GSM PLAY - się zapycha?

Data: 2009-05-30 12:01:24
Autor: J.F.
GSM PLAY - się zapycha?
On Fri, 29 May 2009 22:17:49 +0200,  Valdi.Pavlack wrote:
Mam jednak do szanownego grona (może lamerskie pytanie). Mianowicie jakie są
główne objawy tego, że sieć operatora w danym miejscu się "zapycha" (za duży
ruch)? Czy można uznać za taki objaw np. wycinanie max. 2 sekund tego co
mówi mój rozmówca?

Raczej nie - siec zasadniczo powinna byc tak zrobiona ze rezerwacje sa
lub przepustowosci jest zapas. Raczej uslyszysz zajetosc przy probie
dzwonienia jesli bedzie zapchana.

W mojej okolicy PLAY ładnie obstawił się nadajnikami GSM/UMTS.

A sprobuj wylaczyc UMTS. To moze miec zwiazek z szerokopasmowa
transmisja.

Ewentualnie banalnie - gdzies tam drzewo wyroslo i wchodzi w lacze
radiowe miedzy BTS :-)

J.

Data: 2009-05-30 12:50:31
Autor: Valdi.Pavlack
GSM PLAY - się zapycha?
"J.F." news:gm0225lt56929qddq6njj00f91rhljvjkq4ax.com

>W mojej okolicy PLAY ładnie obstawił się nadajnikami GSM/UMTS.

A sprobuj wylaczyc UMTS. To moze miec zwiazek z szerokopasmowa
transmisja.

Problem występuję na UMTSie oraz GSMie - sprawdzane na kilku telefonach.

Ewentualnie banalnie - gdzies tam drzewo wyroslo i wchodzi w lacze
radiowe miedzy BTS :-)

Stację UMTS widzę z okna pokoju :)
Stację GSM oddziela ode mnie jeden blok 7 piętrowy.
Wszystko pięknie śmigało przez kilka tygodni a dwa dni temu coś się zaczęło
psuć i wycinać mi po 2 - 3 sekundy z rozmowy. Oczywiście problem nie
występuję cały czas, ale jest dość irytujący.

Data: 2009-05-30 13:57:53
Autor: J.F.
GSM PLAY - się zapycha?
On Sat, 30 May 2009 12:50:31 +0200,  Valdi.Pavlack wrote:
"J.F." news:gm0225lt56929qddq6njj00f91rhljvjkq4ax.com
Ewentualnie banalnie - gdzies tam drzewo wyroslo i wchodzi w lacze
radiowe miedzy BTS :-)

Stację UMTS widzę z okna pokoju :)

Ale nie Ty, tylko czy owa stacja ma dobre lacze ze swoja centrala,
LAC, czy jak to sie tam nazywa ..

J.

GSM PLAY - się zapycha?