GSM via HTC

Data: 2009-10-20 11:03:43
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i złapać nie może :-(

--
ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-10-20 10:33:59
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:03:43 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i złapać nie może :-(

Czasem tak odbija odbiornikowi. Najlepszy sposób - wyłączyć i włączyć
odbiornik GPS. Tzn zamknąć program i odpalić ponownie, GPS się włącza i
wyłącza automatycznie.
Pomaga równiez odpalenie na moment Google Maps (jeżeli masz transmisję
danych w telefonie) - w automagiczny sposób pomaga złapać fixa...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 12:38:49
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

5 minut się męczył ale złapał. I jedno muszę Ci przyznać: WM bije Symbiana o 10 długosci. Z pokorą przyznaję że miałeś rację a ja nie miałem racji. Ale jakbym potrzebował pomocy to mogę na Ciebie liczyć?

Data: 2009-10-20 11:45:07
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 12:38:49 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

5 minut się męczył ale złapał. I jedno muszę Ci przyznać: WM bije Symbiana o 10 długosci. Z pokorą przyznaję że miałeś rację a ja nie miałem racji. Ale jakbym potrzebował pomocy to mogę na Ciebie liczyć?

Tak, nie ma problemu
Start GPS bardzo przyśpiesza jak masz ściągnięty aktualny plik efemerydów
przy pomocy QuickGPS

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 13:01:45
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

Tylko żebym wiedział gdzie jest ten QuickGPS. Mam Touch Diamond 2 dni i niezbyt sobie z nim radzę. Za parę dni będzie lepiej.

Data: 2009-10-20 12:15:10
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 13:01:45 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Tylko żebym wiedział gdzie jest ten QuickGPS. Mam Touch Diamond 2 dni i niezbyt sobie z nim radzę. Za parę dni będzie lepiej.

Z pewnością jest w menu start. Zazwyczaj przychodzi też skonifgurowany jako
jeden ze skrótów w TouchFlo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 13:46:19
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

Tylko że ja mam Orange Menu. Tak mi potrzebne jak szankiel na kutasie, albo wrzód na dupie.

Data: 2009-10-20 12:48:32
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 13:46:19 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Tylko że ja mam Orange Menu. Tak mi potrzebne jak szankiel na kutasie, albo wrzód na dupie.

To sobie wyłącz i włącz touchflo - to kilka tapnięć piórkiem w control
panelu. Zalety WinMo właśnie najbardziej w Orange widać, inne telefony to muszą byc
flashowane, żeby ten badziew usunąć, tutaj to kilka sekund zajmuje.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 14:00:45
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

A jakieś szczegóły?
Ja się naprawdę na tym nie znam.

Data: 2009-10-20 13:06:53
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:00:45 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

A jakieś szczegóły?
Ja się naprawdę na tym nie znam.

No kurde.. najprościej jak się da, tak jak na pececie - Start -> Settings
-> Today -> Items
Odptaszkowujesz Orange, zaptaszkowujesz TouchFlo, OK i zrobione

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 14:35:17
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na słońce :-/

Data: 2009-10-20 12:45:29
Autor: Olgierd
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:35:17 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

[...]

Chyba nawet ja już zrozumiałem, chociaż od windowsa ogólnie trzymam się z daleka ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-20 14:49:27
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
Olgierd ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

No to niezły jesteś. Ja to znajdę za jakiś czas.

Data: 2009-10-20 14:09:35
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:35:17 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na słońce :-/

Bosz.. a to można jeszcze bardziej łopatologicznie? W każdym Windows masz
menu start, zarówno stacjonarnym jak i mobilnym:
http://www.winmobiletech.com/kuvat/StartMenuPrograms.bmp.png
jak widzisz, jest tam pozycja SETTINGS, to jest odpowiednik Panelu
Kontrolnego z peceta.
w panelu masz pozycję Today:
http://www.beauvais1.com/wp-content/uploads/settings_personal_phone.png
gdzie na zakładce items masz to co jest wyświetlane na ekranie:
http://www.winmobiletech.com/072006MAPIHack/DisableMessagingTodayPlugin.bmp.png
odptaszkuj Orange i zaptaszkuj touchflo.

A w ogóle to powinieneś zacząć od tego:
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=7289
jest lekko nieaktualne, ale mimo wszystko

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 13:20:20
Autor: Olgierd
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:09:35 +0100, Waldek Godel napisał(a):

A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na
słońce :-/

Bosz.. a to można jeszcze bardziej łopatologicznie?

