GTA w Gdańsku

Data: 2019-10-18 09:31:53
Autor: przemek.jedrzejczak
GTA w Gdańsku
Data: 2019-10-18 09:37:15
Autor: sczygiel
GTA w Gdańsku
W dniu piątek, 18 października 2019 11:31:55 UTC-5 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
https://www.tvn24.pl/gdansk-kierowca-wjechal-na-chodnik-i-celowo-potracil-rowerzyste,978504,s.html

Obstawiam ze to sytuacja nieco bardziej skomplikowana a nie po prostu atak samochodziarza na rowerowca.

Oni chyba mieli ze soba na pienku z innych powodow i to byla nieco zbyt drastyczna wariacja obywatelskiego zatrzymania.

Data: 2019-10-18 09:41:12
Autor: przemek.jedrzejczak
GTA w Gdańsku
Sędzia i lekarz zdecyduje. Loch czy kaftanik ;-)

Data: 2019-10-18 18:45:49
Autor: Shrek
GTA w Gdańsku
W dniu 18.10.2019 o 18:37, sczygiel@gmail.com pisze:

Obstawiam ze to sytuacja nieco bardziej skomplikowana a nie po prostu atak samochodziarza na rowerowca.
Oni chyba mieli ze soba na pienku z innych powodow

Tu zapewne masz rację. Ciężko ocenić co się wcześniej działo, ale wiemy co stało się potem.

i to byla nieco zbyt drastyczna wariacja obywatelskiego zatrzymania.

To raczej mało udana, skoro szukają rowerzysty:) A tak na poważnie obstawiam pierdolca u kierowcy. Możliwe, że rowerant zgwałcił na poprzenich pasach zakonnicę w ciąży, ale pan Ockham mówi, że pewnie rowerant złamał jakiś mniej lub bardziej poważny przepis i dalej już poszło.

--
Shrek

Data: 2019-10-18 10:03:45
Autor: sczygiel
GTA w Gdańsku
W dniu piątek, 18 października 2019 11:45:50 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

To raczej mało udana, skoro szukają rowerzysty:) A tak na poważnie obstawiam pierdolca u kierowcy. Możliwe, że rowerant zgwałcił na poprzenich pasach zakonnicę w ciąży, ale pan Ockham mówi, że pewnie rowerant złamał jakiś mniej lub bardziej poważny przepis i dalej już poszło.

Albo rowerowiec wyrwal babci torebke i samochodziarze go zlapali, obili, torebke odebrali a rowerowiec uciekl.

Jak Twoja wersja jest prawdziwa to sam sie znajdzie. Jak moja to beda mieli problem go znalezc...

Data: 2019-10-18 19:11:37
Autor: Shrek
GTA w Gdańsku
W dniu 18.10.2019 o 19:03, sczygiel@gmail.com pisze:

Albo rowerowiec wyrwal babci torebke i samochodziarze go zlapali, obili, torebke odebrali a rowerowiec uciekl.

Jak Twoja wersja jest prawdziwa to sam sie znajdzie.
Jak moja to beda mieli problem go znalezc...

Pożyjemy zobaczymy. Ale mam wrażenie, że temat jutro umrze, bo pismacy zapomną. Ale... jak kogoś biją, okradają, gwałcą, ba... jak zakrwawiony na chodniku leży, to zazwyczaj nie ma chętnych do interewencji. A jak komuś drogę zajadą, to kurwy i klaksony lecą, zwłaszcza jak taki podużytkownik drogi jak rowerzysta to uczyni. Więc... jak miałbym obstawiać, to dolary przeciw orzechom, że to zwykły psychol za kółkiem. Tym bardziej ze w pierwszej sekundzie kolo wjeżdza rowerem z chodnika a puszka nie wygląda na bioracą udział w pościgu.

--
Shrek

Data: 2019-10-19 11:00:38
Autor: LEPEK
GTA w Gdańsku
W dniu 18.10.2019 o 18:45, Shrek pisze:
[...]

Zauważcie, że to pasażer wysiadł i edukował rowerzystę, podczas gdy kierowca odjechał. I po tym zachowaniu, oraz lokalizacji wydarzeń wnioskuję, że nie o złamanie przepisów ruchu drogowego mogło chodzić, a raczej o jakiś kodeks honorowy.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm