GT5 time trial.

Data: 2009-12-19 04:24:01
Autor: Dentarg
GT5 time trial.
Wczoraj w newsach z PSN wpadł mi w oczy GT5 time trial. Ale z racji
grania w GoW nawet na to nie spojrzalem.

Dziś się zainteresowałem, i ściągnąłem to. Dziwne, że jeszcze nikt na
grupie nie komentował, demko Forza'y 3 miało szybszy odzew ;).

Tak na szybko. Grafika nie powala. Modele samochodów (są aż dwa) na
pierwszy rzut oka lepsze niż w Forza (porównanie do gry MS jest
naturalne, to podobno najlepsze gry wyścigowe na rynku na obecną
generację konsol). Grafika otoczenia jest IMHO jakby gorsza niż w F3,
chociaż u konkurencji jest bardziej cukierkowa co też realne nie jest.
Droga jakby mniej asfaltowa, ale może to zależy od toru. Podoba mi się
natomiast ghost car, fajnie wygląda.

A model sterowania jest dla mnie jakiś dziwny. Po pierwsze bardzo
prosty (wszystkie pomagaczki off) a jeździ się jak po sznurku
(tuningowany 370Z), po drugie nie jestem w stanie powiedzieć, na które
koła napęd ma to auto z dema. W F3 czy nawet GT PSP jestem w stanie to
powiedzieć po 3-4 zakrętach. Tutaj nie mam pojęcia. Co więcej w
pozostałych dwóch mogę powiedzieć nawet gdzie jest silnik, tutaj nic
takiego się nie czuje.

Tylko 3 kamery, brak z maski, to mnie boli, mam nadzieję że w pełnej
wersji będzie więcej.

Zniszczenia ... jakie zniszczenia? Przecież Nissany się nie psują,
nawet jak walnie się czołówkę z prędkością 250kmph w beton. Parę
bączków, odbijamy się jak piłeczka i można jechać dalej. Wiem, że
zniszczenia w F3 nie są realne (w realu miałem małe spotkanie z
betonem przy prędkości 20kmph). Ale całkowity brak uszkodzeń, w grze,
która niby ma być symulatorem. Ja wysiadam.

Ripley'e wyglądają zacnie, ale chyba gorzej niż w F3, nie widziałem
telemetrii, mimo że i tak spece z grupy twierdzą, że ta z F3 jest
biedna (tak wiem rFactor ma lepszą ;).

Mam ogólnie mieszane uczucia. Model jazdy mnie nie kręci w GT5, GT4
miało IMHO lepszy, choć trudno powiedzieć na podstawie 2 aut, grafika
i fajna i nie. Demo w każdym razie gorsze niż demo F3, to na pewno.

Pewnie i tak pełną wersję kupię, jak się nie spodoba to poleci na
allegro. Ale spodziewałem się czegoś więcej.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-12-19 14:14:28
Autor: Katanka
GT5 time trial.
Dentarg wrote:
Dziś się zainteresowałem, i ściągnąłem to. Dziwne, że jeszcze nikt na
grupie nie komentował, demko Forza'y 3 miało szybszy odzew ;).

Jest komentowane od dawna :) Moja wrażenia tutaj:

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2644.msg73155.html#msg73155

Reszty? Przeczytaj cały wątek.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-12-19 12:14:04
Autor: Dentarg
GT5 time trial.
On 19 Gru, 14:14, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Jest komentowane od dawna :) Moja wra enia tutaj:

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2644.msg73155.html#msg73155

Reszty? Przeczytaj ca y w tek.

Przeczytałem i do końca nie zrozumiałem.

A) Twoja opinia potwierdza, że jesteś fanbojem ps3 ;). Gierka jest
średnia, a strasznie się zachwycasz. Szczególnie fizyką, która jest
conajmniej dziwna. Jakie masz auto w realu?
B) Piszecie o jakichś odległych miejscach w rankingu (możliwe, że mam
inny ranking), ale czerwonym autkiem po 6 okrążeniach udało mi się
mieć miejsce ok. 3700, a jestem
casual playerem, czarnym 3 okrążenie i ranking koło 2500.

