Data: 2009-12-19 14:14:28 | |
Autor: Katanka | |
GT5 time trial. | |
Dentarg wrote:
Dziś się zainteresowałem, i ściągnąłem to. Dziwne, że jeszcze nikt na Jest komentowane od dawna :) Moja wrażenia tutaj: http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2644.msg73155.html#msg73155 Reszty? Przeczytaj cały wątek. -- Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2009-12-19 12:14:04 | |
Autor: Dentarg | |
GT5 time trial. | |
On 19 Gru, 14:14, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Jest komentowane od dawna :) Moja wra enia tutaj: Przeczytałem i do końca nie zrozumiałem. A) Twoja opinia potwierdza, że jesteś fanbojem ps3 ;). Gierka jest średnia, a strasznie się zachwycasz. Szczególnie fizyką, która jest conajmniej dziwna. Jakie masz auto w realu? B) Piszecie o jakichś odległych miejscach w rankingu (możliwe, że mam inny ranking), ale czerwonym autkiem po 6 okrążeniach udało mi się mieć miejsce ok. 3700, a jestem casual playerem, czarnym 3 okrążenie i ranking koło 2500. Fora jakoś mnie przerażają ;), niestety ostatnio usenet umiera przez fora na www, bo są łatwiejsze w obsłudze ;)). pzdr, Dentarg |
|
Data: 2009-12-19 21:19:21 | |
Autor: Katanka | |
GT5 time trial. | |
Dentarg wrote:
On 19 Gru, 14:14, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote: Gdyby nie była zachwycająca, to bym się nie zachwycał. Szczególnie fizyką, która jest Mondeo 2.5 Turbo benzyna zchipowany na 250 koni. Zamówiona tez Kuga z tym samym silnikiem, będzie czipowana po przejechaniu 1500-2000 km. B) Piszecie o jakichś odległych miejscach w rankingu (możliwe, że mam Na jakie Państwo masz zarejestrowane konto na konsoli? Jesli na UK, to jestes o wiele lepszy, jeśli na PL, to miejsce w rankingu nam nie powie nic, bo każdy kraj ma oddzielny ranking. Podaj swój czas czerwonym autkiem, porównamy. Fora jakoś mnie przerażają ;), niestety ostatnio usenet umiera przez Nie tylo łatwiejsze, ale dające dużo większe mozliwości podczas edycji i formatowania. Dlatego na newsy prawie juz nie zaglądam. zresztą większość starej gwardii prgk przemiosła się na forum Polygamii. -- Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2009-12-20 01:54:10 | |
Autor: SN .. AP | |
GT5 time trial. | |
Przepiekna giera bedzie - model jazdy jest szokujaco perfekcyjny jak dla mnie. Zwlaszcza jak all jest OFF.
Mam tylko SixAxis'a i z wielkim trudem wlazlem na 998 miejsce czarnym nissanem (gralem okolo 30 minut). Szkoda troszke ze playerzy na padach nie maja wlasnej klasyfikacji bo w sumie nie ma sie szans z kierownicami. Ale jeden Piotrus z Polski wykrecil 4 miejsce - zdrowy czas zaladowal mi az 4 sekundy : D Ja tam powiem jedno - dla tej 1 gry kupilem PS3 no i dla prologu tez, a inne gry mnie w ogole nie interesuja : ] A forze to se mozna porownywac z need for speedami a nie z GT5 :P Forza sie nie umywa i nie dorasta do pięt GT5! |
|
Data: 2009-12-20 01:58:55 | |
Autor: Dentarg | |
GT5 time trial. | |
On 20 Gru, 01:54, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:
