GT5 time trial.

Data: 2010-01-07 03:10:20
Autor: Chory
GT5 time trial.

"Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote in message news:6c693ed6-acd4-4f48-b03a-4f9839bb7218e27g2000yqd.googlegroups.com...

A model sterowania jest dla mnie jakiś dziwny. Po pierwsze bardzo prosty

Tja, zaloze sie, ze na luzie zrobiles czas do pierwszej setki...
Nie chce sie rozpisywac, wiec postaram sie w dwoch zdaniach strescic roznice miedzy F3 a GT5TT (sic!): Biorac gracza przecietnego i stawiajac go do wyscigu z kozakiem na trasie, ktora kozak pokonuje w 2 min, gracz przecietny w F3 pokona te trase w 2:04, w GT5:TT pokona ja w 2:11. Tak najprosciej mozna stwierdzic roznice miedzy arcade a sim.

(wszystkie pomagaczki off) a jeździ się jak po sznurku (tuningowany 370Z)

W tunningowanym nie da sie wylaczyc wspomagaczy.
Po pierwsze TCS ma z gory ustalona wartosc 7, po drugie auto ma wyscigowe opony, a opony to najwiekszy wspomagacz w calej serii GT. Polecam przejechac sie nietunningowanym bez wspomagaczy.
Ogolnie w temacie modelu jazdy GT5 ma wszystko czego potrzeba scigalce aspirujacej do miana RDS. Auta "nawet" maja mase ktora objawia sie podsterownoscia czego w F3 nie uswiadczysz. Inna sprawa, ze F3 symulatorem byc nie probuje (choc imc Benjamin Durski - czy jak mu tam - zapewne stanowczo by sie z tym nie zgodzil), tyle, ze to nie ja wpadlem na pomysl porownywania tych dwoch tytulow.

--
Chory
PSN: Chory_PL

GT5 time trial.