Fora jakoś mnie przerażają ;), niestety ostatnio usenet umiera przez
fora na www, bo są łatwiejsze w obsłudze ;)).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-12-19 21:19:21
Autor: Katanka
GT5 time trial.
Dentarg wrote:
[...]

Gdyby nie była zachwycająca, to bym się nie zachwycał.

Szczególnie fizyką, która jest
conajmniej dziwna. Jakie masz auto w realu?

Mondeo 2.5 Turbo benzyna zchipowany na 250 koni. Zamówiona tez Kuga z tym samym silnikiem, będzie czipowana po przejechaniu 1500-2000 km.

[...]

Na jakie Państwo masz zarejestrowane konto na konsoli? Jesli na UK, to jestes o wiele lepszy, jeśli na PL, to miejsce w rankingu nam nie powie nic, bo każdy kraj ma oddzielny ranking. Podaj swój czas czerwonym autkiem, porównamy.

Fora jakoś mnie przerażają ;), niestety ostatnio usenet umiera przez
fora na www, bo są łatwiejsze w obsłudze ;)).

Nie tylo łatwiejsze, ale dające dużo większe mozliwości podczas edycji i formatowania. Dlatego na newsy prawie juz nie zaglądam. zresztą większość starej gwardii prgk przemiosła się na forum Polygamii.

Data: 2009-12-20 01:54:10
Autor: SN .. AP
GT5 time trial.
Przepiekna giera bedzie - model jazdy jest szokujaco perfekcyjny jak dla mnie. Zwlaszcza jak all jest OFF.
Mam tylko SixAxis'a i z wielkim trudem wlazlem na 998 miejsce czarnym nissanem (gralem okolo 30 minut).
Szkoda troszke ze playerzy na padach nie maja wlasnej klasyfikacji bo w sumie nie ma sie szans z kierownicami.
Ale jeden Piotrus z Polski wykrecil 4 miejsce - zdrowy czas zaladowal mi az 4 sekundy : D
Ja tam powiem jedno - dla tej 1 gry kupilem PS3 no i dla prologu tez, a inne gry mnie w ogole nie interesuja : ]
A forze to se mozna porownywac z need for speedami a nie z GT5 :P
Forza sie nie umywa i nie dorasta do pięt GT5!

Data: 2009-12-20 01:58:55
Autor: Dentarg
GT5 time trial.
On 20 Gru, 01:54, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:
Przepiekna giera bedzie - model jazdy jest szokujaco perfekcyjny jak dla
mnie. Zwlaszcza jak all jest OFF.
Dziwne, miałem wszystko off na czarnym aucie i jazda jak po sznurku,
może za mało dynamicznie jechałem.

Ale jeden Piotrus z Polski wykrecil 4 miejsce - zdrowy czas zaladowal mi az
4 sekundy : D
Wczoraj był Polak na 2 miejscu.

[...]
Ja mam odmienne zdanie, model jazdy lepszy w Forza a i zniszczenia
(choć nie mają wiele z realnymi), są w Forza lepsze ;).
Ja konsole Ps3 i X0 kupiłem, żeby móc wybierać najlepsze gry (łącznie
z exclusive'ami) i jeśli chodzi o wyścigi to Forza3 na razie
jest lepsza. I tak pewnie pełne GT5 zawita na moim PS3, ale na razie
nie widzę szansy, żeby grać w to zamiast F3.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-12-20 11:10:50
Autor: Katanka
GT5 time trial.
Dentarg wrote:

Ja mam odmienne zdanie, model jazdy lepszy w Forza a i zniszczenia
(choć nie mają wiele z realnymi), są w Forza lepsze ;).

Jechałes czarnym, to auto faktycznie jest przystosowane do jazdy na torze. Przejedź się seryjnym, czerwonym, a zmienisz zdanie :)

Ja konsole Ps3 i X0 kupiłem, żeby móc wybierać najlepsze gry (łącznie
z exclusive'ami) i jeśli chodzi o wyścigi to Forza3 na razie
jest lepsza.