Przepiekna giera bedzie - model jazdy jest szokujaco perfekcyjny jak dlaDziwne, miałem wszystko off na czarnym aucie i jazda jak po sznurku, może za mało dynamicznie jechałem. Ale jeden Piotrus z Polski wykrecil 4 miejsce - zdrowy czas zaladowal mi azWczoraj był Polak na 2 miejscu. Ja tam powiem jedno - dla tej 1 gry kupilem PS3 no i dla prologu tez, a inneJa mam odmienne zdanie, model jazdy lepszy w Forza a i zniszczenia (choć nie mają wiele z realnymi), są w Forza lepsze ;). Ja konsole Ps3 i X0 kupiłem, żeby móc wybierać najlepsze gry (łącznie z exclusive'ami) i jeśli chodzi o wyścigi to Forza3 na razie jest lepsza. I tak pewnie pełne GT5 zawita na moim PS3, ale na razie nie widzę szansy, żeby grać w to zamiast F3. pzdr, Dentarg |
|
Data: 2009-12-20 11:10:50 | |
Autor: Katanka | |
GT5 time trial. | |
Dentarg wrote:
Ja mam odmienne zdanie, model jazdy lepszy w Forza a i zniszczenia Jechałes czarnym, to auto faktycznie jest przystosowane do jazdy na torze. Przejedź się seryjnym, czerwonym, a zmienisz zdanie :) Ja konsole Ps3 i X0 kupiłem, żeby móc wybierać najlepsze gry (łącznie Bo to tylko Time Trial, który ma pokazać jaki krok zrobili do przodu w samej fizyce pracy samochodu. Dla mnie ta różnica w porównaniu do GT5p czy GT4 jest kolosalna! Wyjdzie pełna, zaimplementują zniszczenia, pogadamy. -- Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2009-12-20 02:46:39 | |
Autor: Dentarg | |
GT5 time trial. | |
On 20 Gru, 11:10, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Dentarg wrote:Czerwonym też jeździłem, i przesiadłem się w czarnego. Ale dziś za Twoją poradą pojeździłem czernowym. Fakt trudniej się nim jeździ niż czarnym, sporo trudniej. Ale bączka nie wykręciłem, mimo że dziś zacząłem jeździc trochę agresywniej. Rzeczywiście da się wyczuć, ze to auto z napędem na tył, ale być może to kwestia autosugestii :). Chociaż chyba raczej tego, że wcześnie jeździłem za spokojnie. Jest jeszcze inna możliwość, Nissan 370Z jest po prostu tak zajebistym autkiem, że prowadzi się świetnie. Nie jeździłem nim w rzeczywistości, więc może dlatego wydaje mi się model sterowania nierealny. W takim razie trzeba poczekać na pełną wersje i samochody, którymi jeździłem w realu. Bo to tylko Time Trial, który ma pokazać jaki krok zrobili do przodu w samejProloga nie widziałem, nie mam zwyczaju płacić za dema. A jeśli TT jest czymś czym dla Forza3 było demo wypuszczone na XBL, to jeśli skok będzie taki jak między demem F3 a pełną grą, to GT5 będzie nadal słabe ;). Demo F3 IMHO było tym co pełna gra, tyle że z 1 trasą i 6 (bodaj) autami. pzdr, Dentarg |
|
Data: 2010-01-27 07:30:17 | |
Autor: spaceman | |
GT5 time trial. | |
Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote:
Jest jeszcze inna moĹźliwoĹÄ, Nissan 370Z jest po prostu tak zajebistym Dokladnie tak jest. Moj znajomy ma i sobie jezdze czasem, to auto po prostu rzadzi. Zreszta robi lepsze czasy niz veyron i robi jak chce chociazby hayabuse, a z motorem latwo wygrac na prostej sie nie da :-) -- spaceman |
|
Data: 2009-12-20 05:16:24 | |
Autor: Marcin | |
GT5 time trial. | |
W dniu 2009-12-20 01:54, SN .. AP pisze:
Przepiekna giera bedzie - model jazdy jest szokujaco perfekcyjny jak dlaWidać nie grałeś w Forze 3, ciekawe jest zacietrzewienie fanboy'ów 80 procent ludzi na forach twierdzi, że GT:P jest chu..steczkowa,a ci swoje to samo z "demem" GT obecnie dostępnym na psn. Ciekawy temat na pracę mgr z psychologii, obiektów badań co niemiara na forach (poligamia,ps3site), i czasami na grupach dysk., patrz->Katanka |
|
Data: 2009-12-20 08:17:11 | |
Autor: Katanka | |