Zaraz zacznie się flejm, że po to właśnie jest ifołn, żeby nie trzeba było niczego tłumaczyć ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-20 18:39:51
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

A to już zależy od iStrybyszewskiego ;-)

Data: 2009-10-20 18:44:41
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na
słońce :-/

Bosz.. a to można jeszcze bardziej łopatologicznie?

Waldek nie denerwuj się, ja ten system mam dopiero drugi dzień. Ty go masz od lat, dlatego dla Ciebie jest banalnie prosty. Mogę Cię prosić o odrobinę wyrozumiałości?

Data: 2009-10-20 17:53:35
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 18:44:41 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Waldek nie denerwuj się, ja ten system mam dopiero drugi dzień. Ty go masz od lat, dlatego dla Ciebie jest banalnie prosty. Mogę Cię prosić o odrobinę wyrozumiałości?

Ale przypatrz się temu co napisałem wcześniej, inni też ci już napisali, że
było to wystarczająco łopatologicznie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 19:07:32
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

Waldemarze szanowny ,zrozum że przejście z Symbiana na WM musi zająć trochę czasu. A teraz coś z zupełnie innej beczki. Jak oceniasz mój sprzęt? Touch Diamond.

Data: 2009-10-20 18:12:46
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 19:07:32 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Waldemarze szanowny ,zrozum że przejście z Symbiana na WM musi zająć trochę czasu. A teraz coś z zupełnie innej beczki. Jak oceniasz mój sprzęt? Touch Diamond.

Słaba bateria - będziesz się musiał przyzwyczaić.
Delikatny ekran, łatwo się rysuje, w pudełku powinna być folia, chyba, że
oryncz przyoszczędził.
Reszta jest całkiem sympatyczna, można się pokusić o wrzucenie dobrego
WM6.5 z xda-dev żeby być w miarę na czasie.
No ale to zabawy jak opanujesz wyższą szkołę jazdy, na razie rusz z miejsca
:-)

Aha - jeżeli orynczowa obudowa jest taka jak niebrandowanych, tzn z tymi
diamentowymi zagięciami z tyłu, to ostrożnie z kładzeniem tego na twardych
powierzchniach, na krawędziach będzie obłaziło.
Diamond ma kilka fajnych smaczków, np. reakcja na wyjęcie piórka podczas
rozmowy
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-20 19:41:28
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

Już się przyzwyczaiłem.

Delikatny ekran, łatwo się rysuje, w pudełku powinna być folia,
chyba, że oryncz przyoszczędził.

Nie ma.

Reszta jest całkiem sympatyczna, można się pokusić o wrzucenie dobrego
WM6.5 z xda-dev żeby być w miarę na czasie.
No ale to zabawy jak opanujesz wyższą szkołę jazdy, na razie rusz z
miejsca :-)

Ale na to daj mi trochę czasu. Wszak nie od razu Rzym zbudowano.

[...]

Nigdy nie dbałem o moje sprzęty. On ma działać, a nie wyglądać.

Data: 2009-10-20 23:30:02
Autor: Viator
GSM via HTC
On Tue, 20 Oct 2009 19:41:28 +0200, ALEX Przekliniak <kill@spamers.us>  wrote:

Nigdy nie dbałem o moje sprzęty. On ma działać, a nie wyglądać.

Haha, to zes sobie wybral telefon :)
Obstawiam, ze za tydzien zacznie cie szlag trafiac :)
Mialem trzy telefony z Symbianem i nie wykluczam kolejnego.
Diamond jest moim pierwszym z WM i wiem, ze juz nigdy nie kupie niczego z  tym gownem w srodku.

Data: 2009-10-21 06:47:14
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
Viator ni au koto ha itsumo tanosii

Nigdy nie dbałem o moje sprzęty. On ma działać, a nie wyglądać.

Haha, to zes sobie wybral telefon :)

Coś nie tak z nim?

Obstawiam, ze za tydzien zacznie cie szlag trafiac :)

No i co z tego?

Mialem trzy telefony z Symbianem i nie wykluczam kolejnego.
Diamond jest moim pierwszym z WM i wiem, ze juz nigdy nie kupie
niczego z tym gownem w srodku.

