GSR - jak zmienić ustawienia zegarka ?

Data: 2009-10-29 04:53:31
Autor: Atlobek
GSR - jak zmienić ustawienia zegarka ?
przytrzymaj pare sekund jeden przycisk, albo drugi, albo oba na raz.
powinienes wejsc do trybu ustawien. a jak nie kontaktuje ten przycisk
to o 12:00 (albo jak u mnie w fazerze o 01:00) odlacz akumulator na
sekunde ;)

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

Data: 2009-10-29 13:13:41
Autor: Andy77
Użytkownik "Atlobek" <atomek@data.pl> napisał w wiadomości news:4a889edd-5665-48f1-b6ba-b1615e4f502cw19g2000yqk.googlegroups.com...
przytrzymaj pare sekund jeden przycisk, albo drugi, albo oba na raz.
powinienes wejsc do trybu ustawien. a jak nie kontaktuje ten przycisk

Toż piszę że próbowałem ;) przyciski kontaktują, zmienia się tryb kompa, również da się zresetować liczniki dzienne drugim przyciskiem.

to o 12:00 (albo jak u mnie w fazerze o 01:00) odlacz akumulator na sekunde ;)

No tak, to jest wyjście hehe.

--
Andy77
-= GG#: 4038722