GT5 time trial. | |
Marcin wrote:
80 Ano własnie, że jest zupełnie inaczej. GT5p i GT5TT to dwa zupełnie inne modele jazdy. Kto tego nie widzi/czuje z tym nawet dyskutowac nie ma sensu. Mam pytanie, grałeś w obie pozycje? Podaj swój czas okrążenia czerwonym Nissanem. -- Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-01-07 03:21:24 | |
Autor: Chory | |
GT5 time trial. | |
"Marcin" <babel77@toya.net.pl> wrote in message news:hgk874$pqg$1node2.news.atman.pl... Widać nie grałeś w Forze 3, ciekawe jest zacietrzewienie fanboy'ów 80 procent ludzi na forach twierdzi, że GT:P jest chu..steczkowa,a ci swoje to samo z "demem" GT obecnie dostępnym na psn. Widac tylko 20% lubi symulatory. Ciekawy temat na pracę mgr z psychologii A po co tu pisac prace jak mozna sedno w jednym zdaniu zmiescic: Jeden lubi pomarancze, drugi - jak mu nogi smierdza. Wsio. Ktora gra jest lepsza - kwiestia gustu. Ktora jest lepszym symulatorem - GT5TT bez dwoch zdan. -- Chory PSN: Chory_PL XBL: I Chory PL I |
|
Data: 2009-12-20 01:55:06 | |
Autor: Dentarg | |
GT5 time trial. | |
On 19 Gru, 21:19, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Gdyby nie była zachwycająca, to bym się nie zachwycał.W sumie o gustach się nie dyskutuje, masz pełne prawo żeby się zachwycać. Jest pare elementów, które mogą zasługiwać na zachwyt. > Szczególnie fizyką, która jestW pytaniu chodziło o to jakim autem jeździłeś/jeździsz na codzień, nie chodziło o przechwalanie się ;). Ale jeśli masz Mondzia (zacna maszyna) - jaki ma moment po chipowaniu? - to powinieneś wiedzieć jak się jeździ prawdziwym samochodem. Ja moim maleństwem z 70KM i 170Nm momentu szybciej kręcę bączka niż tym nissanem w GT5TT. A nissan ma napęd na tył (wyczytałem w necie - bo w grze nijak tego nie widać), więc powinien kręcić szybciej. Model sterowania dla mnie nie jest zbyt podobny do realnego, ale to moja opinia potwierdzona raptem 12kkm. Dla mnie ten z Forzy jest lepszy i tyle. Lepszy w sensie bardziej podobny do realnego. Na jakie Państwo masz zarejestrowane konto na konsoli? Jesli na UK, to jestes oNa PL oczywiście, w końcu jestem z PL a to nie x0 ;). Czas mogę podesłać jak włączę konsolę. Ale czerwone to coś poniżej 2 minut, a czarne 1:43:cośtam. Nie tylo łatwiejsze, ale dające dużo większe mozliwości podczas edycji iZnaczy, że tekst trzeba sformatować aby można było przekazać swoją myśl? ;) pzdr, Dentarg |
|
Data: 2009-12-20 11:24:56 | |
Autor: Katanka | |
GT5 time trial. | |
Dentarg wrote:
W pytaniu chodziło o to jakim autem jeździłeś/jeździsz na codzień, nieconajmniej dziwna. Jakie masz auto w realu?Mondeo 2.5 Turbo benzyna zchipowany na 250 koni. Zamówiona tez Kuga Nie ma sie czym chwalic :) Chwalic to się będę jak kiedys sprawię sobie Audi A7 z mocnym, benzynowym silnikiem :) Ale jeśli masz Mondzia (zacna maszyna) - jaki ma moment po chipowaniu? 