Miałem Symbiana i też musiałem się go nauczyć. A WM ma jedną niezaprzeczalną zaletę: nie pozwala moim szarym komórkom zgnuśnieć. Jest ciężki, upierdliwy i męczący. Ale czegoś takiego chciałem :-D

Data: 2009-10-21 10:13:47
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Wed, 21 Oct 2009 06:47:14 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Miałem Symbiana i też musiałem się go nauczyć. A WM ma jedną niezaprzeczalną zaletę: nie pozwala moim szarym komórkom zgnuśnieć. Jest ciężki, upierdliwy i męczący. Ale czegoś takiego chciałem :-D

Tak samo ciężki upierdliwy i męczący był dla ludzi BMW 7 ze swoją obsługą,
zwłaszcza po przesiadce z Golfa II :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-21 13:10:08
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
[...]

A jakie ma to znaczenie? Najważniwjsze jest to że mam HTC :-D

Data: 2009-10-21 18:59:50
Autor: Viator
GSM via HTC
On Wed, 21 Oct 2009 06:47:14 +0200, ALEX Przekliniak <kill@spamers.us>  wrote:

Haha, to zes sobie wybral telefon :)

Coś nie tak z nim?

Owszem, jest wolny i slabo responsywny.
I od czasu do czasu zdarza sie, ze aplikacja, ktorej chcesz akurat uzyc,  nie dziala albo dziala zle.

Obstawiam, ze za tydzien zacznie cie szlag trafiac :)

No i co z tego?

Heh, no w zasadzie nic. Rozumiem, ze bycie wyprowadzanym z rownowagi to  twoje hobby.

[...]

No coz, niektorzy lubia sie palowac.
Dla mnie stopien skomplikowania WM nie jest jego wada, zwlaszcza, ze nie  jest on wcale taki duzy, to nie rocket science.
Najwiekszym problemem jest to, ze uzywajac WM nie cwiczy sie szarych  komorek, tylko raczej trzymanie nerwow na wodzy.
Zrozumiesz, jak kiedys bedziesz musial cos szybko za pomoca tego  urzadzenia zrobic. Nie daj boze dwa razy z rzedu.

Data: 2009-10-21 18:03:39
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Wed, 21 Oct 2009 18:59:50 +0200, Viator napisał(a):

[...]

Rozumiem, że twoim idealnym samochodem jest maluch albo golf II? Bo tam nie
ma żadnych urządzeń, które mogłyby nie działać jak trzeba, są odpowiednio
nieskomplikowane i nie trzeba się z tym pałować?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-21 19:53:14
Autor: Viator
GSM via HTC
On Wed, 21 Oct 2009 19:03:39 +0200, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info>  wrote:

[...]

Wielokrotnie zarzucales innym brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem.
Przeczytaj jeszcze raz to, co napisalem. Czy narzekam, ze WM ma za duzo  funkcji albo ze jest zbyt skomplikowany?

Data: 2009-10-21 18:55:39
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Wed, 21 Oct 2009 19:53:14 +0200, Viator napisał(a):

Wielokrotnie zarzucales innym brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem.
Przeczytaj jeszcze raz to, co napisalem. Czy narzekam, ze WM ma za duzo  funkcji albo ze jest zbyt skomplikowany?

Zrozumiałem, że masz jakąś fobię po obcowaniu z jakimś dziwnym
prehistorycznym urzadzeniem, które być może nawet było spieprzone.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-21 19:57:34
Autor: Viator
GSM via HTC
On Wed, 21 Oct 2009 19:55:39 +0200, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info>  wrote:

Zrozumiałem, że masz jakąś fobię po obcowaniu z jakimś dziwnym
prehistorycznym urzadzeniem, które być może nawet było spieprzone.

Ponownie klania sie umiejetnosc, o ktorej wspominalem.
Pisalem, ze mam Diamonda.

Data: 2009-10-21 18:59:09
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Wed, 21 Oct 2009 19:57:34 +0200, Viator napisał(a):

Ponownie klania sie umiejetnosc, o ktorej wspominalem.
Pisalem, ze mam Diamonda.

I ten Diamond cię tak strasznie nie lubi? Oj.. ty to masz przerąbane.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-21 20:06:12
Autor: Viator
GSM via HTC
On Wed, 21 Oct 2009 19:59:09 +0200, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info>  wrote:

Ponownie klania sie umiejetnosc, o ktorej wspominalem.
Pisalem, ze mam Diamonda.