Bo to tylko Time Trial, który ma pokazać jaki krok zrobili do przodu w samej fizyce pracy samochodu. Dla mnie ta różnica w porównaniu do GT5p czy GT4 jest kolosalna! Wyjdzie pełna, zaimplementują zniszczenia, pogadamy.

Data: 2009-12-20 02:46:39
Autor: Dentarg
GT5 time trial.
On 20 Gru, 11:10, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Dentarg wrote:
> [...]

Jechałes czarnym, to auto faktycznie jest przystosowane do jazdy na torze.
Przejedź się seryjnym, czerwonym, a zmienisz zdanie :)
Czerwonym też jeździłem, i przesiadłem się w czarnego.
Ale dziś za Twoją poradą pojeździłem czernowym. Fakt trudniej się nim
jeździ niż czarnym, sporo trudniej.
Ale bączka nie wykręciłem, mimo że dziś zacząłem jeździc trochę
agresywniej.
Rzeczywiście da się wyczuć, ze to auto z napędem na tył, ale być może
to kwestia autosugestii :).
Chociaż chyba raczej tego, że wcześnie jeździłem za spokojnie.

Jest jeszcze inna możliwość, Nissan 370Z jest po prostu tak zajebistym
autkiem, że prowadzi się świetnie.
Nie jeździłem nim w rzeczywistości, więc może dlatego wydaje mi się
model sterowania nierealny.
W takim razie trzeba poczekać na pełną wersje i samochody, którymi
jeździłem w realu.

Bo to tylko Time Trial, który ma pokazać jaki krok zrobili do przodu w samej
fizyce pracy samochodu. Dla mnie ta różnica w porównaniu do GT5p czy GT4 jest
kolosalna! Wyjdzie pełna, zaimplementują zniszczenia, pogadamy.
Prologa nie widziałem, nie mam zwyczaju płacić za dema.
A jeśli TT jest czymś czym dla Forza3 było demo wypuszczone na XBL, to
jeśli skok będzie taki jak między demem F3 a pełną grą, to GT5 będzie
nadal słabe ;).
Demo F3 IMHO było tym co pełna gra, tyle że z 1 trasą i 6 (bodaj)
autami.

pzdr,
Dentarg

Data: 2010-01-27 07:30:17
Autor: spaceman
GT5 time trial.
Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote:
Jest jeszcze inna możliwość, Nissan 370Z jest po prostu tak zajebistym
autkiem, że prowadzi się świetnie.

Dokladnie tak jest. Moj znajomy ma i sobie jezdze czasem, to auto po prostu
rzadzi. Zreszta robi lepsze czasy niz veyron i robi jak chce chociazby
hayabuse, a z motorem latwo wygrac na prostej sie nie da :-)

--
spaceman

Data: 2009-12-20 05:16:24
Autor: Marcin
GT5 time trial.
W dniu 2009-12-20 01:54, SN .. AP pisze:
[...]

Widać nie grałeś w Forze 3, ciekawe jest zacietrzewienie fanboy'ów 80 procent ludzi na forach twierdzi, że GT:P jest chu..steczkowa,a ci swoje to samo z "demem" GT obecnie dostępnym na psn. Ciekawy temat na pracę mgr z psychologii, obiektów badań co niemiara na forach (poligamia,ps3site), i czasami na grupach dysk., patrz->Katanka

Data: 2009-12-20 08:17:11
Autor: Katanka
GT5 time trial.
Marcin wrote:

80
procent ludzi na forach twierdzi, że GT:P jest chu..steczkowa,a ci
swoje to samo z "demem" GT obecnie dostępnym na psn.

Ano własnie, że jest zupełnie inaczej. GT5p i GT5TT to dwa zupełnie inne modele jazdy. Kto tego nie widzi/czuje z tym nawet dyskutowac nie ma sensu. Mam pytanie, grałeś w obie pozycje? Podaj swój czas okrążenia czerwonym Nissanem.

Data: 2010-01-07 03:21:24
Autor: Chory
GT5 time trial.

"Marcin" <babel77@toya.net.pl> wrote in message news:hgk874$pqg$1node2.news.atman.pl...

