GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !

Data: 2012-08-06 14:47:06
Autor: Observatore
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
Data: 2012-08-06 17:36:02
Autor: Grzegorz Z.
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
Observatore napisał:

...tylko bzykac:)))

http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,489992,iSort,5,iTime,1,iAId,30645

Ja bym powiedział że bardzo amerykańskie.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-06 15:54:57
Autor: Observatore
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
Observatore napisał:

> ...tylko bzykac:)))

http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,489992,iSort,5,iTime,1,iAId,30645

Ja bym powiedział że bardzo amerykańskie.

pieknotki wagi ciezkiej, ale we wschodnim wydaniu:)

http://www.wired.com/beyond_the_beyond/2009/01/no-wonder-this/

http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=24849

Data: 2012-08-06 17:52:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
poniedziałek, 6 sierpnia 2012 16:47. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

...tylko bzykac:)))

http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,489992,iSort,5,iTime,1,iAId,30645

O ho ho!
Wiktoria imponuje niezłymi cycami, a ma dopiero 16...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-06 15:57:42
Autor: Observatore
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
poniedziałek, 6 sierpnia 2012 16:47. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

> O ho ho!
Wiktoria imponuje niezłymi cycami, a ma dopiero 16...

jak tatus da forse, to mozna zrobic sesje z retuszem:))

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,10789611,Dziedziczka_fortuny_Grycan_w_odwa
znej_sesji.html

Data: 2012-08-06 19:01:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
poniedziałek, 6 sierpnia 2012 17:57. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

jak tatus da forse, to mozna zrobic sesje z retuszem:))

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,10789611,Dziedziczka_fortuny_Grycan_w_odwa
znej_sesji.html

Wiktoria Cycan ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-07 16:48:05
Autor: Observatore
> [...]

> jak tatus da forse, to mozna zrobic sesje z retuszem:))

Wiktoria Cycan ;)

Wiktoria pewnie je tyle, ze moznaby przedszkole wyzywic:))

Data: 2012-08-07 20:26:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
wtorek, 7 sierpnia 2012 18:48. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

> [...]

> znej_sesji.html

Wiktoria Cycan ;)

Wiktoria pewnie je tyle, ze moznaby przedszkole wyzywic:))

Ale za to wygląda jak piękności Rubensa.
Kiedyś też nie lubiłem puszystych kobiet, ale się to zmieniło, kiedy poznałem pewną prześliczną córkę emerytowanego pułkownika ;)

PS. Wojska Polskiego, dla ścisłości.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-07 13:29:06
Autor: Marek
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
<fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,10789611,Dziedziczka_fortuny_Gryc...>> > znej_sesji.html

> Wiktoria pewnie je tyle, ze moznaby przedszkole wyzywic:))

Ale za to wygl±da jak piękno¶ci Rubensa.
Kiedy¶ też nie lubiłem puszystych kobiet, ale się to zmieniło, kiedy
poznałem pewn± prze¶liczn± córkę emerytowanego pułkownika ;)

PS. Wojska Polskiego, dla ¶cisło¶ci.

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

Ludowego Wojska Polskiego ???

Data: 2012-08-07 23:24:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
wtorek, 7 sierpnia 2012 22:29. carbon entity 'Marek' <mwisniewski2008@googlemail.com>

Ludowego Wojska Polskiego ???

ZTCW zaczynał w Ludowym a kończył już w Wolnej Polsce ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-07 21:53:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:jvrmkh$h6g$3node1.news.atman.pl...
> [...]

Kiedyś też nie lubiłem puszystych kobiet, ale się to zmieniło, kiedy
poznałem pewną prześliczną córkę emerytowanego pułkownika ;)

Jest pewna różnica między puszystą kobietą, a spaślakiem zwanym tucznikiem słoninowym.

Data: 2012-08-07 13:30:35
Autor: Marek
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
On Aug 7, 9:53 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> napisał w
wiadomo¶cinews:jvrmkh$h6g$3node1.news.atman.pl...

> [...]

> Kiedy¶ też nie lubiłem puszystych kobiet, ale się to zmieniło, kiedy
> poznałem pewn± prze¶liczn± córkę emerytowanego pułkownika ;)

Jest pewna różnica między puszyst± kobiet±, a spa¶lakiem zwanym tucznikiem
słoninowym.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoj± karierę polityczn±".

 Ty chamie - jak smiesz tak nazywac polska kobiete ?

Data: 2012-08-08 07:56:05
Autor: Bogdan Idzikowski
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b8090d98-9107-4f81-823b-9abd3e78b3ebk21g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

==================================

Jeste¶ idiot± i nie wiesz o tym?
Je¶li gustujesz w spa¶lakach słoninowych, to twoja sprawa. A ta Grycanka taka jest. I nie polska kobieta, je¶li w polsce żyje 38 milionów żydów.
Ja nie gustuję w spa¶lakach słoninowych i piszę o tym, przymule!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-10 20:31:33
Autor: pluton
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
Wiktoria imponuje niezłymi cycami, a ma dopiero 16...

Ma 16 cyców ???

Nullification

Data: 2012-08-06 18:16:16
Autor: u2
W dniu 2012-08-06 16:47,  Observatore pisze:

...tylko bzykac:)))

http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,489992,iSort,5,iTime,1,iAId,30645

Takie puszyste mozna niezle bzykac dopoki sie koledzy nie dowiedza.
Podobnie jest z jazda maluchem.

Data: 2012-08-07 11:38:43
Autor: Marek Woydak
Dnia Mon, 06 Aug 2012 18:16:16 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Tobie została jedynie jazda maluchem. Bzykać to sobie możesz w sennych
marzeniach.

MW

Data: 2012-08-07 04:10:43
Autor: Marek
GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
On Aug 6, 4:47 pm, " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
...tylko bzykac:)))

http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,489992,iSort,5,iTime,1,iAI...

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Ciekawe, czy dobrze robia loda ?

Data: 2012-08-07 18:40:42
Autor: Przemysław M.

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !
Date: Mon, 6 Aug 2012 14:47:06 +0000 (UTC)

...tylko bzykac:)))

http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,489992,iSort,5,iTime,1,iAId,30645

Bzykaj, byzkaj. Tylko czy ty jeszcze masz czym staruszku?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-08-10 22:21:45
Autor: Ark Sempow
Dnia Tue, 7 Aug 2012 18:40:42 +0200, Przemysław M. napisał(a):

[...]

Sugerujesz, że trzeba mieć ch.. jak ¶wińska noga?

--
Ark Sempow
Władza przymusza nie tylko kiedy wzywa, ale także kiedy prosi

Data: 2012-08-08 04:32:29
Autor: MH
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

....tylko bzykac:)))

http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,489992,iSort,5,iTime,1,iAId,30645

Ależ prymitywnymprymitywem trzeba być, żeby tego typu w±tek zakładać na psp.
Pisorydzokatokaczolub może tylko takie co¶ wykombinować. MH --

GRYCANKI - nowe polksie gwaizdy !