395nM, seryjnie miał około 340. Oczywiście podaję na paliwie V-Pover Racing 100, bo na zwykłej 95Pb osiągi są o około 5% słabsze (potwierdzone na hamowni) - to powinieneś wiedzieć jak się jeździ Ano wiem. Klei się do drogi na niskich i szerokich oponkach. Na zimówkach i wysokich oponach na felgach 16" za to bardzo pływa na drodze. dokładnie tak jakbys porównywał tego Nissana czarnego i czerwonego. Ja moim maleństwem z 70KM i 170Nm momentu Nissam ma napęd na tylną oś, tam łatwo jest o bączka. Zresztą to auto do driftu podobno było zrobione. Ja mimo napędu na przód już tez bączka wykręciłem, bo wchodziłem niemal 100km/h w zakręt 90 stopni. Na PL oczywiście, w końcu jestem z PL a to nie x0 ;). Nie oczywiście, bo jak ja kupowałem Ps3, to nie było można wybrac Polski, więc mam zarejestrowane na UK. Dlatego naszych wyników w rankingu nie da się porównać. Ja mam 100 tysięcy współzawodników, Ty masz 20 tysięcy :) Dzis postaram się przerjechac kilka kółek i podam czasy. Znaczy, że tekst trzeba sformatować aby można było przekazać swoją Nie, ale mozna zedytować, miec fajny podpis, wklejać fotki. Jest 100% bardziej przyjazny. A oto mój e-penis :) XBL: http://card.mygamercard.net/marble/blue/Katanka+PL.png PSN: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Katanka_PL.png -- Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2009-12-20 03:03:25 | |
Autor: Dentarg | |
GT5 time trial. | |
On 20 Gru, 11:24, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Nie ma sie czym chwalic :) Chwalic to się będę jak kiedys sprawię sobie Audi A7Chwalić samochodem to się może dziecko, auto jest IMHO do jeżdżenia a nie chwalenia się, ale może jestem za stary lub się nie znam. 395nM, seryjnie miał około 340. Oczywiście podaję na paliwie V-Pover Racing 100,To z takim momentem powinieneś wiedzieć jak realne autko rusza. Nissan w GT5TT nie rusza jak realne autko i nie przyspiesza tak. Być może on ma po prostu rewelacyjne gumy, i po prostu cudownie się prowadzi, ale jak sam piszesz to auto do driftu, więc powinien się kręcić jak szalony, a nie kręci się. Ano wiem. Klei się do drogi na niskich i szerokich oponkach. Na zimówkach iCzerwony nie pływa, też prowadzi się łatwo, choć czarny fakt, 10 razy łatwiej. Nissam ma napęd na tylną oś, tam łatwo jest o bączka. Zresztą to auto do driftuNo właśnie, że tym nissanem wbrew pozorom nie jest łatwo o bączka.. A Twój bączek pewnie wynikał za chamowania, które było mocniejsze na przedniej osi i dlatego tył Cie wyprzedził. W nissanie mówię o bączku podczas przyspieszania, szczególnie na zakręcie. Ale jak pisałem wcześniej, być może jest to rewelacyjne auto, i dlatego prowadzi się go tak arcadowo :). Nie oczywiście, bo jak ja kupowałem Ps3, to nie było można wybrac Polski, więc1:55:932 czerwonym. Czas na 8 kółku, w sumie nie więcej niż 16 przejechanych tym autem. Pewnie 2sek bym jeszcze był w stanie wyrwać, ale jak mówiłem jestem casual player, więc nie więcej :)). pzdr, Dentarg |
|
Data: 2009-12-20 12:11:55 | |
Autor: Katanka | |
GT5 time trial. | |
Dentarg wrote:
Twój bączek Nawet hamulca nie dotknąłem, chciałem zobaczyć jak się auto zachowa. Natomiast kontrola trakcji "coś" zrobiła i wtedy auto jakby było nadsterowne i tył zaczął lecieć na zewnątrz. -- Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2009-12-20 20:32:20 | |
Autor: PW | |
GT5 time trial. | |
Dentarg pisze:
1:55:932 czerwonym. Czas na 8 kółku, w sumie nie więcej niż 16 1:55:335 i nie chce już mi się więcej "próbować", przejechałem w sumie może z 10 okrążeń, przeszkadza mi GHOST, którego nie da się wyłączyć (nie znalazłem takiej opcji). Pozycja - 1788 -- PW |
|
Data: 2009-12-20 14:22:43 | |
Autor: Dentarg | |
GT5 time trial. | |
Aha, to samo autko (czerwony Nissan) jest w Forza3.