Widać nie grałeś w Forze 3, ciekawe jest zacietrzewienie fanboy'ów 80 procent ludzi na forach twierdzi, że GT:P jest chu..steczkowa,a ci swoje to samo z "demem" GT obecnie dostępnym na psn.

Widac tylko 20% lubi symulatory.

Ciekawy temat na pracę mgr z psychologii

A po co tu pisac prace jak mozna sedno w jednym zdaniu zmiescic:
Jeden lubi pomarancze, drugi - jak mu nogi smierdza. Wsio.

Ktora gra jest lepsza - kwiestia gustu.
Ktora jest lepszym symulatorem - GT5TT bez dwoch zdan.

--
Chory
PSN: Chory_PL

Data: 2009-12-20 01:55:06
Autor: Dentarg
GT5 time trial.
On 19 Gru, 21:19, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Gdyby nie była zachwycająca, to bym się nie zachwycał.
W sumie o gustach się nie dyskutuje, masz pełne prawo żeby się
zachwycać.
Jest pare elementów, które mogą zasługiwać na zachwyt.

> Szczególnie fizyką, która jest
> conajmniej dziwna. Jakie masz auto w realu?
Mondeo 2.5 Turbo benzyna zchipowany na 250 koni. Zamówiona tez Kuga z tym samym
silnikiem, będzie czipowana po przejechaniu 1500-2000 km.
W pytaniu chodziło o to jakim autem jeździłeś/jeździsz na codzień, nie
chodziło o przechwalanie się ;).
Ale jeśli masz Mondzia (zacna maszyna) - jaki ma moment po chipowaniu?
- to powinieneś wiedzieć jak się jeździ
prawdziwym samochodem. Ja moim maleństwem z 70KM i 170Nm momentu
szybciej kręcę bączka niż tym nissanem w GT5TT.
A nissan ma napęd na tył (wyczytałem w necie - bo w grze nijak tego
nie widać), więc powinien kręcić szybciej.
Model sterowania dla mnie nie jest zbyt podobny do realnego, ale to
moja opinia potwierdzona raptem 12kkm.
Dla mnie ten z Forzy jest lepszy i tyle. Lepszy w sensie bardziej
podobny do realnego.

[...]
Na PL oczywiście, w końcu jestem z PL a to nie x0 ;).
Czas mogę podesłać jak włączę konsolę. Ale czerwone to coś poniżej 2
minut,
a czarne 1:43:cośtam.

Nie tylo łatwiejsze, ale dające dużo większe mozliwości podczas edycji i
formatowania. Dlatego na newsy prawie juz nie zaglądam. zresztą większość starej
gwardii prgk przemiosła się na forum Polygamii.
Znaczy, że tekst trzeba sformatować aby można było przekazać swoją
myśl? ;)

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-12-20 11:24:56
Autor: Katanka
GT5 time trial.
Dentarg wrote:

[...]

Nie ma sie czym chwalic :) Chwalic to się będę jak kiedys sprawię sobie Audi A7 z mocnym, benzynowym silnikiem :)

Ale jeśli masz Mondzia (zacna maszyna) - jaki ma moment po chipowaniu?

395nM, seryjnie miał około 340. Oczywiście podaję na paliwie V-Pover Racing 100, bo na zwykłej 95Pb osiągi są o około 5% słabsze (potwierdzone na hamowni)

- to powinieneś wiedzieć jak się jeździ
prawdziwym samochodem.

Ano wiem. Klei się do drogi na niskich i szerokich oponkach. Na zimówkach i wysokich oponach na felgach 16" za to bardzo pływa na drodze. dokładnie tak jakbys porównywał tego Nissana czarnego i czerwonego.

Ja moim maleństwem z 70KM i 170Nm momentu
szybciej kręcę bączka niż tym nissanem w GT5TT.

Nissam ma napęd na tylną oś, tam łatwo jest o bączka. Zresztą to auto do driftu podobno było zrobione. Ja mimo napędu na przód już tez bączka wykręciłem, bo wchodziłem niemal 100km/h w zakręt 90 stopni.

