GRYPA

Data: 2009-10-30 16:40:35
Autor: Prawusek
GRYPA
Ali-Oli  pomaga na powikłania grypowe!

1 główka czosnku
1-2 całe świeże jajka
szczypta soli
Szklanka oliwy lub oleju.

Zmiksować. Zażywać 3 do 4 x 1 łyżeczkę od herbaty dziennie.
Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!

Ten przepis z 2 - 4 ząbkami czosnku to wspaniały sos do kurczaka pieczonego
i innych mięs.

Data: 2009-10-30 13:41:31
Autor: Antenka
GRYPA
On 30 Paź, 16:40, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

Oliwę + jaja do herbaty? :D

Antenka

Data: 2009-10-30 22:23:48
Autor: raff
GRYPA
Antenka pisze:
[...]

jaja do herbaty ?

i to pomoze ?

R.

Data: 2009-10-30 14:34:05
Autor: Antenka
GRYPA
On 30 Paź, 22:23, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> Oliwę + jaja do herbaty? :D

jaja do herbaty ?

i to pomoze ?

R.

Polecam "Citro kapki" - krople z pestek gejfruta  są silnie
antybakteryjne, antywirusowe.

Antenka

Data: 2009-10-31 05:08:24
Autor: Prawusek
GRYPA

Antenka pisze:

> [...]

i to pomoze ?

R.

Polecam "Citro kapki" - krople z pestek gejfruta  są silnie

Jedno nie przeszkadza drugiemu. Majonez tez dobry i czytaj ze zrozumieniem.
Przepis dała mi córka z Hiszpanii - dobry na choroby dróg oddechowych.

Data: 2009-10-31 07:16:29
Autor: pluton
GRYPA
Polecam "Citro kapki" - krople z pestek gejfruta  są silnie
antybakteryjne, antywirusowe.

Antenka

A witamina C dziala swietnie jako srodek antykoncepcyjny.

Nalezy wsadzic pastylke miedzy kolana i tak trzymac.

Nullification

Data: 2009-10-31 16:27:57
Autor: raff
GRYPA
pluton pisze:
[...]

jednak wsadz jaja do herbaty.

R,

Data: 2009-10-31 17:38:01
Autor: pluton
GRYPA
> A witamina C dziala swietnie jako srodek antykoncepcyjny.
>
> Nalezy wsadzic pastylke miedzy kolana i tak trzymac.

jednak wsadz jaja do herbaty.

R,

a ty sobie cyce usmaz.

Nullification

Data: 2009-10-30 20:50:48
Autor: Polok_prawdziwy
GRYPA
Prawusek wrote:

[...]

Gupiś...!!!

- coto, Mason jezem, zebym cosnek zajodoł...!?

ŁOKOWITA i wewnentsno dezymfekco - to jest amtidotum na kozdom horobem...!!!

Łocywistałocywistość, na MSEMśWINTOM coniedzielem chodzić, łokrutnie silnie
siem modlić i na NOJśWINTSEŁOFIAROWANIE cosik ciepnońć...

Data: 2009-10-31 16:14:49
Autor: Adam
GRYPA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hcf222$22i$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kostka białego sera - chudego lub półtłustego, do tego 6 ząbków czosnku (wielkości orzechów laskowych), dwie duże łyzki gęstej smietany lub jogurtu, tochę soli. Dobrze zmieszać, do tego dwie pajdy razowego chleba z masłem "Osełka górska". Takie śniadanko lub kolację fasować co drugi dzień przez tydzień.
Żadna infekcja nie złapie.
PS. Czosnek nie jest trujący!
AC

GRYPA