GTR 1400 - pytanie

Data: 2012-05-23 04:06:55
Autor: maciek&dorotka
GTR 1400 - pytanie
witam po długiej nieobecności.
Przymierzam się do zakupu GTR 1400 model 97. W związku z tym mam
pytanie do posiadaczy tego motocykla:
- wiem, że płyta mocującą kufer centralny miała wadę i pękała. W tym
egzemplarzu też zdarzyło się coś takiego. W tej chwili ma nową płytę
wymienioną na gwarancji. Czy te nowe płyty wymieniane przez serwis
były pozbawione tej wady? (wygląda identycznie jak stara)
- słyszałem, że ten model miał problem z tarczami - podobno dość
często się gięły. Czy ta usterka dotyczy wszystkich egzemplarzy GTR
czy tylko niektórych (np. z jakiegoś konkretnego rynku, np. z USA)
z góry dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam,
mack

Data: 2012-05-23 04:50:23
Autor: doktorski
GTR 1400 - pytanie
W dniu środa, 23 maja 2012 13:06:55 UTC+2 użytkownik maciek&dorotka napisał:
witam po długiej nieobecności.
Przymierzam się do zakupu GTR 1400 model 97.
Jestes pewien?

[...]
A nie mozesz podmienic plyty na jakies Givi czycus? Podobny problem mialem w FJR - fabryczna plyta pekla ale zostala wymieniona w ramach recalla. Tyle tylko, ze Yamaha poza nowa, przekonstruowana plyta dawala tez specjalny zestaw wzmacniajacy plyte (OIDP byla to blacha stalowa + jakies pierdolki). Summa summarum i tak zalozylem Givi.

[...]
Jesli hamulce sa takie same jak w ZZR1400 to tak, jest problem. Nic mi nie wiadomo zeby problem byl usuniety na poziomie fabryki. Tarcze sa po prostu za cienkie. Na szczescie naprawienie tego problemu kosztuje 7-8 stowek.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-05-24 01:34:37
Autor: maciek&dorotka
GTR 1400 - pytanie
On 23 Maj, 13:50, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
> Przymierzam się do zakupu GTR 1400 model 97.

Jestes pewien?

No nie, ale nie widzę alternatywy. Na bmkę mnie nie stać, a FJR (z
całym szacunkiem) jest mocno z tyłu jeśli chodzi o wyposażenie,
silnik, zawieszenie i hamulce. Hądy nie rozpatruję bo mi się nie
podoba strasznie.

A nie mozesz podmienic plyty na jakies Givi czycus?

moto ma fabryczny zestaw kufrów. Podejrzewam, że płyta Givi nie będzie
kompatybilna.

[...]

pls, napisz coś więcej. Wg. szybkiego rozeznania tarcze lucasa to
wydatek ok. 1800pln.
pozdrawiam,
mack

Data: 2012-05-24 01:39:06
Autor: Kefir
GTR 1400 - pytanie
Elou!
On May 24, 10:34 am, "maciek&dorotka" <maciek.lisie...@apollo.eu>
wrote:

> Jestes pewien?

No nie, ale nie widzę alternatywy.

Popatrz moze w jakich latach produkowano GTR1400. Albo ktos robi z
Ciebie przyslowiowego wala albo popelniles istotna literowke.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (sprzedam) & Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)

Data: 2012-05-24 03:05:43
Autor: maciek&dorotka
GTR 1400 - pytanie
On 24 Maj, 10:39, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:

Popatrz moze w jakich latach produkowano GTR1400. Albo ktos robi z
Ciebie przyslowiowego wala albo popelniles istotna literowke.

masz rację, sorry. 2007.
pozdrawiam,

Data: 2012-05-24 13:54:42
Autor: Qlfon
GTR 1400 - pytanie
W dniu 2012-05-24 12:05, maciek&dorotka pisze:
[...]

A jeżdziłeś tym tramwajem? W porówaniu do FJR czy BMW RT to jest przepaść. Oba pierwsze buiją toto na głowę jełsi chodzi o fun z jazdy. Miałem przyjemność jedzić wszystkimi i pomimo ogromengo pieca jaki jest w GTR wybrałbym RT jako ciągle rozwijaną konstrukcję (Yamaha chyba zapomniała że ma FJR w ofercie...)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-05-24 10:20:08
Autor: maciek&dorotka
GTR 1400 - pytanie
On 24 Maj, 13:54, Qlfon <r...@life.pl> wrote:

[...]

Przejadę się tym pierwszy raz w sobotę. Trochę mnie przeraziłeś, bo
jak ostatnio przesiadłem się z hayki na GT to właśnie GT przypominało
mi tramwaj...

Data: 2012-05-25 01:35:03
Autor: doktorski
GTR 1400 - pytanie
W dniu czwartek, 24 maja 2012 10:34:37 UTC+2 użytkownik maciek&amp;dorotka napisał:
[...]
Pytanie czego szukasz... Jesli tramwaja to bierz smialo i odkladaj kase na wymiany w tylnym zawieszeniu - jest przekombinowane prawie tak samo jak srerelever w bakelicie.  Jesli jednak czasami planujesz polatac w korkach to zapominj o GTR - ma lusterka idealnie na wysokosci lusterek w puszkach. Czyli stoisz jak puszka.
Zgadzam sie z Qlfonemm, ze FJR to (mimo wieku) lepszy wybor. Do bakelitu jestem zrazony wiec nie polecam co nie oznacza, ze te gowniane motocykle nie nadaja sie do niczego poza spaleniem.

moto ma fabryczny zestaw kufrów. Podejrzewam, że płyta Givi nie będzie
kompatybilna.
To moze po prostu to sprawdz.

pls, napisz coś więcej. Wg. szybkiego rozeznania tarcze lucasa to
wydatek ok. 1800pln.
Chinszczyzna z owiewki24 daje rade. Przezyly Brno na moim ZX14 i troche innego palowania u kolegow. Anie sie nie pogiely ani nie stwierdzilem fadingu. Byl problem gdy bylo nowe - zly ksztalt otworow wentylacyjnych powodowal wibracje, ktora ustapila po okolo 2000km. Pasuja nawet do wersji z ABS tylko trzeba o 2mm odsunac czujnik przy przednim kole - inaczej zahacza o tarczke sygnalowa.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-05-25 07:55:18
Autor: maciek&dorotka
GTR 1400 - pytanie
On 25 Maj, 10:35, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

[...]

na miasto mam skuter :) Haya też się kompletnie nie nadawała do jazdy
w korkach.
dzięki za info.
pozdrawiam,
mack