Na PL oczywiście, w końcu jestem z PL a to nie x0 ;).

Nie oczywiście, bo jak ja kupowałem Ps3, to nie było można wybrac Polski, więc mam zarejestrowane na UK. Dlatego naszych wyników w rankingu nie da się porównać. Ja mam 100 tysięcy współzawodników, Ty masz 20 tysięcy :) Dzis postaram się przerjechac kilka kółek i podam czasy.

Znaczy, że tekst trzeba sformatować aby można było przekazać swoją
myśl? ;)

Nie, ale mozna zedytować, miec fajny podpis, wklejać fotki. Jest 100% bardziej przyjazny. A oto mój e-penis :)

XBL: http://card.mygamercard.net/marble/blue/Katanka+PL.png

PSN: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Katanka_PL.png

Data: 2009-12-20 03:03:25
Autor: Dentarg
GT5 time trial.
On 20 Gru, 11:24, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Nie ma sie czym chwalic :) Chwalic to się będę jak kiedys sprawię sobie Audi A7
z mocnym, benzynowym silnikiem :)
Chwalić samochodem to się może dziecko, auto jest IMHO do jeżdżenia a
nie chwalenia się,
ale może jestem za stary lub się nie znam.

395nM, seryjnie miał około 340. Oczywiście podaję na paliwie V-Pover Racing 100,
bo na zwykłej 95Pb osiągi są o około 5% słabsze (potwierdzone na hamowni)
To z takim momentem powinieneś wiedzieć jak realne autko rusza. Nissan
w GT5TT nie rusza jak realne autko
i nie przyspiesza tak. Być może on ma po prostu rewelacyjne gumy, i po
prostu cudownie się prowadzi,
ale jak sam piszesz to auto do driftu, więc powinien się kręcić jak
szalony, a nie kręci się.

Ano wiem. Klei się do drogi na niskich i szerokich oponkach. Na zimówkach i
wysokich oponach na felgach 16" za to bardzo pływa na drodze. dokładnie tak
jakbys porównywał tego Nissana czarnego i czerwonego.
Czerwony nie pływa, też prowadzi się łatwo, choć czarny fakt, 10 razy
łatwiej.

Nissam ma napęd na tylną oś, tam łatwo jest o bączka. Zresztą to auto do driftu
podobno było zrobione. Ja mimo napędu na przód już tez bączka wykręciłem, bo
wchodziłem niemal 100km/h w zakręt 90 stopni.
No właśnie, że tym nissanem wbrew pozorom nie jest łatwo o bączka.. A
Twój bączek
pewnie wynikał za chamowania, które było mocniejsze na przedniej osi i
dlatego tył Cie wyprzedził.
W nissanie mówię o bączku podczas przyspieszania, szczególnie na
zakręcie. Ale jak pisałem wcześniej, być może jest to
rewelacyjne auto, i dlatego prowadzi się go tak arcadowo :).

[...]
1:55:932 czerwonym. Czas na 8 kółku, w sumie nie więcej niż 16
przejechanych tym autem.
Pewnie 2sek bym jeszcze był w stanie wyrwać, ale jak mówiłem jestem
casual player, więc nie więcej :)).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-12-20 12:11:55
Autor: Katanka
GT5 time trial.
Dentarg wrote:

Twój bączek
pewnie wynikał za chamowania, które było mocniejsze na przedniej osi i
dlatego tył Cie wyprzedził.

Nawet hamulca nie dotknąłem, chciałem zobaczyć jak się auto zachowa. Natomiast kontrola trakcji "coś" zrobiła i wtedy auto jakby było nadsterowne i tył zaczął lecieć na zewnątrz.

Data: 2009-12-20 20:32:20
Autor: PW
GT5 time trial.
Dentarg pisze:
1:55:932 czerwonym. Czas na 8 kółku, w sumie nie więcej niż 16
przejechanych tym autem.
Pewnie 2sek bym jeszcze był w stanie wyrwać, ale jak mówiłem jestem
casual player, więc nie więcej :)).

