GT5 time trial.

Data: 2009-12-20 13:17:38
Autor: eManitou
GT5 time trial.

Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6c693ed6-acd4-4f48-b03a-4f9839bb7218@e27g2000yqd.googlegroups.com...

A model sterowania jest dla mnie jakiś dziwny. Po pierwsze bardzo
prosty (wszystkie pomagaczki off) a jeździ się jak po sznurku

Jak po sznurku powiadasz ? Hmm jakoś chyba mam inne odczucia ...  W porównaniu do Prologa prowadzenie jest piekielnie trudne.  Spróbuj tu dodać lekko gazu na wyjściu z łuku i już kółko masz z bani, że nie wspomnę o takich luksusach jak późne hamowanie aż do apexu. Pewnie chodziło o duży realizm i nie wiem czy nie przesadzono zbytnio.  Wyprowadzenie z głębszego poślizgu praktycznie niemożliwe na kierownicy, żeby złożyć jako takie kółko trzeba się mocno napocić. Być może to "wina" braku stabilizacji toru jazdy, którego nie da sie włączyć. Zachowanie auta na trawie jest kompletnie od rzeczy. Pewnie chodziło aby ukrócić praktyki cwaniaków przycinających zakręty ale IMO zdecydowanie przesadzono. Samochód po wjeździe na trawę zachowuje się jak na lodzie kręcąc się niemiłosiernie. Może to OK ale dlaczego w takim razie nie chce wkręcić się wyżej niż 4-5 krpm aby po wjechaniu na asfalt błyskawicznie wskoczyć na czerwone pole ? Co do grafiki to widać wyraźną poprawę w stosunku do Prologa, szczególnie zmniejszono znacznie aliasing krawędzi aut za który Prolog był powszechnie krytykowany. Otoczenie porównamy jak pojawią sie te same tory co w Prologu.
BTW ktoś wie co oznacza, że "time trial" ma trwać do 25 stycznia? Czy po tym dniu demo przestanie działać, czy tylko zostanie wyłoniony zwycięzca ?

GT5 time trial.