Mi jeździ się nim sporo trudniej w F3. Choć zastanawiam się czy nie wynika to z róźnicy między padami. Model jazdy jest na pewno dużo inny. W Forza3 na pewno dużo bardziej realistyczne jest wciśnięcie gazu na maksa, i hamowanie. Ale grafika jednak lepsza w GT5, szczególnie wnerwia mnie brak AA na x0. Czekam na zniszczenia w GT i może kupię :). pzdr, Dentarg |
|
Data: 2009-12-21 00:58:43 | |
Autor: Moltisanti | |
GT5 time trial. | |
Użytkownik "Dentarg": Aha, to samo autko (czerwony Nissan) jest w Forza3. Jezdzi Ci sie trudniej w F3 przez pada? Rozumiem ze w tym przypadku: trudniej = bardziej realistycznie. Model jazdy jest na pewno dużo inny. W Forza3 na pewno dużo bardziej Ale co tu porownywac, cala kwintesencja zabawy tkwi wlasnie w triggerach i dozowaniu odpowiedniej ilosci gazu/hamulca. Dla mnie GT5 na dualu jest kompletnie nie grywalne, ta gra jest stworzona pod kierownice a nie pod tego pada. Ale szczerze podziwiam tych ktorzy potrafia z tej gry czerpac radosc na tym padzie, a co najwazniejsze potrafia wykrecic dobry czas. M. |
|
Data: 2010-01-07 03:28:15 | |
Autor: Chory | |
GT5 time trial. | |
"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:hgmdnp$f9i$1inews.gazeta.pl... Ale co tu porownywac, cala kwintesencja zabawy Pfff Cala kwintesencja zabawy tkwi w robieniu tego na analogowych buttonach :D Triggery sa dla lamerow :P -- Chory PSN: Chory_PL XBL: I Chory PL I |
|
Data: 2009-12-21 08:32:12 | |
Autor: yerzo | |
GT5 time trial. | |
1:55:335 i nie chce już mi się więcej "próbować", przejechałem w sumie Nie wiem jak w trialu (jeszcze nie gralem), ale w Prologu sciagalem ghosta najlepszego zawodnika i udalo mi sie kiedys wskoczyc na 4 miejsce. Pozdro yerzo |
|
Data: 2010-01-07 03:26:04 | |
Autor: Chory | |
GT5 time trial. | |
"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:hglu47$cqo$1inews.gazeta.pl... przeszkadza mi GHOST, którego nie da się wyłączyć D-pad w dol zdaje sie... a moze w gore. Anyway D-padem sie wl/wyl ghosta. -- Chory PSN: Chory_PL XBL: I Chory PL I |
|
Data: 2009-12-21 02:05:10 | |
Autor: sialala | |
GT5 time trial. | |
On Dec 20, 11:03 am, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:
Nissan(...) No właśnie, że tym nissanem wbrew pozorom nie jest łatwo o bączka. A(...) W nissanie mówię o bączku podczas przyspieszania, szczególnie na posadzilem wczoraj zone za kolkiem tego Nissana (kierownica G25) i powiedzialem: jedz kochanie. dojechala bardzo ostroznie do pierwszego zakretu (rozpedzila sie na tej prostej do jakichs 160km/h i zaczela hamowac na oko o 40 metrow za wczesnie), po czym juz wygladalo na to, ze uda jej sie pokonac zakret (na trojce), ale niestety dodala chyba troche za mocno gazu (na trojce) i skonczyla pieknym baczkiem. jak juz udalo jej sie powrocic na trase (zaliczajac po drodze kilka kolejnych baczkow) i ruszyla (z jedynki) to w momencie proby zmiany biegu na dwojke cos poszlo nie tak (przy jakichs 3-4 tys obrotow) i zaliczyla kolejnego baczka, tym razem na prostej. wiecej jezdzic nie chciala. nie wiem, jak w to sie gra na padzie, ale wiem, ze na kierownicy _nie_wykrecic_baczka_ na luku to sztuka. auto jest cholernie narowiste i przydaloby sie wlaczyc choc odrobine jakies ESP czy cos w ten desen. |
