GSM stałe IP

Data: 2016-01-21 20:52:13
Autor: Adam
GSM stałe IP
Witajcie.

Potrzebne jest na jakiś niedługi czas rezerwowe łącze internetowe.

Priorytety:

1/ brak blokad portów - na łączach będą stać serwisy typu ftp czy RDP oraz VPN
2/ stały IP
3/ transfer no-limit

Warunek 1 jest bezwzględnie konieczny. Pozostałe mniej ważne.

Znajdzie się coś?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-21 20:44:45
Autor: masti
GSM stałe IP
Adam wrote:

[...]

http://iknowsomething.com/orange-lte-publiczny-adres-ip/
http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-ip
itd.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2016-01-22 00:34:31
Autor: Adam
GSM stałe IP
W dniu 2016-01-21 o 21:44, masti pisze:
Adam wrote:

[...]

Dzięki :)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-22 00:56:34
Autor: orzelg
GSM stałe IP
W dniu piątek, 22 stycznia 2016 00:34:31 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> http://iknowsomething.com/orange-lte-publiczny-adres-ip/
> http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-ip
> itd.

Dzięki :)

-- Pozdrawiam.

Adam

Tu masz jeszcze temat na forum jdtech
http://forum.jdtech.pl/Watek-najtansza-opcja-z-publicznym-ip

Na kartę NIC
Polecam Hamachi

Data: 2016-01-22 12:07:12
Autor: Adam
GSM stałe IP
Adam wrote:

[...]

Dzięki za link - przyda się.

Hamachi jest dość kapryśne, bywa problematyczne.
O ile mi wiadomo, wszystko przechodzi przez ich serwer, co znacznie zwalnia responsywność. Przy kilku otwartych VPN-ach i paru terminalach RDP może to już mieć znaczenie.

Ale ostatni raz z hamachi korzystałem kilka lat temu - może już coś się zmieniło. Wtedy jeszcze był problem: trzeba było mioeć jakieś oprogramowanie, więc nie można było spiąć np. dwóch routerów w dwóch lokalizacjach przez VPN many-many.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-22 05:47:24
Autor: orzelg
GSM stałe IP
W dniu piątek, 22 stycznia 2016 12:07:12 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]

Ale ostatni raz z hamachi korzystałem kilka lat temu - może już coś się zmieniło. Wtedy jeszcze był problem: trzeba było mioeć jakieś oprogramowanie, więc nie można było spiąć np. dwóch routerów w dwóch lokalizacjach przez VPN many-many.

Ale jeśli chcesz "po taniości" to jedyna opcja
Na forum którego linka podałem wcześniej była dyskusja o najtańszej opcji
Jak na razie najtaniej tylko Orange ale w opcji z umową daje dostęp z zewnątrz za 19,90

Data: 2016-01-22 21:27:01
Autor: Sebastian Biały
GSM stałe IP
On 2016-01-22 14:47, orzelg@gmail.com wrote:
Ale jeśli chcesz "po taniości" to jedyna opcja

Nie, jeszcze są tunele ipv6.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_IPv6_tunnel_brokers

Data: 2016-01-23 11:23:57
Autor: Adam
GSM stałe IP
On 2016-01-22 14:47, orzelg@gmail.com wrote:
Ale jeśli chcesz "po taniości" to jedyna opcja

Nie, jeszcze są tunele ipv6.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_IPv6_tunnel_brokers

Dzięki, koledzy.

Ale nie pisałem, że "po taniości".
Pisałem, że na niezbyt długi czas. Sam nie wiem, na ile - może tydzień, może dwa miesiące.
Stąd też nie chciałbym brać umowy na rok lub dłużej, bo w koszty będę mógł w zasadzie wpuścić tylko przez krótszy czas.

Natomiast jeśli są to koszty rzędu 20 czy 30 zł. za miesiąc nielimitowanego transferu, to mogę wziąć nawet bez faktury.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-27 12:54:37
Autor: Grzegorz Tomczyk
GSM stałe IP
W dniu 21.01.2016 o 20:52, Adam pisze:
2/ stały IP

IP zawsze jakiś jest, ale *adres* IP ma być stały.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2016-01-27 13:04:40
Autor: J.F.
GSM stałe IP
Użytkownik "Grzegorz Tomczyk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n8ab5v$86k$1@news.vectranet.pl...
W dniu 21.01.2016 o 20:52, Adam pisze:
2/ stały IP

IP zawsze jakiś jest, ale *adres* IP ma być stały.

Z tym "zawsze jest" to tez nie calkiem tak - zwykli klienci GSM wychodza przez proxy ... adres jest, ale dostepu nie ma.

J.

Data: 2016-01-27 19:37:26
Autor: Marek
GSM stałe IP
On Wed, 27 Jan 2016 13:04:40 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Z tym "zawsze jest" to tez nie calkiem tak - zwykli klienci GSM wychodza przez proxy ... adres jest, ale dostepu nie ma.

Raczej przez nat.

--
Marek

GSM stałe IP