GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..

Data: 2011-05-25 10:28:22
Autor: Leprechaun
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:irheap$nhk$1inews.gazeta.pl...
Ja obstawiam Antenkę...

Ja wytowałem po burzliwej wewnętrznej walce trójkę: u2, Raff, Hans Klotz. Zastanawiam się na Jaksą ale to tylko idiota. Moim  zdaniem palmę dzierży Hanz. Za banialuki na temat rachunku prawdopodobieństwa i wtórny analfabetyzm funkcjonalny (brak wiedzy na temat cache i proxy). Wiwat król!

BomBel

Data: 2011-05-25 01:31:16
Autor: Hans Kloss
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
On 25 Maj, 10:28, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:
. Za banialuki na temat rachunku prawdopodobieństwa
Buahahaha ciulu, maturzysto niedoszły ;)
J-23

Data: 2011-05-25 13:46:51
Autor: Tomaszek
GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..
W dniu 2011-05-25 10:31, Hans Kloss pisze:
Buahahaha ciulu, maturzysto niedoszły ;)

Oj tam, daj mu spokój, neostrada mu zrywa, a pani seksownym głosikiem zapewniała, że zrywać nie będzie to się wkurwia na własną głupotę;)
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

GRUPOWY GŁUPOL MIESIĄCA ..