GSM via HTC

Data: 2009-10-20 11:37:08
Autor: tomaa33
GSM via HTC
Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:hbjvgv$5ph$1inews.gazeta.pl...
Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i złapać nie może :-(

Tak długo dopóki nie wyjdziesz na dwór.

Data: 2009-10-20 12:40:28
Autor: ALEX Przekliniak
GSM via HTC
tomaa33 ni au koto ha itsumo tanosii

Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i
złapać nie może :-(

Tak długo dopóki nie wyjdziesz na dwór.

Pierdoły opowiadasz, mój złapał w banku = bloku.

--
ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-10-24 16:52:36
Autor: Jacek Osiecki
GSM via HTC
Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:37:08 +0200, tomaa33 napisał(a):
Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości
Jak długo odbiornik GPS szukać może sygnału? Mój łapie łapie i złapać nie może :-(
Tak długo dopóki nie wyjdziesz na dwór.

A u nas w Krakowie dopiero jak wyjdziesz na pole :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

GSM via HTC