1:55:335 i nie chce już mi się więcej "próbować", przejechałem w sumie może z 10 okrążeń, przeszkadza mi GHOST, którego nie da się wyłączyć (nie znalazłem takiej opcji).
Pozycja - 1788

--
PW

Data: 2009-12-20 14:22:43
Autor: Dentarg
GT5 time trial.
Aha, to samo autko (czerwony Nissan) jest w Forza3.
Mi jeździ się nim sporo trudniej w F3. Choć zastanawiam się czy nie
wynika to z róźnicy między padami.
Model jazdy jest na pewno dużo inny. W Forza3 na pewno dużo bardziej
realistyczne jest wciśnięcie gazu na maksa, i hamowanie.

Ale grafika jednak lepsza w GT5, szczególnie wnerwia mnie brak AA na
x0. Czekam na zniszczenia w GT i może kupię :).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-12-21 00:58:43
Autor: Moltisanti
GT5 time trial.

Użytkownik "Dentarg":

Aha, to samo autko (czerwony Nissan) jest w Forza3.
Mi jeździ się nim sporo trudniej w F3. Choć zastanawiam się czy nie
wynika to z róźnicy między padami.

Jezdzi Ci sie trudniej w F3 przez pada?
Rozumiem ze w tym przypadku: trudniej = bardziej realistycznie.

Model jazdy jest na pewno dużo inny. W Forza3 na pewno dużo bardziej
realistyczne jest wciśnięcie gazu na maksa, i hamowanie.

Ale co tu porownywac, cala kwintesencja zabawy
tkwi wlasnie w triggerach i dozowaniu odpowiedniej
ilosci gazu/hamulca.

Dla mnie GT5 na dualu jest kompletnie nie grywalne,
ta gra jest stworzona pod kierownice a nie pod tego pada.
Ale szczerze podziwiam tych ktorzy potrafia z tej gry czerpac
radosc na tym padzie, a co najwazniejsze potrafia wykrecic dobry czas.

M.

Data: 2010-01-07 03:28:15
Autor: Chory
GT5 time trial.

"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:hgmdnp$f9i$1inews.gazeta.pl...

Ale co tu porownywac, cala kwintesencja zabawy
tkwi wlasnie w triggerach i dozowaniu odpowiedniej
ilosci gazu/hamulca.

Pfff
Cala kwintesencja zabawy tkwi w robieniu tego na analogowych buttonach :D
Triggery sa dla lamerow :P

--
Chory
PSN: Chory_PL

Data: 2009-12-21 08:32:12
Autor: yerzo
GT5 time trial.

[...]

Nie wiem jak w trialu (jeszcze nie gralem), ale w Prologu sciagalem ghosta najlepszego zawodnika i udalo mi sie kiedys wskoczyc na 4 miejsce.

Pozdro
yerzo

Data: 2010-01-07 03:26:04
Autor: Chory
GT5 time trial.

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:hglu47$cqo$1inews.gazeta.pl...

przeszkadza mi GHOST, którego nie da się wyłączyć

D-pad w dol zdaje sie... a moze w gore. Anyway D-padem sie wl/wyl ghosta.

--
Chory
PSN: Chory_PL

Data: 2009-12-21 02:05:10
Autor: sialala
GT5 time trial.
On Dec 20, 11:03 am, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:

[...]
(...)
[...]

posadzilem wczoraj zone za kolkiem tego Nissana (kierownica G25) i
powiedzialem: jedz kochanie.
dojechala bardzo ostroznie do pierwszego zakretu (rozpedzila sie na
tej prostej do jakichs 160km/h i zaczela hamowac na oko o 40 metrow za
wczesnie), po czym juz wygladalo na to, ze uda jej sie pokonac zakret
(na trojce), ale niestety dodala chyba troche za mocno gazu (na
trojce) i skonczyla pieknym baczkiem.
jak juz udalo jej sie powrocic na trase (zaliczajac po drodze kilka
kolejnych baczkow) i ruszyla (z jedynki) to w momencie proby zmiany
biegu na dwojke cos poszlo nie tak (przy jakichs 3-4 tys obrotow) i
zaliczyla kolejnego baczka, tym razem na prostej. wiecej jezdzic nie
chciala.

nie wiem, jak w to sie gra na padzie, ale wiem, ze na kierownicy
_nie_wykrecic_baczka_ na luku to sztuka. auto jest cholernie narowiste
i przydaloby sie wlaczyc choc odrobine jakies ESP czy cos w ten desen.

