GT5

Data: 2010-12-15 02:28:21
Autor: Dentarg
GT5
Cześć,

Widzę, na grupie raczej zachwyt GT5.

Mam jedno pytanie, bo nie wiem czy mam uszkodzoną konsolę, czy ta gra
ma pewne braki.

Podczas wyścigów, gdy na ekranie widzę kilku (3+) przeciwników zaczyna
się jazda żabką (na prostej tego nie ma, ale zakręt czy szykana i jest
zawsze). Wygląda jakby momentami fps spadało poniżej 10. Sterowanie w
takim momencie jest dość słabe i często kończy się poślizgiem albo
uderzeniem w barierkę.
Ogólnie w takich momentach gra jest niegrywalna. Podobny efekt jest,
jak za mną jedzie paru przeciwników. Nie wiem czy to AI tak obciąża
konsolę
czy malowanie paru samochodów na ekranie.

A co do samej gry.
To tryb kariery jest super, special eventy, licencje i zawody A-spec
dużo lepsze niż kariera w F3.
Rynek używanych aut też spoko.

Co denerwuje, to mimo lvl14 totalny brak uszkodzeń. Przed chwilą
widziałem w necie, że uszkodzenia są od lvl20 a pełne uszkodzenia od
lvl40. Bez sensu.
Jak ktoś nie lubi uszkodzeń to niech sobie wyłączy, nie rozumiem po co
to blokować całkiem. Dobrze, że można przynajmniej wyłączać ABSy, ESP,
itp badziewia.

Co do poziomu symulacji, to jest IMHO podobny jak w F3, ale w
porównaniu do jazdy moją biedną Corsą nie jest to aż tak bardzo
realistyczne, jak chociażby rFactor. Nie jest to na pewno Arcade, ale
też pełną symulacją bym tego nie nazwał.

Bardzo wkurzająca rzecz, to instalacja. Komunikat, że będzie trwać 30
minut, a trwała 1,5h ... geez.

Sterowanie na padzie, też nie jest rewelacyjne, ale to raczej mój
problem, bo na padzie gram słabo ;). Chociaż w F3 grało mi się sporo
lepiej (pewnie z racji innego pada do x0).

Tak czy siak, pewnie będę się w to zagrywać w każdej wolnej chwili,
czekając aż się pojawią moje ulubione bryczki u sprzedawcy używek..
Nawet rozważam pomału zakup Driving Force GT ;)

Świetna sprawa, import samochodów z wersji PSP. Co prawda tylko do
arcade, ale zawsze miły akcent.

pzdr,
Dentarg

GT5