GTR 1400 poszukiwany

Data: 2012-05-26 23:49:05
Autor: AZ
GTR 1400 poszukiwany
On 05/26/2012 07:29 PM, maciek&dorotka wrote:
Witam,
Jeśli ktoś chciałby się pozbyć GTR-a 1400 kupionego w PL to proszę o
kontakt (608003490). Szukam moto od pierwszego właściciela, z pełną
historią serwisową, bez przygód, ,,parkingówek'', nie malowanego, nie
przytartego itp. Przebieg do 20kkm, koniecznie z ABS. Najchętniej w
promieniu 100km od Wawy, ew. z Łodzi, Torunia lub Bydgoszczy. Nie
interesuje mnie motocykl sprowadzony. Niezainteresowanych przepraszam
za spam.

A frytki do tego chcesz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-27 21:22:16
Autor: Monster
GTR 1400 poszukiwany
Niemce,na Mobile.eu masz z 80szt do 20kkm,Sprowadzić możesz przecież sam.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-27 23:15:37
Autor: Kuczu
GTR 1400 poszukiwany
W dniu 2012-05-27 21:22, Monster pisze:
Niemce,na Mobile.eu masz z 80szt do 20kkm,Sprowadzić możesz przecież sam.

Pisal ze mu sie nie chce. Woli czekac na zajebiste oferty.
Generalnie zenua.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-27 14:18:32
Autor: maciek&dorotka
GTR 1400 poszukiwany
On 27 Maj, 23:15, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Niemce,na Mobile.eu masz z 80szt do 20kkm,Sprowadzić możesz przecież sam.

Pisal ze mu sie nie chce. Woli czekac na zajebiste oferty.

nie ,,mi się nie chce'' tylko pracuję. Wiem, że ciężko to zrozumieć,
ale w ciągu najbliższego miesiąca nie mam opcji wyrwać się na 2 dni.
Dlatego grzecznie pytam. To jakiś problem?

Data: 2012-05-27 23:42:20
Autor: Kuczu
GTR 1400 poszukiwany
W dniu 2012-05-27 23:18, maciek&dorotka pisze:

Dlatego grzecznie pytam. To jakiś problem?

To nie moj problem. Ja mam motocykli pod dostatkiem.

Data: 2012-05-27 23:19:51
Autor: AZ
GTR 1400 poszukiwany
On 05/27/2012 11:15 PM, Kuczu wrote:
Niemce,na Mobile.eu masz z 80szt do 20kkm,Sprowadzić możesz przecież sam.

Pisal ze mu sie nie chce. Woli czekac na zajebiste oferty.
Generalnie zenua.

Myślę, że nie ma co narzekać. Dobrze, że nie szuka tego GTR-a z przebiegiem do 2 kkm a najlepiej do 50 km znaczy się droga z salonu do domu...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-27 23:40:25
Autor: $heikh el $hah
GTR 1400 poszukiwany
W dniu 2012-05-27 23:19, AZ pisze:
Myślę, że nie ma co narzekać. Dobrze, że nie szuka tego GTR-a z
przebiegiem do 2 kkm a najlepiej do 50 km znaczy się droga z salonu do
domu...

Optimum to tak z 1000 km przejechanych przez świeżego emeryta (bo przy docieraniu dobrze jest jednak czasami trochę bardziej odwinąć). :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-27 23:43:26
Autor: Kuczu
GTR 1400 poszukiwany
W dniu 2012-05-27 23:19, AZ pisze:

Myślę, że nie ma co narzekać. Dobrze, że nie szuka tego GTR-a z
przebiegiem do 2 kkm a najlepiej do 50 km znaczy się droga z salonu do
domu...

Kto szuka nie bladzi.

Data: 2012-05-28 10:40:22
Autor: de Fresz
GTR 1400 poszukiwany
On 2012-05-27 23:19:51 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

A żeśta się przyjebali jak do gimnazjalisty z sikacza. Chłopak zadał proste pytanie czy ktoś ma na sprzedaż, nie macie, to po co klepać w kibord bez sensu? Poszuka se bezowocnie miesiąc czy dwa, to sam zmądrzeje. Albo akurat się mu pofarci.

de Fresz

Data: 2012-05-28 10:54:55
Autor: $heikh el $hah
GTR 1400 poszukiwany
W dniu 2012-05-28 10:40, de Fresz pisze:
A żeśta się przyjebali jak do gimnazjalisty z sikacza. Chłopak zadał
proste pytanie czy ktoś ma na sprzedaż, nie macie, to po co klepać w
kibord bez sensu?

Bo proste (pytanie) nie implikuje z "sensowne". Pytanie jest pozbawione sensu, więc tak sobie klepiem, też bez sensu, w te klawisze. Od-tego-ten-forum-chyba-jest?

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-28 11:02:57
Autor: de Fresz
GTR 1400 poszukiwany
On 2012-05-28 10:54:55 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> said:

Bo proste (pytanie) nie implikuje z "sensowne".

I zabierając głos, a nie mając nic sensownego do powiedzenia, próbujesz coś komuś udowodnić?

 Pytanie jest pozbawione sensu, więc tak sobie klepiem, też bez sensu, w te klawisze.

Tobie to już tak w nawyk weszło, że nie piszesz inaczej.

Od-tego-ten-forum-chyba-jest?

Spytaj Newroma, on się zna z adminem.

de Fresz

Data: 2012-05-28 11:58:43
Autor: $heikh el $hah
GTR 1400 poszukiwany
W dniu 2012-05-28 11:02, de Fresz pisze:
Tobie to już tak w nawyk weszło, że nie piszesz inaczej.

Zmień moto na mniej narowiste, bo Ci chyba poślady w czasie jazdy spina, a później, na forumach, zapominasz je luzować. ;)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-28 12:04:08
Autor: de Fresz
GTR 1400 poszukiwany
On 2012-05-28 11:58:43 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> said:

Tobie to już tak w nawyk weszło, że nie piszesz inaczej.

Zmień moto na mniej narowiste, bo Ci chyba poślady w czasie jazdy spina, a później, na forumach, zapominasz je luzować. ;)

W przeciwieństwie do Ciebie przynajmniej jakiś motocykl mam, więc też Ci dam radę: może w końcu sobie kup jakiś motór, zaczniej jeździć to będziesz miał mniej czasu na fantazjowanie i zalewanie ęternetu głupotkami.

de Fresz

Data: 2012-05-28 12:08:58
Autor: $heikh el $hah
GTR 1400 poszukiwany
W dniu 2012-05-28 12:04, de Fresz pisze:
W przeciwieństwie do Ciebie przynajmniej jakiś motocykl mam, więc też Ci
dam radę: może w końcu sobie kup jakiś motór, zaczniej jeździć to
będziesz miał mniej czasu na fantazjowanie i zalewanie ęternetu głupotkami.

Jak mi się skończy zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, to z pewnością tak uczynię. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

GTR 1400 poszukiwany