Data: 2009-12-21 11:15:35
Autor: eManitou
GT5 time trial.

Użytkownik "sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02108a25-b5d5-4912-b694-f9042ff6e8df@s31g2000yqs.googlegroups.com...

nie wiem, jak w to sie gra na padzie, ale wiem, ze na kierownicy
_nie_wykrecic_baczka_ na luku to sztuka. auto jest cholernie narowiste
i przydaloby sie wlaczyc choc odrobine jakies ESP czy cos w ten desen.

Na padzie jest łatwej i trudniej zarazem :-) Łatwiej ponieważ różnica pomiędzy skrajnymi położeniami skrętu to zaledwie lekki ruch drążkiem a w G25 (900stponi obrotu) trzeba się nieźle namachać. W sytuacji gdy trzeba ostro kontrować przy poślizgu, wyprostowanie auta jest praktycznie niemożliwe a zmniejszenia stopni obrotu twórcy gry nie przewidzieli. Trudniej jest z kolei ponieważ trzeba operować gałką z duużym wyczuciem. Tak czy siak z top listy widać, że najlepsi kręcą czasy na kierownicach. Ja wczoraj katowałem pół dnia (o dzięki losie za wyrozumiałą żonę) i udało mi się wykręcić 1:40,700 (ok. 1020 miejsca). Wydaje się, ze aby wycisnąć coś więcej trzeba pojechać na maksymalnym ryzyku, ostro brać tarki itp. Tylko szansa, że nie wypadnie się z trasy przy takiej jeździe jest raczej niewielka więc trzeba próbować, próbować, próbować ...

Data: 2010-01-07 03:33:00
Autor: Chory
GT5 time trial.

"eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> wrote in message news:hgnhsa$ren$1inews.gazeta.pl...

Na padzie jest łatwej i trudniej zarazem :-)

Na padzie jest latwiej - na kierownicy fajniej.
ZAWSZE - bez wzgledu na gre, bez wzgledu na kierownice.

--
Chory
PSN: Chory_PL

Data: 2009-12-23 01:32:57
Autor: Moltisanti
GT5 time trial.

Użytkownik "Katanka" :

Dentarg wrote:
Fora jakoś mnie przerażają ;), niestety ostatnio usenet umiera przez
fora na www, bo są łatwiejsze w obsłudze ;)).

Nie tylo łatwiejsze, ale dające dużo większe mozliwości podczas edycji i formatowania.

Mi sie wydaje ze _glownie_ dlatego ze sa latwiejsze, a co najistotniejsze
to kazdy pierwszy lepszy ma dostep. Najpierw pyta czym sie rozni
lcd od plazmy a po miesiacu jest "znawca" i sam doradza.

Nieporozumieniem IMO na forach www jest pokazana ilosc nastukanych postow,
daje to zludne pojecie dla laikow, myslac ze jak ktos ma 2000 postow,
to juz nie ma bata i jest omnibusem i jak cos powie to jest swiete.
A czesto jest wrecz przeciwnie.

Nastepna wada, forum www to wlasnosc prywatna, administratorzy,
moderatorzy, czesto to zwyczajne glaby, nie mowiac juz o przekretach.
A dobre poczytne odpowiednie forum + zylka do biznesu i mozna
zarabic kupe kasy na manipulacji.

M.

Data: 2010-01-07 03:35:31
Autor: Chory
GT5 time trial.

"Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote in message news:10372a3f-5aca-4e26-95e3-

Fora jakoś mnie przerażają ;)

Mam dokladnie to samo.
To jest gałąż internetu do ktorej sie chyba nigdy nie przekonam.

--
Chory
PSN: Chory_PL

Data: 2010-01-07 18:24:16
Autor: Jakec
GT5 time trial.
Dnia Thu, 7 Jan 2010 03:35:31 -0000, Chory napisał(a):

[...]

