GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...

Data: 2010-04-28 12:20:49
Autor: MH

Data: 2010-04-28 12:24:36
Autor: Neko

Data: 2010-04-28 12:34:11
Autor: raff

Data: 2010-04-28 12:35:03
Autor: MH

Zwiedzanie Wawla ...

MH

--

Data: 2010-04-28 12:46:17
Autor: karwanjestkretynem
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

A jaka jest przewidziana nagroda? :)

Noc z Jarkiem. Uważajcie żebyście nie spłodzii trzeciego idioty.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-04-28 18:11:45
Autor: mkarwan
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...
Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hr93lt$agq$1inews.gazeta.pl...
A jaka jest przewidziana nagroda? :)

Noc z Jarkiem. Uważajcie żebyście nie spłodzii trzeciego idioty.

Chcesz powiedzieć, że wychowywało cie dwóch pederastów?

Data: 2010-04-28 18:17:50
Autor: karwanjestkretynem
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Chcesz powiedzieć, że wychowywało cie dwóch pederastów?

Odpowiedzią jest mój nick.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-28 18:33:01
Autor: raff
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...
karwanjestkretynem pisze:
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Chcesz powiedzieć, że wychowywało cie dwóch pederastów?

Odpowiedzią jest mój nick.

Przemysław i Warzywny ?

R.

Data: 2010-04-28 18:47:21
Autor: karwanjestkretynem
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr9nvv$7o7$1news.onet.pl...
karwanjestkretynem pisze:
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Chcesz powiedzieć, że wychowywało cie dwóch pederastów?

Odpowiedzią jest mój nick.

Przemysław i Warzywny ?

R.

Twoim nickiem jest "R"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-28 17:45:03
Autor: cirrus
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hr92ep$48g$1news.onet.pl...
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał
NEKO
A jaka jest przewidziana nagroda? :)

Tworki.

--
stevep

Data: 2010-04-28 12:50:02
Autor: Panslavista
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...
MH wrote:

NEKO

E tam. Niczym się nie wyróżnia - to tylko permanentny dureń płci zmięszanej.

Data: 2010-04-28 14:32:41
Autor: jadrys
GRUPOWY IDIOTA ďż˝ ...
W dniu 2010-04-28 12:50, Panslavista pisze:
MH wrote:

NEKO

E tam. Niczym się nie wyróżnia - to tylko permanentny dureń płci zmięszanej.

Muszę cie Panslav zmartwić - w ostatnim czasie Neko pod względem imbecylizmu bije nawet ciebie na głowę.

Data: 2010-04-28 14:56:16
Autor: Panslavista
GRUPOWY IDIOTA ďż˝ ...

MH wrote:

[...]

Ciebie nikt nie przebije - jesteś niedoścignionym etalonem tego zjawiska na
skalę kosmiczną.

Data: 2010-04-28 15:10:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
GRUPOWY IDIOTA ďż˝ ...

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
jadrys wrote:

> [...]
> imbecylizmu bije nawet ciebie na głowę.

Ciebie nikt nie przebije - jesteś niedoścignionym etalonem tego zjawiska

   Wyznawca Ernesto ,Che' Guevarry i wszystko jasne!

Data: 2010-04-28 15:52:51
Autor: Panslavista
GRUPOWY IDIOTA ďż˝ ...

jadrys wrote:

> [...]

na
skalę kosmiczną.

   Wyznawca Ernesto ,Che' Guevarry i wszystko jasne!

Wychowanek Makarenki.

Data: 2010-04-28 15:59:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
GRUPOWY IDIOTA ďż˝ ...

Wlodzimierz Zabotynski wrote:

> "Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> na
>

>    Wyznawca Ernesto ,Che' Guevarry i wszystko jasne!

Wychowanek Makarenki.

    :-)))

Data: 2010-04-28 18:08:45
Autor: jadrys
GRUPOWY IDIOTA ďż˝ ...
W dniu 2010-04-28 14:56, Panslavista pisze:

Muszę cie Panslav zmartwić - w ostatnim czasie Neko pod względem
imbecylizmu bije nawet ciebie na głowę.

Ciebie nikt nie przebije - jesteś niedoścignionym etalonem tego zjawiska na
skalę kosmiczną.

Łatwo ci mnie obrażać, Hrabio.. jak jesteś oddalony o 300 km. ale poczekaj jeszcze trochę, szabelka już naostrzona..

Data: 2010-04-28 18:53:11
Autor: Panslavista
GRUPOWY IDIOTA ďż˝ ...

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hr9mjd$44p$1news.onet.pl...
[...]

Kałach tyż na ostro.

Data: 2010-04-28 17:44:45
Autor: cirrus
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f6b.4bd80c01newsgate.onet.pl...
NEKO

Conajmniej fraglers roku.

--
stevep

Data: 2010-04-28 17:49:01
Autor: u2
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...
W dniu 2010-04-28 12:20, MH pisze:
NEKO

Stawiam jednak na ciebie, tylko idiota nie potrafi wyłączyć capslocka :]

Data: 2010-04-28 18:09:24
Autor: raff
GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...
u2 pisze:
W dniu 2010-04-28 12:20, MH pisze:
NEKO

Stawiam jednak na ciebie, tylko idiota nie potrafi wyłączyć capslocka :]

Ostatnio sobie wylaczyl klawiature i nie umial jej wlaczyc z powrotem ;]

R.

GRUPOWY IDIOTA MIESIĄCA ...