debilizmu: 200 mili-kaweckich

9. czaplicki
   stezenie debilizmu: 190 mili-kaweckich

10. lorn
   stezenie debilizmu: 160 mili-kaweckich

11. pestycyd
   stezenie debilizmu: 150 mili-kaweckich

12. zennon
   stezenie debilizmu: 140 mili-kaweckich

13. zahir
   stezenie debilizmu: 130 mili-kaweckich

14. pluto
   stezenie debilizmu: 120 mili-kaweckich

15. brunner
   stezenie debilizmu: 110 mili-kaweckich

16. ME
   stezenie debilizmu: 100 mili-kaweckich

17. wiesio kochanski
   stezenie debilizmu: 95 mili-kaweckich

18. walker
   stezenie debilizmu: 90 mili-kaweckich

19. urbanik
   stezenie debilizmu: 85 mili-kaweckich

20. idzikowski
   stezenie debilizmu: 80 mili-kaweckich

21. syfu
   stezenie debilizmu: 66 mili-kaweckich

22. antenka
   stezenie debilizmu: 40 mili-kaweckich

23. u2
   stezenie debilizmu: 30 mili-kaweckich

24. obserwator
   stezenie debilizmu: 20 mili-kaweckich

25. MH
   stezenie debilizmu: 15 mili-kaweckich

Przepraszam tym ktorych pominalem, ale dosc pobieznie czytam psp.

Jaksa

Data: 2011-05-25 01:52:01
Autor: Jaksa
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
On Wed, 25 May 2011 01:47:20 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

[...]

pominalem Grzesia! ordynarna dyskryminacja pedalow!

21. Grzegorz Z

    stezenie debilizmu: 70 mili-kaweckich

Jaksa

Data: 2011-05-24 23:54:31
Autor: MH
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..

  =

> [...]
>
> Jaksa

pominalem Grzesia! ordynarna dyskryminacja pedalow!

====================

miliDrzazga , weś powiedz o co Ci biega ..

MH

Data: 2011-05-25 01:59:51
Autor: Jaksa
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..

===================>
miliDrzazga , weś powiedz o co Ci biega ..

MH

Czyzbym ciebie zbyt nisko w tym rankingu ulokowal?

Twoj watek zatytuowales Grupowy Glupol Miesiaca,
a ja dalem moje typy na Grupowego Glupola Wszechczasow.

Jesli dalej nie rozumiesz, pytaj!

Jaksa

Data: 2011-05-25 00:24:37
Autor: MH
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
> [...]

Twoj watek zatytuowales Grupowy Glupol Miesiaca,
a ja dalem moje typy na Grupowego Glupola Wszechczasow.

Ni Dżazga , nie rozumiem..  Pytał też nie będę  , bo wiem że odpowiedzi też
nie zrozumiem...

MH

Data: 2011-05-25 02:33:57
Autor: Jaksa
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
On Wed, 25 May 2011 02:24:37 +0200,  MH <logiznam@wytnij.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Twoj watek zatytuowales Grupowy Glupol Miesiaca,
a ja dalem moje typy na Grupowego Glupola Wszechczasow.

================>
Ni DĹźazga , nie rozumiem..  Pytał teĹź nie będę  , bo wiem Ĺźe odpowiedzi  teĹź
nie zrozumiem...

Mimo to sprobuje, choc to jak perly przed wieprze..

Jako czlowiek o umysle precyzyjnym, staram sie kwantyfikowac
otaczajacy mnie swiat.

Za miare debilizmu uznalem Kaweckiego, bo gosc ktory nie potrafi
sklecic wiecej jak 4 zdania na raz, zwykle pokraczne gramatycznie
i pozbawione jakiegokolwiek sensu, jest dobrym punktem odniesienia.

Jaksa

Data: 2011-05-25 01:24:17
Autor:
[...]

===================

Hah , no to widzę że jest partner do dyskusji..  Skoro używasz pojęć takich
jak "kwantyzacja" , domniemywam żeś ćwokiem nie jest , puszczam płazem moje
miejsce w Twoim rankingu ocenianym w mK ( Nieee , nie miliKelwiny ) ..

No dobra!!  Powiadasz , żeś o umyśle precyzyjnym..  No to bądź tak łaskaw
teraz precyzyjnie zdefiniować :

1) Kawecki...  Posługujesz się np. w moim odniesieniu wartością : 15
miliKaweckich..  Taaak , wiem 15miliKaweckich to 0.015 Kaweckiego..
Tylko do Pani Nędzy weź mi wytłumacz jaki jest wzorzec w/w jednostki. Jakbyś
miał problem z logicznym i zgodnym z Twoim precyzyjnym umysłem zdefiniowanie
tego , to może zapytaj się o to JEDYNEGO I NIEOMYLNEGO PREZESA.