I ten Diamond cię tak strasznie nie lubi? Oj.. ty to masz przerąbane.

Cos sensownego jeszcze masz do powiedzenia?
Diamond jest wolny, wolny i jeszcze raz wolny, reaguje na nacisniecie  klawiszy z baaaardzo duzym opoznieniem, jesli mamy wlaczony BT w trybie  "widoczny" przyjmowane sa wszystkie pliki jak leci, TouchFlo ma rozna  czulosc ekranu w zaleznosci od zakladki, raporty doreczenia przychodza  jako wiadomosci, telefon zaczyna dzwonic przy drugim sygnale,  niejednokrotnie najpierw dzwonkiem domyslnym, a dopiero pozniej  przypisanym do kontaktu, kolko do zoomowania dziala tylko w Operze z romu,  w zainstalowanej nowej wersji juz nie, co jakis czas trzeba zrobic soft  reset, zeby moc korzystac.

Data: 2009-10-21 19:07:38
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Wed, 21 Oct 2009 20:06:12 +0200, Viator napisał(a):

[...]

Ojej.. jakiś ty biedny. Jakbym nie miał Diamonda to może bym ci nawet
uwierzył.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-21 20:10:54
Autor: Viator
GSM via HTC
On Wed, 21 Oct 2009 20:07:38 +0200, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info>  wrote:

Ojej.. jakiś ty biedny. Jakbym nie miał Diamonda to może bym ci nawet
uwierzył.

Napiszesz w koncu cos sensownego?
Jak rozumiem kwestionujesz wszystkie zarzuty?

Data: 2009-10-21 19:19:37
Autor: Waldek Godel
GSM via HTC
Dnia Wed, 21 Oct 2009 20:10:54 +0200, Viator napisał(a):

Napiszesz w koncu cos sensownego?
Jak rozumiem kwestionujesz wszystkie zarzuty?

Zarzuty? A gdzie były? Masz na myśli ten bełkot człowieka który nawet nie
umie swojego własnego urządzenia używać i wini za to urządzenie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-22 05:19:48
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
Viator ni au koto ha itsumo tanosii

Haha, to zes sobie wybral telefon :)

Coś nie tak z nim?

Owszem, jest wolny i slabo responsywny.

Jaki?

I od czasu do czasu zdarza sie, ze aplikacja, ktorej chcesz akurat
uzyc, nie dziala albo dziala zle.

Jak na razie wszystkie działają.

Obstawiam, ze za tydzien zacznie cie szlag trafiac :)

No i co z tego?

Heh, no w zasadzie nic. Rozumiem, ze bycie wyprowadzanym z rownowagi
to twoje hobby.

Moim hobby jest poznawanie nowych systemów. Nawet tak upierdliwych jak WM.

[...]

Przesadzasz.

Zrozumiesz, jak kiedys bedziesz musial cos szybko za pomoca tego
urzadzenia zrobic. Nie daj boze dwa razy z rzedu.

Pożyjemy zobaczymy. Na razie jestem zadowolony.

--
ALEX John Calder, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-10-21 10:20:04
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

A w ogóle to powinieneś zacząć od tego:
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=7289
jest lekko nieaktualne, ale mimo wszystko

Waldek, skoro poradziłem sobie z Windowsem 95/98/Me/2000/XP to znaczy że z Mobile też sobie poradzę. To tylko kwestia czasu.

Data: 2009-10-20 11:37:08
Autor: tomaa33
GSM via HTC
Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:hbjvgv$5ph$1inews.gazeta.pl...
Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i złapać nie może :-(

Tak długo dopóki nie wyjdziesz na dwór.

Data: 2009-10-20 12:40:28
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
tomaa33 ni au koto ha itsumo tanosii

Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i
złapać nie może :-(

Tak długo dopóki nie wyjdziesz na dwór.

Pierdoły opowiadasz, mój złapał w banku = bloku.

Data: 2009-10-24 16:52:36
Autor: Jacek Osiecki
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:37:08 +0200, tomaa33 napisał(a):
Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości
Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i złapać nie może :-(
Tak długo dopóki nie wyjdziesz na dwór.

A u nas w Krakowie dopiero jak wyjdziesz na pole :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

GSM via HTC