Chciałbym tak... Również nie lubię forów (ani nie lubię tego słowa i jego
odmiany), ale ze względów zawodowych muszę używać :(

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2009-12-20 13:17:38
Autor: eManitou
GT5 time trial.

Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6c693ed6-acd4-4f48-b03a-4f9839bb7218@e27g2000yqd.googlegroups.com...

A model sterowania jest dla mnie jakiś dziwny. Po pierwsze bardzo
prosty (wszystkie pomagaczki off) a jeździ się jak po sznurku

Jak po sznurku powiadasz ? Hmm jakoś chyba mam inne odczucia ...  W porównaniu do Prologa prowadzenie jest piekielnie trudne.  Spróbuj tu dodać lekko gazu na wyjściu z łuku i już kółko masz z bani, że nie wspomnę o takich luksusach jak późne hamowanie aż do apexu. Pewnie chodziło o duży realizm i nie wiem czy nie przesadzono zbytnio.  Wyprowadzenie z głębszego poślizgu praktycznie niemożliwe na kierownicy, żeby złożyć jako takie kółko trzeba się mocno napocić. Być może to "wina" braku stabilizacji toru jazdy, którego nie da sie włączyć. Zachowanie auta na trawie jest kompletnie od rzeczy. Pewnie chodziło aby ukrócić praktyki cwaniaków przycinających zakręty ale IMO zdecydowanie przesadzono. Samochód po wjeździe na trawę zachowuje się jak na lodzie kręcąc się niemiłosiernie. Może to OK ale dlaczego w takim razie nie chce wkręcić się wyżej niż 4-5 krpm aby po wjechaniu na asfalt błyskawicznie wskoczyć na czerwone pole ? Co do grafiki to widać wyraźną poprawę w stosunku do Prologa, szczególnie zmniejszono znacznie aliasing krawędzi aut za który Prolog był powszechnie krytykowany. Otoczenie porównamy jak pojawią sie te same tory co w Prologu.
BTW ktoś wie co oznacza, że "time trial" ma trwać do 25 stycznia? Czy po tym dniu demo przestanie działać, czy tylko zostanie wyłoniony zwycięzca ?

Data: 2010-01-07 03:10:20
Autor: Chory
GT5 time trial.

"Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote in message news:6c693ed6-acd4-4f48-b03a-4f9839bb7218e27g2000yqd.googlegroups.com...

A model sterowania jest dla mnie jakiś dziwny. Po pierwsze bardzo prosty

Tja, zaloze sie, ze na luzie zrobiles czas do pierwszej setki...
Nie chce sie rozpisywac, wiec postaram sie w dwoch zdaniach strescic roznice miedzy F3 a GT5TT (sic!): Biorac gracza przecietnego i stawiajac go do wyscigu z kozakiem na trasie, ktora kozak pokonuje w 2 min, gracz przecietny w F3 pokona te trase w 2:04, w GT5:TT pokona ja w 2:11. Tak najprosciej mozna stwierdzic roznice miedzy arcade a sim.

(wszystkie pomagaczki off) a jeździ się jak po sznurku (tuningowany 370Z)

W tunningowanym nie da sie wylaczyc wspomagaczy.
Po pierwsze TCS ma z gory ustalona wartosc 7, po drugie auto ma wyscigowe opony, a opony to najwiekszy wspomagacz w calej serii GT. Polecam przejechac sie nietunningowanym bez wspomagaczy.
Ogolnie w temacie modelu jazdy GT5 ma wszystko czego potrzeba scigalce aspirujacej do miana RDS. Auta "nawet" maja mase ktora objawia sie podsterownoscia czego w F3 nie uswiadczysz. Inna sprawa, ze F3 symulatorem byc nie probuje (choc imc Benjamin Durski - czy jak mu tam - zapewne stanowczo by sie z tym nie zgodzil), tyle, ze to nie ja wpadlem na pomysl porownywania tych dwoch tytulow.

--
Chory
PSN: Chory_PL

GT5 time trial.