2) Jak Precyzyjny Umyśle dokonałeś tych pomiarów , na gruncie których powstała
ta lista ??

Cześć precyzyjny ,

MH

P.S. Tylko mi nie pindol , że jest to odniesienie do 4-ch zdań zdań jakie
Kawecki wypisuje. Mógłby w zdecydowanej większości postów skomentować to nawet
JEDNYM zdaniem , bądź w ogóle pozostawić to bez komentarza..  Łapiesz Precyzyjy ??

Data: 2011-05-25 10:30:14
Autor: Leprechaun
GRUPOWY GŁUPOL MIESIÄ?CA ..

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vv0e06s51j561patlantis...
On Wed, 25 May 2011 01:17:45 +0200,  MH <logiznam@gazeta.skasuj-to.pl>
wrote:

Ja obstawiam Antenkę...

MH

Moje typy (wszechczasow):

Dziękuję, że mnie zauważyłeś MATOLE wszechczasów! Najwyraźniej nieźle zalazłem ci za skórę! ;)

BomBel

Data: 2011-05-25 10:34:15
Autor: u2
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
W dniu 2011-05-25 01:47, Jaksa pisze:
25. MH
  stezenie debilizmu: 15 mili-kaweckich

Przepraszam tym ktorych pominalem, ale dosc pobieznie czytam psp.

Jaksa

Nie badz taki skromny, ze az pominales siebie na swojej liscie :)

Data: 2011-05-25 12:03:19
Autor: MH
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-25 01:47, Jaksa pisze:
> 25. MH
>   stezenie debilizmu: 15 mili-kaweckich

Nie badz taki skromny, ze az pominales siebie na swojej liscie :)

================

Jako tam U2 ??  Jakosik łostatniemi casy nicego ło komzach niewskopinos.. Syćkieś jem skinola powsuwoł ??

MH

Data: 2011-05-25 03:23:32
Autor: cirrus
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:irheap$nhk$1inews.gazeta.pl...
Ja obstawiam Antenkę...
MH

Eee, to stala pozycja, dlatego ją tak jadrys uwielbia.

--
stevep

Data: 2011-05-25 06:15:05
Autor: jadrys
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
W dniu 2011-05-25 03:23, cirrus pisze:
[...]

No,  musimy przyjąć Ĺźe oceny MH co do Antenki są mocno podyktowane sprawami natury osobistej. A więc nie są obiektywne i nie odpowiadają prawdzie.

Data: 2011-05-25 06:58:25
Autor: cirrus
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irhvon$450$2news.onet.pl...
[...]

Hmm, ja nie mam zadnych osobistych uraz względem tego indywiduum i oceniam to co tu prezentuje.

--
stevep

Data: 2011-05-25 06:14:36
Autor: jadrys
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
W dniu 2011-05-25 01:17,  MH pisze:
Ja obstawiam Antenkę...

MH

Uzasadnij. I powiedz dlaczego Ty się czujesz mądrzejszy od Antenki? Czy sprawia to ten bełkotliwy ciąg blędów ortograficznych który zacząłeś stosować od niedawna w swoich tekstach?

Data: 2011-05-25 06:57:07
Autor: cirrus
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irhvoo$450$3news.onet.pl...
[...]

A co z językiem antenki, to sama kultura?

--
stevep

Data: 2011-05-25 10:28:22
Autor: Leprechaun
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:irheap$nhk$1inews.gazeta.pl...
Ja obstawiam Antenkę...

Ja wytowałem po burzliwej wewnętrznej walce trójkę: u2, Raff, Hans Klotz. Zastanawiam się na Jaksą ale to tylko idiota. Moim  zdaniem palmę dzierży Hanz. Za banialuki na temat rachunku prawdopodobieństwa i wtórny analfabetyzm funkcjonalny (brak wiedzy na temat cache i proxy). Wiwat król!

BomBel

Data: 2011-05-25 01:31:16
Autor: Hans Kloss
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
On 25 Maj, 10:28, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:
. Za banialuki na temat rachunku prawdopodobieństwa
Buahahaha ciulu, maturzysto niedoszły ;)
J-23

Data: 2011-05-25 13:46:51
Autor: Tomaszek
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
W dniu 2011-05-25 10:31, Hans Kloss pisze:
Buahahaha ciulu, maturzysto niedoszły ;)

Oj tam, daj mu spokój, neostrada mu zrywa, a pani seksownym głosikiem zapewniała, że zrywać nie będzie to się wkurwia na własną głupotę;)
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..