|
Data: 2009-12-21 11:15:35 | |
Autor: eManitou | |
GT5 time trial. | |
Użytkownik "sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02108a25-b5d5-4912-b694-f9042ff6e8df@s31g2000yqs.googlegroups.com... nie wiem, jak w to sie gra na padzie, ale wiem, ze na kierownicy Na padzie jest łatwej i trudniej zarazem :-) Łatwiej ponieważ różnica pomiędzy skrajnymi położeniami skrętu to zaledwie lekki ruch drążkiem a w G25 (900stponi obrotu) trzeba się nieźle namachać. W sytuacji gdy trzeba ostro kontrować przy poślizgu, wyprostowanie auta jest praktycznie niemożliwe a zmniejszenia stopni obrotu twórcy gry nie przewidzieli. Trudniej jest z kolei ponieważ trzeba operować gałką z duużym wyczuciem. Tak czy siak z top listy widać, że najlepsi kręcą czasy na kierownicach. Ja wczoraj katowałem pół dnia (o dzięki losie za wyrozumiałą żonę) i udało mi się wykręcić 1:40,700 (ok. 1020 miejsca). Wydaje się, ze aby wycisnąć coś więcej trzeba pojechać na maksymalnym ryzyku, ostro brać tarki itp. Tylko szansa, że nie wypadnie się z trasy przy takiej jeździe jest raczej niewielka więc trzeba próbować, próbować, próbować ... |
|
Data: 2010-01-07 03:33:00 | |
Autor: Chory | |
GT5 time trial. | |
"eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> wrote in message news:hgnhsa$ren$1inews.gazeta.pl... Na padzie jest łatwej i trudniej zarazem :-) Na padzie jest latwiej - na kierownicy fajniej. ZAWSZE - bez wzgledu na gre, bez wzgledu na kierownice. -- Chory PSN: Chory_PL XBL: I Chory PL I |
|
Data: 2009-12-23 01:32:57 | |
Autor: Moltisanti | |
GT5 time trial. | |
Użytkownik "Katanka" : Dentarg wrote: Mi sie wydaje ze _glownie_ dlatego ze sa latwiejsze, a co najistotniejsze to kazdy pierwszy lepszy ma dostep. Najpierw pyta czym sie rozni lcd od plazmy a po miesiacu jest "znawca" i sam doradza. Nieporozumieniem IMO na forach www jest pokazana ilosc nastukanych postow, daje to zludne pojecie dla laikow, myslac ze jak ktos ma 2000 postow, to juz nie ma bata i jest omnibusem i jak cos powie to jest swiete. A czesto jest wrecz przeciwnie. Nastepna wada, forum www to wlasnosc prywatna, administratorzy, moderatorzy, czesto to zwyczajne glaby, nie mowiac juz o przekretach. A dobre poczytne odpowiednie forum + zylka do biznesu i mozna zarabic kupe kasy na manipulacji. M. |
|
Data: 2009-12-23 02:23:17 | |
Autor: sialala | |
GT5 time trial. | |
On Dec 23, 12:32 am, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:
Nieporozumieniem IMO na forach www jest pokazana ilosc nastukanych postow, +1 |
|
Data: 2010-01-07 03:35:31 | |
Autor: Chory | |
GT5 time trial. | |
"Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote in message news:10372a3f-5aca-4e26-95e3- Fora jakoś mnie przerażają ;) Mam dokladnie to samo. To jest gałąż internetu do ktorej sie chyba nigdy nie przekonam. -- Chory PSN: Chory_PL XBL: I Chory PL I |
|
Data: 2010-01-07 18:24:16 | |
Autor: Jakec | |
GT5 time trial. | |
Dnia Thu, 7 Jan 2010 03:35:31 -0000, Chory napisał(a):
"Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote in message news:10372a3f-5aca-4e26-95e3- Chciałbym tak... Również nie lubię forów (ani nie lubię tego słowa i jego odmiany), ale ze względów zawodowych muszę używać :( -- Waldek "Jakec" Bulkowski |
|