GSX-R

Data: 2009-06-16 10:42:18
Autor: Cyrus
GSX-R
Witam

Może ktoś mi powiedzieć czy rama od GSX-R 600 K6/K7 jest taka
sama jak w 750 K6/K7  ??

Pozdrawiam

Data: 2009-06-16 10:59:24
Autor: Kuczu
GSX-R
Cyrus pisze:
Witam

Może ktoś mi powiedzieć czy rama od GSX-R 600 K6/K7 jest taka
sama jak w 750 K6/K7  ??

Tak, sa takie same.
http://tinyurl.com/mwdx4b
http://tinyurl.com/njvd2q

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
z kierownica z innej bajki

Data: 2009-06-16 11:23:16
Autor: KJ Siła Słów
GSX-R
Kuczu pisze:

Może ktoś mi powiedzieć czy rama od GSX-R 600 K6/K7 jest taka
sama jak w 750 K6/K7  ??

Tak, sa takie same.
http://tinyurl.com/mwdx4b
http://tinyurl.com/njvd2q

Wg mnie tez sa takie same, ale warto miec jakis dowod, bo w modelach k1 tez wygladaja tak samo i sa te same dla 600 i 750 ale juz 1000 jest z grubszego aluminium.

KJ

Data: 2009-06-16 11:51:17
Autor: de Fresz
GSX-R
On 2009-06-16 11:23:16 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:
Tak, sa takie same.
[...]

Szpecem nie jestem, ale się mi zapamiętało, że zawsze (znaczy od paru lat ;-) tak było w Gixxerach - 600 i 750 to bliźniacze konstrukcje (poza silnikiem ofkors), a litry zupełnie inne (rama, zawiasy, plastiki itepe).

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-16 12:21:34
Autor: Kuczu
GSX-R
de Fresz pisze:

Szpecem nie jestem, ale się mi zapamiętało, że zawsze (znaczy od paru lat ;-) tak było w Gixxerach - 600 i 750 to bliźniacze konstrukcje (poza silnikiem ofkors)

Poza silnikiem i zawiasami. Reszta to, ident fident, to samo.

--

www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-06-16 12:23:54
Autor: Kuczu
GSX-R
KJ Siła Słów pisze:

tez wygladaja tak samo i sa te same dla 600 i 750 ale juz 1000 jest z grubszego aluminium.

A kto tu pisal o tysioncu ? Tysionc ma zawsze inna rame, grubsza, mocniejsza i ciut wieksza.